Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Heeft iemand een Four-C (of er al mee gereden)? En is het de meerkost waard? Wat ik er vooral van verwacht is dat het toelaat MEER COMFORT te bieden op slechte stukken weg (tiens tiens hoe zou dat toch komen), niet zozeer om nog sportiever afgesteld te zijn dan de XC60 al is. Maar uit mijn opzoekingen geraak ik niet veel wijzer. Thx

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HoGee Bekijk Berichten
      Heeft iemand een Four-C (of er al mee gereden)? En is het de meerkost waard? Wat ik er vooral van verwacht is dat het toelaat MEER COMFORT te bieden op slechte stukken weg (tiens tiens hoe zou dat toch komen), niet zozeer om nog sportiever afgesteld te zijn dan de XC60 al is. Maar uit mijn opzoekingen geraak ik niet veel wijzer. Thx
      verwacht geen mirakels van een derdelijk systeem, zo te zien aan de verschillende commentaren die hier te vinden zijn:

het ADS-systeem van Audi laat ook niet toe meer comfort te bekomen dan de standard-versie

tenslotte kan je het gedrag van de wagen beter naar je zin afstellen met de (voor jou) juiste keuze qua combinatie velgen/banden en het kost niets indien je voor comfort gaat; spijtig kan je meestal niet de banden kiezen die de nieuwe wagen zullen uitrusten : daar liggen echter enorme verschillen
      het is soms de moeite waard om hierover te onderhandelen, want anders kan je voor tientallen duizenden kilometers lang tegen je (te harde) banden pesten
      Last edited by guyugy; 07/02/2011, 11:37.

Comment

• graag feedback gewenst

Goeie avond,
        we staan op punt een XC60 D3 FWD geartronic summum+xeniumpack te kopen, zwart metalic. Niet officiele dealer. 1 maand oud.

WAs aan het twijfelen tss een drive E momentum+motionpack , bij officiele dealer.
        Beide stockwagens, met grote korting op.

Eventueel nog trekhaak en later exterieur pack op laten zetten, nog even sparen wel;

alvast bedankt voor de feedback

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bekky Bekijk Berichten
          Goeie avond,
          we staan op punt een XC60 D3 FWD geartronic summum+xeniumpack te kopen, zwart metalic. Niet officiele dealer. 1 maand oud.

WAs aan het twijfelen tss een drive E momentum+motionpack , bij officiele dealer.

Eventueel nog trekhaak en later exterieur pack op laten zetten, nog even sparen wel;

En de prijs voor elk, met korting ?

Comment

Goeie avond,

Ik krijg begin maart zoiets geleverd, full black drive E, manueel, summum en xenium.
            Aan te raden voor summum en xenium heb je alles mee dat je moet hebben.

Mooie aankoop, succes

Comment

• Velgen gekozen

Dit was mijn bestelling, sportvelgen gekozen om hem iets unieks te geven,
              lopen al full blacks genoeg, maar black past hem goed

XC60 3d fwd, manueel, saphire black, anthracite black leder
              Summum uitvoering
              Xenium pakket
              extra getinte ruiten
              blis
              zijruiten behandeld met waterafstotende coating
              clean zone pack
              zonnebrilhouder
              geen motorembleem
              Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
                Dit was mijn bestelling, sportvelgen gekozen om hem iets unieks te geven,
                lopen al full blacks genoeg, maar black past hem goed

XC60 3d fwd, manueel, saphire black, anthracite black leder
                Summum uitvoering
                Xenium pakket
                extra getinte ruiten
                blis
                zijruiten behandeld met waterafstotende coating
                clean zone pack
                zonnebrilhouder
                geen motorembleem
                Meen je nu echt dat je zo'n velg onder een knappe XC60 gaat steken , dat doe je gewoon niet . Mochten er nog grote remschijven achter zitten zou het nog ietwat toonbaar zijn maar ik vrees dat bij een 2l die niet al te groot zullen zijn... Tocgh nog eens goed over nadenken zou ik zeggen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                  Meen je nu echt dat je zo'n velg onder een knappe XC60 gaat steken , dat doe je gewoon niet . Mochten er nog grote remschijven achter zitten zou het nog ietwat toonbaar zijn maar ik vrees dat bij een 2l die niet al te groot zullen zijn... Tocgh nog eens goed over nadenken zou ik zeggen...
                  Verklaar je eens nader ?
                  Onder mijn audi a3 sportback zit een dezent F 18" maar die mogen niet op de xc60 een ander dezent M model wel maar kvind die niet zo sportief.
                  En de 5-spaak is wat geschonden vandaar de keuze om eentje die wat dieper zit te leggen.

Comment

• Wat zijn volgens u goede banden onder een xc60? Mijn zomerbanden zijn namelijk versleten dus moet ik er nieuwe als de winterbanden eraf gaan
                    Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                    verwacht geen mirakels van een derdelijk systeem, zo te zien aan de verschillende commentaren die hier te vinden zijn:

het ADS-systeem van Audi laat ook niet toe meer comfort te bekomen dan de standard-versie

tenslotte kan je het gedrag van de wagen beter naar je zin afstellen met de (voor jou) juiste keuze qua combinatie velgen/banden en het kost niets indien je voor comfort gaat; spijtig kan je meestal niet de banden kiezen die de nieuwe wagen zullen uitrusten : daar liggen echter enorme verschillen
                    het is soms de moeite waard om hierover te onderhandelen, want anders kan je voor tientallen duizenden kilometers lang tegen je (te harde) banden pesten

Comment

• Voor de Drive E 36500 incl btw en de andere 41500e incl btw, beide vrij hoge korting gekregen
                      Op fiscaal vlak zijn er geen verschillen, zodoende dat we daar geen rekening mee moeten houden.

