Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Serieus teleurgesteld in Volvo, mijne wagen (D3 FWD R-Design) zou eerst half november worden geleverd, toen was het begin december, daarna was het eind december. Nu is de wagen er nog niet, terwijl in hun systeem leverdatum tussen 23 en 27 december 2010 staat. Al gebeld maar ze kunnen me niet meer zeggen, alleen dat ze verveeld zijn met de situatie en dat de wagen al een 3 weken klaar voor transport staat. Ze hebben er nu extra prioriteit aan gegeven, ben eens benieuwd!
Nu ik ben ook heel verveelt hiermee en voorlopig zal dit de laatste Volvo worden!
Ik begrijp de frustraties maar eens aan het rondbollen zal heel vlug alles vergeten zijn ...wedden ?
het gaat me niet om de uitgestelde levertijden, wel om het feit dat die wagen daar nu al weken in Gent staat te niksen, de dealer doodleuk aan de leasing heeft doorgegeven dat de wagen er "is" en ik op dit moment dubbel aan het betalen ben (aanloopwagen - leasing).
Kan ook aan de dealer liggen en zal ook een stuk frustratie zijn, maar ik ben op dit ogenblik toch redelijk kwaad. Ik snap ook niet dat de deailer voor de rest niks deftig van Volvo Belgium doorkrijgt wanneer de wagen er nu echt gaat zijn ( ze sturen de emailconversatie naar mij door)...
Ik heb ook al gemerkt dat anderen die na mij besteld hebben (oa de facelift versie) deze auto wel al in hun bezit hebben en ik bv dan weer niet, dat snap ik dus ook niet echt goed...
Dus uw wagen werd ook al ingeschreven? Ik zou ook balen als je als leasing betaald voor een wagen die er nog niet is. Het zou me verbazen moest de leasingmaatschappij het contract al opgestart hebben, zonder dat deze aan de klant is afgeleverd...
Ja met Uw Maximum 4 jaar rijervaring zult ge al wa meegemaakt hebben
Da's dan ook het enige waar de mensen naar kijken. Alsof je na je 40e pas kan rijden. Rijden kun je of kun je niet, in het verkeer meedraven kan bijna iedereen. Er zijn mensen met tientallen jaren rijervaring maar die nog altijd niet treffelijk een auto kunnen aanvoelen of niet weten wat ze moeten doen als hun auto slipt. Ik weet wat ik kan en wat mijn auto kan
Dus een 4x4 op gewone straatbanden, zomerversie, zou meer grip hebben dan een gewone personenwagen op winterbanden, in de sneeuw ? Da's onzin. Het grootste verschil ga je merken bij het remmen, in het voordeel van de winterbanden.
Dat heb ik dan ook niet gezegd (al leek het zo wel in dat stukje tekst van me nu ik het herlees) . Anyway ik blijf bij mijn standpunt; het rijgedrag van een goede 4x4 gaat voor mij boven winterbanden op een niet 4x4. Remgedrag buiten beschouwing gelaten dan
Da's dan ook het enige waar de mensen naar kijken. Alsof je na je 40e pas kan rijden. Rijden kun je of kun je niet, in het verkeer meedraven kan bijna iedereen. Er zijn mensen met tientallen jaren rijervaring maar die nog altijd niet treffelijk een auto kunnen aanvoelen of niet weten wat ze moeten doen als hun auto slipt. Ik weet wat ik kan en wat mijn auto kan
dat zeggen vele mensen tot 2 seconden voor ze hun wagen total loss rijden...
zelfs wisten ze perfekt wat ze (hadden...) moeten doen om het ongeval te vermijden
Ik weet het, iedereen is jong geweest maar het is uiteindelijk een cliché. Al zit er wel waarheid in en is het ook moeilijk aan te nemen van een "jonge snaak" zoals ik . Sebastian Vettel bijvoorbeeld is 1 jaar ouder als mij en nu al wereldkampioen F1, dus tja je ziet . Uitzonderingen zijn er altijd, en soms meer dan je denkt.
ik heb mijn wagen besteld bij scancar Deurne. Heb 4 maand moeten wachten op mijn xc60 d3, maar het genot van er mee te rijden doet de lange wachttijd snel vergeten.
Ik ben heel tevreden over de service van de verkoper daar (en ik kan U verzekeren dat ik heel veel kritische vragen gemaild heb, maar telkenmale vriendelijk en correct antwoord gekregen heb). Er is blijkbaar nu een terugroepactie bezig inzake lekkende brandstofleiding. Heb daar niets over gelezen. Uiteraard onder garantie, en krijg Volvo vervangwagen.
