Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
    Sinds het Sensussysteem zitten die er niet meer in. Weet niet of die er na verloop van tijd terug in zullen zitten.
    Klopt, is nog even wachten op de nieuwe update en men vermoed dat ze daar wel in zitten.
    Nog even geduld volgens mijn garage.

Ik denk dat navteq achter de software zit.

Ondertussen bevestiging gekregen dat het juli zal worden voor de nieuwe update.
    Last edited by Charliebe; 20/01/2011, 00:49.

Comment

• leveringstijden

Heeft er iemand een idee wat momenteel de levertijden zijn voor een XC60?

Zou graag ten laatste begin volgende week willen bestellen.
      XC60 D3 FWD R-design
      Manuele versnelling
      interieur OffBlack
      Electric Metallic
      Motion Pack
      Convenience Pack
      Winter Pack
      Advanced Safety Pack
      Panoramisch dak
      Gelamineerde zijruiten
      Getinte achterruiten
      Parkassist camera
      Elektrische zetel bestuurder
      Parkassist vooraan en achteraan
      Premium Sound
      Zilverkleurige roofrails

Helaas kan AWD niet, maar denk dat dit best een aangename wagen zal zijn om te rijden.
      Heb getwijfeld voor een automaat, maar na een proefrit kon deze niet echt bekoren.
      (zeker als je audi multitronic gewoon bent)

Bedankt

Comment

• Amaai, leasewagen? Je kan precies gewoon de optielijst volledig aanvinken om aan het budget te geraken.
        Ik vind dat er weinig mensen vragen hoeveel korting er mogelijk is enzo ...
        Levertijd (bij bestelling vorige week) was 3-4 maanden. De opties kunnen dan tot enkele weken voor levering nog aangepast worden.

Comment

• Inderdaad een leasewagen
          In ieder geval bedankt voor de feedback.
          Korting heb ik me persoonlijk niet echt aangetrokken. Veronderstel dat het onderste uit de kan is gehaald :-)

Ben wel benieuwd hoe Electric Silver in combinatie met R-design er in het echt zal uitzien.
          Maar volgens de volvo website ziet die er best mooi uit.

Comment

• Ah, dan zou ik niet twijfelen en naar het autosalon gaan, daar staat hij in deze R-design uitvoering, met dezelfde kleur (denk ik), ik heb geen foto's genomen, maar je kan misschien online foto's vinden van op de Volvostand (ik vind ze niet )
            Hier staat wel een 360 view van de Volvo stand, op de achtergrond zie je hem staan

Bekijk je tv-programma's, films en series rechtstreeks live of uitgesteld in replay, raadpleeg je tv-gids en geniet van exclusieve inhoud over sport, films, series ... Proximus Pickx is beschikbaar op al je schermen: pc, smartphone, tablet en tv.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jjdela Bekijk Berichten
              Ben wel benieuwd hoe Electric Silver in combinatie met R-design er in het echt zal uitzien.
              Maar volgens de volvo website ziet die er best mooi uit.

Comment

• Mooi......
                Bedankt voor de foto's.

Comment

• Zou het kunnen dat er vanaf mei een facelift verschijnt voor de xc60? Blijkbaar worden de orders voor een xc60 (versie 2010/11)nu beperkt tot april 2011? Om dan te starten met een versie 2012.
                  Iemand een idee (of tewerkgesteld bij Volvo garage, of in fabriek Gent) of dit klopt en wat de verschillen mogelijk zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertjeb Bekijk Berichten
                    Zou het kunnen dat er vanaf mei een facelift verschijnt voor de xc60? Blijkbaar worden de orders voor een xc60 (versie 2010/11)nu beperkt tot april 2011? Om dan te starten met een versie 2012.
                    Iemand een idee (of tewerkgesteld bij Volvo garage, of in fabriek Gent) of dit klopt en wat de verschillen mogelijk zijn?
                    Er zijn elk jaar kleine wijzigingen. De productie van MY2012 is voor juni, dus orders april.
                    Een zware facelift voor de XC60 komt er niet aan dit jaar.
                    De S80 en V70/XC70 krijgen dit jaar wel een facelift die naam waardig.

Comment

• En wat zouden de wijzigingen vanaf MY12 dan kunnen zijn voor de XC60 ?

Alvast hartelijk dank voor deze update.

Comment

• De wijziging zal dit jaar hoogstens een kleurtje zijn of zo.

Wachttijd bedraagt 3 maand normaalgezien.