Comment

• Als je de drivE neemt dan heb je nog ruim 5.000€ budget over, ideaal voor de trekhaak en stylingpack niet?

hangt er natuurlijk vanaf of je automaat wil rijden ofniet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dejef Bekijk Berichten
                          Wat zijn volgens u goede banden onder een xc60? Mijn zomerbanden zijn namelijk versleten dus moet ik er nieuwe als de winterbanden eraf gaan
                          als mijn Dunlops Sport 01 versleten zijn (of ten laatste lente 2012, na een tweede winter met mijn Pirelli's Ice and Snow, ga ik voor Michelins Latitude zomerbanden (235/55/19 / 250euros stuk)
                          op basis van de ervaring van vele gebruikers, de zachtste en de meest duurzame
                          spijtig ook de duurste... maar de prijs vergeet je, terwijl de kwaliteit blijft

Comment

• huidige leverings termijn xc 60

hey guys,

ik heb 2 weken geleden mijn xc 6o fwd D3 aut, R design, convience+ motion+winterpack en panoramisch dak besteld.....................
                            levering 1e week mei !!!!!!

kent er niemand bij VOLVO gent die er voor kan zorgen dat mijn auto wat sneller geleverd kan worden.
                            Zou mega leuk zijn.
                            Alvast bedankt

Comment

Voor de Drive E 36500 incl btw en de andere 41500e incl btw, beide vrij hoge korting gekregen
                              Op fiscaal vlak zijn er geen verschillen, zodoende dat we daar geen rekening mee moeten houden.
                              41500 is natuurlijk een smak geld, maar is vergelijkbaar met de prijs die ik heb uitgeteld voor een nieuwe D3 Geartronic, Black Sapphire ,Summum met Motion Pack en getinte ruiten. Wel nieuw dan.
                              Ja, een eDrive momentum, manuele versnellingsbak, dat scheelt toch al 2180 Euro, en dan nog eens het verschil met de summum is nog eens 2750 Euro. Dat is al snel het verschil van 5000 Euro.
                              Ik zou toch eens laten tellen voor een nieuwe (ook met veel korting )

Comment

• fwd

heykes,

ik zou mijn auto willen laten tunen, heeft er al iemand ervaring met tuning van de D3 automaat.
                                Zo ja waar ergens laten doen, en tevreden?

Kan dit vrij snel na levering of moet ik er eerst een aantal 1000 km mee rijden?

Alvast bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door first suv Bekijk Berichten
                                  hey guys,

ik heb 2 weken geleden mijn xc 6o fwd D3 aut, R design, convience+ motion+winterpack en panoramisch dak besteld.....................
                                  levering 1e week mei !!!!!!

kent er niemand bij VOLVO gent die er voor kan zorgen dat mijn auto wat sneller geleverd kan worden.
                                  Zou mega leuk zijn.
                                  Alvast bedankt
                                  De verchroomde beschermplaat achteraan met zwart net en de dubbele uitlaat, is die bij een D3 R Design ook dubbel ? En dan het alumunium biesje vooraan, zou dat ook te bestellen zijn op een 'gewone' ipv zo'n BumperPlate?
                                  Weet er iemand of zo'n R-Design zo geleverd wordt van het fabriek of worden de exterieur extra's er in de garage bij gemonteerd (zoals de Bumper plate en zijschorten bij een 'gewone')?
                                  Wat heb je betaald (met korting) als ik vragen mag?
                                  Last edited by ; 18/02/2011, 11:29.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertjeb Bekijk Berichten
                                    Moet ook tot half april wachten
                                    Ik kan wel nog configuratie veranderen en twijfel nog... Die R-design looks zijn echt het overwegen waard, maar de uitrusting is niet zoals bij een Momentum/Summum, de prijs wel ....
                                    Ik overweeg bv om toch de verchroomde beschermplaat achteraan met zwart net en de dubbele uitlaat te nemen. Is die bij een D3 R Design ook dubbel ? En dan het alumunium biesje vooraan, zou dat ook te bestellen zijn op een 'gewone' ipv zo'n BumperPlate?
                                    Weet er iemand of zo'n R-Design zo geleverd wordt van het fabriek of worden de exterieur extra's er in de garage bij gemonteerd (zoals de Bumper plate en zijschorten bij een 'gewone')?
                                    Wat heb je betaald (met korting) als ik vragen mag? Want het blijft te overwegen zo'n R-design met die packs die je erbij neemt
                                    hey,
                                    r design pakket wordt direct af fabriek geleverd, dus dubbele uitlaat kan niet.
                                    ja daarom heb ik ook de 3 andere packs erbij genomen.
                                    is wel een leasing wagen, maar prijs was 44.500€, incl btw en het panoramisch dak.

wanneer heb jij de jouwe besteld?

Comment

• welke kleur ga je nemen?

het mooie aan de R design is dat het volledige koetswerk in de kleur is gespoten, anders heb je onderaan altijd die zwarte matte band

Comment

hey,
                                        r design pakket wordt direct af fabriek geleverd, dus dubbele uitlaat kan niet.
                                        ja daarom heb ik ook de 3 andere packs erbij genomen.
                                        is wel een leasing wagen, maar prijs was 44.500€, incl btw en het panoramisch dak.

wanneer heb jij de jouwe besteld?
                                        Half januari, levering mid april

Comment

heykes,

ik zou mijn auto willen laten tunen, heeft er al iemand ervaring met tuning van de D3 automaat.
                                          Zo ja waar ergens laten doen, en tevreden?

Kan dit vrij snel na levering of moet ik er eerst een aantal 1000 km mee rijden?

Alvast bedankt
                                          Geef daar geen geld aan uit, is het niet waard.

Comment

Working...
                                          X