Anyway ik blijf bij mijn standpunt; het rijgedrag van een goede 4x4 gaat voor mij boven winterbanden op een niet 4x4. Remgedrag buiten beschouwing gelaten dan
Als je kan rijden zonder remmen, ben je idd een straffe piloot.
Anyway ik blijf bij mijn standpunt; het rijgedrag van een goede 4x4 gaat voor mij boven winterbanden op een niet 4x4. Remgedrag buiten beschouwing gelaten dan.
Je weet gewoon niet waar je over praat.
Wat een onzin.
Oei, is het zo erg ? onze auto hebben we daar gekocht (scancar brasschaat)!
Wat zijn dan de problemen?
Brasschaat en Lier zullen mischien wel meevallen maar van Wilrijk heb ik al repeat repairs uitgevoerd die de naam herstelling niet waardig waren en al meer dan één keer hoor. Zoiets heb ik eigenlijk van de andere collega Volvo dealers (Lacom,Heremans,....) nog niet vaak gezien.
Serieus teleurgesteld in Volvo, mijne wagen (D3 FWD R-Design) zou eerst half november worden geleverd, toen was het begin december, daarna was het eind december. Nu is de wagen er nog niet, terwijl in hun systeem leverdatum tussen 23 en 27 december 2010 staat. Al gebeld maar ze kunnen me niet meer zeggen, alleen dat ze verveeld zijn met de situatie en dat de wagen al een 3 weken klaar voor transport staat. Ze hebben er nu extra prioriteit aan gegeven, ben eens benieuwd!
Nu ik ben ook heel verveelt hiermee en voorlopig zal dit de laatste Volvo worden!
daar moet ge niet veel van geloven,een wagen die klaar staat voor vertrek blijft GEEN 3 weken staan!(waarschijnlijk ontbreekt er nog een onderdeel dat nog niet binnen is)tijdens de kerstvakantie is er zelfs doorgewerkt om zo veel mogelijk wagens die op de parking staan te kunnen uitleveren
trouwens,de mijne is de maandag gemaakt,heeft de dag nadien de fabriek verlaten en de donderdag kreeg ik al telefoon van de dealer om een afspraak te maken om de wagen af te halen
daar moet ge niet veel van geloven,een wagen die klaar staat voor vertrek blijft GEEN 3 weken staan!(waarschijnlijk ontbreekt er nog een onderdeel dat nog niet binnen is)tijdens de kerstvakantie is er zelfs doorgewerkt om zo veel mogelijk wagens die op de parking staan te kunnen uitleveren
trouwens,de mijne is de maandag gemaakt,heeft de dag nadien de fabriek verlaten en de donderdag kreeg ik al telefoon van de dealer om een afspraak te maken om de wagen af te halen
Is een probleem van Apple.
Volvo heeft al gevraagd bij Apple om het op te lossen, maar er is bij Apple blijkbaar geen haast bij.
Wachten op iOS4.3 dus.
Dit probleem zou terug opgelost moeten zijn met iOS4.3 (public release voorzien in Maart blijkbaar als we de berichten mogen geloven)
Nog even geduldig afwachten dus!
Ik heb momenteel de iOS4.3 Beta op mijn iPhone 3GS staan & alles werkt terug perfect in mijn XC60..
Dit probleem zou terug opgelost moeten zijn met iOS4.3 (public release voorzien in Maart blijkbaar als we de berichten mogen geloven) Nog even geduldig afwachten dus!
Ik heb momenteel de iOS4.3 Beta op mijn iPhone 3GS staan & alles werkt terug perfect in mijn XC60
Fijn om te horen, heb gisteren ook een XC60 besteld, nog zo lang wachten, pfffff. Half mei denkelijk.
Ik heb ergens iets gelezen over een cradle die in de armsteun wordt voorzien. Enig idee of dit een goede oplossing is en wat dit kost als accessoire? Die zou dan via USB werken.
Via BlueTooth (en zonder cradle) werkt het ook perfect dan? Ook muziek en/of podcasts? Die komen dan beschikbaar/selecteerbaar in de navigatie van het audiosysteem?
Via Volvo accessoires vind je een craddle voor de iphone om via USB aan te sluiten. Geen craddles voorzien voor andere GSM's. Je kan ze evenwel gewoon via deze bus aansluiten. Lijst van compatibele GSM's vind je op Volvo bluetooth. Systeem werkt prima via bediening aan het stuur. Spraakherkenning soms iets moeizamer.
Comment