Comment

• heb nu een 2000 km op de teller op mijn witte XC60 r-design en moet zeggen dat ik er echt wel tevreden over ben. Alleen het verbruik komt nergens in de buurt van de door Volvo gestelde 5,9l, ik zit nu aan een 8,2l.
                          Spijtige is wel dat "iemand" ofwel met iets scherp, ofwel met de rem van een fiets een deuk en tich krassen op de motorkap heeft gemaakt. Auto 2 weken oud en ik kan al een schadegeval aangeven

Comment

• Oh la, en welke? Een D3 2.0 diesel? Geartronic of manual?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door illi4ever Bekijk Berichten
                              heb nu een 2000 km op de teller op mijn witte XC60 r-design en moet zeggen dat ik er echt wel tevreden over ben. Alleen het verbruik komt nergens in de buurt van de door Volvo gestelde 5,9l, ik zit nu aan een 8,2l.
                              Ja, ben ook ni echt content over mjin verbruik

D3 AWD aut: Volgens brochure gemiddelde van 7l (5,5 buiten bebouwde kom)

Ik doe bijna constant autostrade (100km per dag) en zit aan 9l. Doe ik wat veel lokale ritten zit ik aan 10-11l lol

zitten wel winterbanden op, dat scheelt een beetje maar zie mij nooit aan 7l komen.
                              Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                              Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk Berichten

Ik doe bijna constant autostrade (100km per dag) en zit aan 9l. Doe ik wat veel lokale ritten zit ik aan 10-11l lol

zitten wel winterbanden op, dat scheelt een beetje maar zie mij nooit aan 7l komen.
                                De laagste cijfers haal je dan ook niet op de autostrade, maar meestal gewestwegen waar je 70 of 90 mag. Bij 120km/u zit je al snel een pak meer te verbruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertjeb Bekijk Berichten
                                  Oh la, en welke? Een D3 2.0 diesel? Geartronic of manual?
                                  D3 manueel, wel met de 20" R-Design velgen eronder. Nu heb ik wel horen zeggen dat boven de 8000 km het verbruik een stuk zou moeten dalen

Comment

• jantes en banden

Hallo,

Kan iemand me zeggen welke de et waarde en snelheidsindex vereist zijn op de xc60.
                                    De mijne word begin maart geleverd maar khad nu al eens willen jantes en banden bestellen, online dan.
                                    Op het gelijkvormigheidsattest zou je moeten terug vinden welke erop mogen en welke niet.

ET waarde ??

Snelheidsindex ??

Dit jantje zou ik erop willen, voor de geintereseerden

http://www.onlineraeder.de/angebote_...&RS=%25&RG=%25
                                    Last edited by ; 25/01/2011, 16:06.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door illi4ever Bekijk Berichten
                                      D3 manueel, wel met de 20" R-Design velgen eronder. Nu heb ik wel horen zeggen dat boven de 8000 km het verbruik een stuk zou moeten dalen
                                      Rij ook met een XC60 D3 Drive 2.0 manueel en mijn gemiddeld verbruik na een 6-tal maand en 20.000 km is 7.1 liter,
                                      doe voor +/- 70% autosnelweg.
                                      Dit is zeker niet overdreven veel, rij nochtans nie echt traag.
                                      Heb in het verleden jarenlang competitie gereden (vooral karting) , ons team had steevast het laagste verbruik en hebben nochtans vele wedstrijden gewonnen.
                                      Dus manier van rijden zal wel een belangrijke factor zijn zeker?
                                      Verbruik loopt wel snel op boven de 140km/h (luchtweerstand).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk Berichten

Ik heb een 2.4 drivé 175 pk en het verbruik bij lokale ritten zit op 8.2 L en op de snelweg 120-130 gem 6.9 uitgeteld met rekenmachine boordcomp liegt +/- een halve liter (zuiniger) wagen heeft 20000 km
                                        Ik ben zeer tevreden ,en een beetje gezond verstand zegt da ge nooit aan het verbruik raakt wa in de boekskes staat .of ge moest hem duwen

Comment

• ik heb een xc60 d3 geleverd 8 november. Heb nu 3500 km, hou alles nauwgezet bij.
                                          Op gewestwegen constante snelheid van 70 = gemiddeld 4,9, of gewestwegen met constante snelheid van 90 = 5,5, of autowegen tussen 120 en 140 : 8 liter, stadsverkeer : 8,6liter. Gemiddeld zit ik nu op 7,7 liter, want veel constant rijden aan 70 en 90 zit er niet in, dank zij de vele rotondes. 't Is gelukkig een firmawagen, want mijn vorige auto was privé en verbruikte gemiddeld 5.5, (geen Volvo maar Peugeot)

Comment

Working...
                                          X