Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• overname

Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
    Als je het budget hebt zou ik ze allebei nemen.

D3 zal je zeker niet ontgoochelen

Mooi overname gekregen of toch beter zelf verkopen.
    Ik zag toch staan audi a3 sportback 1.9 ambiente

Ikmoet overname hebben van audi a3 sportback 1.9 ambition

vandaar de interesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
      Mooi overname gekregen of toch beter zelf verkopen.
      Ik zag toch staan audi a3 sportback 1.9 ambiente

Ikmoet overname hebben van audi a3 sportback 1.9 ambition

vandaar de interesse
      Wij hebben onze wagen particulier doorverkocht. Was een verschil van 2000 euro met de garages.

Comment

• kortingske ???

Hallo,

Eens een officiele offerte gedaan voor xc60 twv 43000€ , korting 3800€, begin sept.
        Nu gedaan om te bestellen of eens anders rond te zien.
        Ja wat nu denk je dan,

XC60 twv 48000€ samengestoken samen met de desbetreffende garage en 3700€ korting.

Dat begrijp ik toch niet helemaal ze,

bij de 3800€ was volle korting, en nu staat 2600€ korting en 1100€ saloncondities.
        Dan komt overname ter sprake en wat denk je, ze willen helpen om te verkopen.
        Audi a3 sportback ambition 5j. worden en net geen 60000km.

Dus goed bezig als hoofddealer denk ik dan.
        Ik voel me er hier deftig opgelegd. Volgende officiele dealer raadplegen.

Hopelijk komt er meer, anders kijk ik wel eens naar een goei 2e hands.

Comment

Hallo,

Eens een officiele offerte gedaan voor xc60 twv 43000€ , korting 3800€, begin sept.
          Ja wat nu denk je dan,

XC60 twv 48000€ samengestoken samen met de desbetreffende garage en 3700€ korting.

bij de 3800€ was volle korting, en nu staat 2600€ korting en 1100€ saloncondities.

Ja, hoe langer je wacht, hoe meer de prijzen stijgen, en condities die veranderen ook constant, en dat is niet alleen bij Volvo zo.
          Kortingen gelden trouwens nooit op de opties.

Comment

• Wat is het verschil tussen MY2010 en MY2011?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
              Wat is het verschil tussen MY2010 en MY2011?
              MY11 is al enkele maanden in productie (sinds de D3 denk ik), maar de GPS is tijdens MY11 veranderd.
              Sinds MY11 zijn de mistlichten voor verdwenen.

Comment

Hallo,

Ja wat nu denk je dan,

Toen wij de onze besteld hadden hadden we een goede 4000 euro korting en een gratis trekhaak en fietsenrek. Toen we naar de garage gingen wisten we wel al exact welke versie het moest zijn (D3 AWD Summum Xenium). Later hebben we nog 2 opties toegevoegd aan de configuratie waarvoor we de normale prijs zullen betalen denk ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
                  MY11 is al enkele maanden in productie (sinds de D3 denk ik), maar de GPS is tijdens MY11 veranderd.
                  Sinds MY11 zijn de mistlichten voor verdwenen.
                  Foto's ter vergelijking eventueel?

Nog zaken die veranderd zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BelgianTriple Bekijk Berichten
                    Foto's ter vergelijking eventueel?

Nog zaken die veranderd zijn?
                    Ga in dit topic eens terug tot in maart en lees dan alle posts, daar staat alles in vermeld.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                      Ga in dit topic eens terug tot in maart en lees dan alle posts, daar staat alles in vermeld.
                      Will do. Merci.

Comment

• Zijn er eigenlijk al testverslagen beschikbaar van de D3 drive ? Of van de R-design, want die heeft toch een aangepaste stuurinrichting en ophanging?

Comment

• Review Volvo XC60. Nu ruim een maand in bezit van de XC60 2.0D3 R design en de eerste 6.500 km met veel plezier gereden. Auto heeft onderin zeer veel koppel

Is de enige die ik gevonden heb.

Comment

ik heb net dezelfde besteld (exterieur toch), maar is reeds 2 maal verlaat... kwam eerst half november toe, toen eerste week december en nu laatste week december
                            Ga hem dan wel pas laten inschrijven in januari
                            Kan niet meer wachten !

Comment

• Bericht gehad van de garage. De onze is aangekomen. Moet wel nog klaargemaakt worden, nummerplaat aanvragen etc. Nog een paar weken geduld dus. Net voldoende tijd om door de handleiding te raken dus.

