Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• led verlichting nummerplaat xc60

klopt het dat vanaf my 2011 van de xc60 de nummerplaat zal verlicht zijn met led-verlichting,
    heb dit ergens gelezen maar vind het niet meer terug, kan iemand bevestigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
      Hallo,

Conclusie : geen safety pack maar een AWD.

Ik doe geen zeer weinig autostrade max. 16.000km/jaar maar wens toch wel veiligheid op natte en gladde wegen. Ben ook van mening dat de dode hoek iets is dat je uit gewoonte altijd eens kort achter je ziet. Stoppen moet je altijd voor alles kunnen doen, en de goede wegligging zonder doorslippen vooraan geef ik dan toch de voorkeur.

Is de 2.4 AWD dan geen oudere versie van motor dan de nieuwe drive-e 2.0 met de nieuwe motor. M.a.w. moet ik niet bang zijn dat de motor 2.4 me tekort doet ivm de 2.0 ?

alvast bedankt he gasten
      Ik hb indertijd testgereden met de D3 FWD automaat en ik diende de wagen te bruskeren met een onverandzoord weggedrag eer deze begon te schuiven over de vooras op een licht vochtige ondergrond. De FWD is goed, maar de AWD is nog een pakje beter.

De 2.4 is weldegelijk de nieuwe biturbo versie, zelfs in 163pk. Deze motor heeft grotere reserves en een veel groter nuttig toerentalbereik. Moet op geen enkel gebied onderdoen voor de D3 2.0.

Comment

• Wanneer komt de opvolger er eigenlijk?!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
          Wanneer komt de opvolger er eigenlijk?!
          Welke opvolger?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kwiekie Bekijk Berichten
            Wanneer komt de opvolger er eigenlijk?!
            Ten vroegste over 6 jaar vermoed ik.

Comment

• Mischien bedoelt ie de XC90 zijn opvolger? Die komt er nimmer
              BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                Mischien bedoelt ie de XC90 zijn opvolger? Die komt er nimmer
                Hoezo die komt er niet meer?

Comment

• Was toch al geweten hé, dat er geen nieuwe XC90 meer komt. Wel zou er een grotere break kunnen komen als de S80 zijn opvolger arriveert
                  BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

• Nieuwe XC90 komt er heel zeker.
                    Ford heeft het niet meer voor het zeggen,(en maar goed ook)
                    Op de nieuwste fotos,in Autobild alrad,zie ik een prachtige wagen,een soort van XC60,maar dan met verder doorgetrokken daklijn
                    ; Grtn

Comment

• Er staan nu foto's op www.volvonews.tk betreffende de nieuwe xc90, komen uit autobild allrad zoals eddy al zei...

Comment

• Van die foto's geloof ik niet al te veel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AndyV Bekijk Berichten
                          Er staan nu foto's op www.volvonews.tk betreffende de nieuwe xc90, komen uit autobild allrad zoals eddy al zei...
                          geloof er ook ni veel van, alleszins geen verbetering.

but let's stay on topic
                          Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                          Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• Terug on topic: de XC60 heeft voor belgie 4 maand levertijd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
                              Terug on topic: de XC60 heeft voor belgie 4 maand levertijd.
                              Oeps, dan zijn de leveringstermijnen serieus opgelopen want bij mij zal het op de kop af 3 maanden zijn! (Levering 11 December - besteld op 13 September) Wachten is soms een mooie deugd!

Comment

• De XC60 blijft ook een kas-succes hé

Comment

• XC60 met nieuwe RTI geleverd zaterdag 27 november 10

Volvo xc60 fanaten,

Ik ben gisteren, zaterdag 27-11-10 mijne nieuwe XC60 D3 AWD gaan afhalen bij mijn dealer.
                                  Het nieuwe RTI systeem is voor mij een vooruitgang. Navigatie is spraakgestuurd als ook de telefoon. Bediening aan stuur en op de console is goed doordacht en makkelijk in gebruik.
                                  Kort weg : met de 3 toetsen "OK" of "Enter", "EXIT" en het scroll wieltje wandel je door alle menu's.
                                  Ipod, Ipad of Iphone connectie geeft je hemel van verschil voor het spelen van muziek of film.
                                  Voor mij was het wachten naar deze XC60 upgrade meer dan waard. Het dashboard is hiermee wel strakker geworden. Geen toetser en bellen zoals bij andere merken.

De eerste indruk met de D3 AWD Summum met Xenium Pack en getinte ramen :
                                  F O R M I D A B E L !!!!!
                                  Direct een set winterbanden laten opletten : super stabiele wegligging.
                                  Weer een gelukkig overloper naar VOLVO komende van een BMW X3.

Comment

• altijd goed mensen te horen die zo blij zijn met hun nieuwe aanwinst.

Comment

• idem

Oorspronkelijk geplaatst door JefD Bekijk Berichten
                                      Volvo xc60 fanaten,

Ik ben gisteren, zaterdag 27-11-10 mijne nieuwe XC60 D3 AWD gaan afhalen bij mijn dealer.
                                      Het nieuwe RTI systeem is voor mij een vooruitgang. Navigatie is spraakgestuurd als ook de telefoon. Bediening aan stuur en op de console is goed doordacht en makkelijk in gebruik.
                                      Kort weg : met de 3 toetsen "OK" of "Enter", "EXIT" en het scroll wieltje wandel je door alle menu's.
                                      Ipod, Ipad of Iphone connectie geeft je hemel van verschil voor het spelen van muziek of film.
                                      Voor mij was het wachten naar deze XC60 upgrade meer dan waard. Het dashboard is hiermee wel strakker geworden. Geen toetser en bellen zoals bij andere merken.

De eerste indruk met de D3 AWD Summum met Xenium Pack en getinte ramen :
                                      F O R M I D A B E L !!!!!
                                      Direct een set winterbanden laten opletten : super stabiele wegligging.
                                      Weer een gelukkig overloper naar VOLVO komende van een BMW X3.

hallo, ik zou van een audi a3 sportback overstappen naar een idem config zoals bij u,
                                      ik ga bestellen binnen zo'n 2wk, mooi percent gekregen en waar kocht je als ik zo nieuwsgierig mag zijn. als u info heeft over gemiste opties na het inrijden laat dan maar iets horen van je aub. welk kleur kocht u ?

groeten,

yves
                                      Last edited by ; 28/11/2010, 18:43.

Comment

• Rondgaan bij enkele dealers kan ik u alleen maar aanbevelen. Bij ons scheelde het in totaal (overname en korting) al snel een paar duizend euro.

Comment

• zoveel

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                          Rondgaan bij enkele dealers kan ik u alleen maar aanbevelen. Bij ons scheelde het in totaal (overname en korting) al snel een paar duizend euro.

paar duizend euro zegt u,

van hoofddealer tot hoofddealer of deden zelfs de kleinere garage goede boden ?
                                          ik zou enkel 2 hoofddealers doen omdat ik denk dat de kleine geen euro rol zulllen spelen ? of toch ?

Comment

Working...
                                          X