Comment

Bericht gehad van de garage. De onze is aangekomen. Moet wel nog klaargemaakt worden, nummerplaat aanvragen etc. Nog een paar weken geduld dus. Net voldoende tijd om door de handleiding te raken dus.
                                Een paar weken geduld , bij mij was dat aankomst dinsdag en donderdag
                                afhaling Verzekeren en weg ermee !! Inschrijving kan dan wel op 03.01.2011

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
                                  Een paar weken geduld , bij mij was dat aankomst dinsdag en donderdag
                                  afhaling Verzekeren en weg ermee !! Inschrijving kan dan wel op 03.01.2011
                                  De garage moet alvast nog een trekhaak monteren. En mijn vader wil dat inschrijvingsformulier via de post versturen (heb hem al gezegd dat online te zullen doen). En als de nummerplaat er is moet de verzekering daarvan op de hoogte gesteld worden en wachten we op die papieren.

De garage wist wel te vertellen dat met de nieuwe nummerplaten niet meer de inschrijvingsdatum telt, maar wel de productiedatum, dus heeft het geen nut om de inschrijving uit te stellen tot 2011. Vaarwel BMW dus en mijn auto krijgt een groot broertje naast zich op de oprit.

Comment

• De eerste commentaren van mijn vader waren wel grappig.

- Zulke grote spiegels, zal lastig worden in de carport.
                                    -Lijkt helemaal op de oude, moet ik daarvoor een nieuwe kopen? Binnen en buitenkleur (in het duister) lijken op de huidige. Alleen is het interieur iets bleker (wss omdat die nog proper is.
                                    -Moet een grote batterij inzitten want als ik de koffer open springen de lichten aan.
                                    -Ziet er weer zo groot uit, ik zal vast en zeker een ladder nodig hebben om het dak te kuisen. (de ladder hebben we toch al voor de vorige 4x4's)

Comment

De garage moet alvast nog een trekhaak monteren. En mijn vader wil dat inschrijvingsformulier via de post versturen (heb hem al gezegd dat online te zullen doen). En als de nummerplaat er is moet de verzekering daarvan op de hoogte gesteld worden en wachten we op die papieren.

De garage wist wel te vertellen dat met de nieuwe nummerplaten niet meer de inschrijvingsdatum telt, maar wel de productiedatum, dus heeft het geen nut om de inschrijving uit te stellen tot 2011. Vaarwel BMW dus en mijn auto krijgt een groot broertje naast zich op de oprit.
                                      Klopt niet , het is al jaar en dag de inschrijvingsdatum
                                      Je kan toch moeilijk een nummerplaat aanvragen 10/12 aan de DIV en
                                      hem maar inschrijven 04/01. Inschrijving is gelinkt aan de nrplaat.
                                      Hetgene je nog altijd kan doen is wachten met een nrplaat aan te vragen tot in 01/2011.
                                      Dan is hij effectief van 2011.
                                      Er al mee rijden in december en pas inschrijven in januari is géén aanrader.

Comment

• De mijne is nu donderdag afgeleverd. Vorige week vrijdag toegekomen in de garage. Documenten opgehaald voor de verzekering en DIV, woensdag waren de plaat en de verzekeringspapieren al toegekomen.

Overgestapt van Renault Espace naar een XC60 D3 Summum Black Beauty Manueel.

Heerlijk, al 492 km op de teller, iedere km is genieten.

Nu nog winterbanden en het feest is compleet!

Nieuw RTI-systeem is zalig er moet enkel nog wat aanpassingen aan gebeuren maar dat is even wachten op de upgrade. Jammer dat er nog geen flitslocaties op staan.

Weet er hier iemand meer over of die apart zijn toe te voegen?

Alvast een gelukkige rijder.

Comment

• ruis op de deur

hoi ik heb mijn xc 60
                                          eerste maal in gebruik sinds 12 juni 2010en heb al 18500kmop de teller staan, hij rijd uitstekend en is echt een aanraader.
                                          helaas heb ik echter een klein min puntje die moeilijk op te lossen valt, meschien had iemand dit probleem ook, nl ruis aan de deur enkel vanaf de snelheid 120km.

en graag had ik nog info ivm de navigatie, heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem is standaard ingebouwd in de koffer en het probleem doet zich voor als je natuurlijk van cd moet veranderen, omdat het land(eindbestemming) hier niet opstaat vb belgie -polen, dan moet de ganse bagage eruit!!! niet plezand ze

Comment

Working...
                                          X