Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
    Dit was mijn bestelling, sportvelgen gekozen om hem iets unieks te geven,
    lopen al full blacks genoeg, maar black past hem goed

XC60 3d fwd, manueel, saphire black, anthracite black leder
    Summum uitvoering
    Xenium pakket
    extra getinte ruiten
    blis
    zijruiten behandeld met waterafstotende coating
    clean zone pack
    zonnebrilhouder
    geen motorembleem
    Die velgen? Ga je die eronder leggen?
    Past mijn inziens niet voor een XC60...

Comment

Verklaar je eens nader ?
      In mijn ogen zijn zo'n marginale pimp velgen een behoorlijke verkrachting van je XC60 meer niet, maar das wat ik er persoonlijk van denk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertjeb Bekijk Berichten
        Moet ook tot half april wachten
        Ik kan wel nog configuratie veranderen en twijfel nog... Die R-design looks zijn echt het overwegen waard, maar de uitrusting is niet zoals bij een Momentum/Summum, de prijs wel ....
        Ik overweeg bv om toch de verchroomde beschermplaat achteraan met zwart net en de dubbele uitlaat te nemen. Is die bij een D3 R Design ook dubbel ? En dan het alumunium biesje vooraan, zou dat ook te bestellen zijn op een 'gewone' ipv zo'n BumperPlate?
        Weet er iemand of zo'n R-Design zo geleverd wordt van het fabriek of worden de exterieur extra's er in de garage bij gemonteerd (zoals de Bumper plate en zijschorten bij een 'gewone')?
        Wat heb je betaald (met korting) als ik vragen mag? Want het blijft te overwegen zo'n R-design met die packs die je erbij neemt
        Dat alu biesje van de R-design onder de voorgrill heb ik op mijn black saphir
        laten bijzetten - 150 eur - samen met het exterior sportpack maakt dit de wagen wel af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
          laten bijzetten - 150 eur - samen met het exterior sportpack maakt dit de wagen wel af.
          Hola, dat is wat ik wil! Heb je een (paar) foto('s) voor mij / ons ?

Comment

• Kost ongeveer 550 euro en je moet 3000km in hebben. Is software-matig met fabrieksgarantie. dan heb je 225pk en win je ong 110 Nm.
            Kan je laten doen bij Kurt, Volvo Desmet Asse.

Duurtijd ong 2u.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zouf Bekijk Berichten
              Ja, dit zou ik wel even willen zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bertjeb Bekijk Berichten
                Hola, dat is wat ik wil! Heb je een (paar) foto('s) voor mij / ons ?
                Mijn technologie kennis is nihil Ik zie dat U ook uit Limburg komt, afspreken kan altijd . Mijne werd gekocht bij ACL Hasselt .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audidriver Bekijk Berichten
                  In mijn ogen zijn zo'n marginale pimp velgen een behoorlijke verkrachting van je XC60 meer niet, maar das wat ik er persoonlijk van denk

Je bedoelt dat die marginale pimpvelgen wel onder je audi met 190 pk zouden passen ipv dat armzalig 17".

zoiets dacht ik, maar jah, dit is maar persoonlijk he ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door first suv Bekijk Berichten
                    heykes,

ik zou mijn auto willen laten tunen, heeft er al iemand ervaring met tuning van de D3 automaat.
                    Zo ja waar ergens laten doen, en tevreden?

Kan dit vrij snel na levering of moet ik er eerst een aantal 1000 km mee rijden?

Alvast bedankt
                    De D3 2.0 wint niet zoveel bij tuning. De D3 2.4 kan veel winnen bij tuning. Bij de eerste zou ik het niet aanraden.

Comment

Je bedoelt dat die marginale pimpvelgen wel onder je audi met 190 pk zouden passen ipv dat armzalig 17".

Hey,

Weet jij soms iets over het tunen.
                      Een D3 2.0 automaat,....... Nuttig om te laten tunen? Hoeveel win je erbij?

Comment

Ik heb die 17" genomen omdat ik grotere niet meer kon betalen, ik eet nu al elke week eieren, maar dan nog liever 17" die op iets trekken dan grote pimpvelgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door IvoB Bekijk Berichten
                          De D3 2.0 wint niet zoveel bij tuning. De D3 2.4 kan veel winnen bij tuning. Bij de eerste zou ik het niet aanraden.
                          Iemand dit al gedaan op de D3 AWD (2.4) ? Ik overweeg het te laten doen, zit nu aan 4000km
                          Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                          Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

In welke maat zou je die velgen dan nemen? Zo'n velg moet je dan toch al in 20" nemen om ze tot hun recht te laten komen.

Ik zou voor de 19" Achilles velg gaan of de 20" Cratus (= R-Design).
                            nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
                              In welke maat zou je die velgen dan nemen? Zo'n velg moet je dan toch al in 20" nemen om ze tot hun recht te laten komen.

Ik zou voor de 19" Achilles velg gaan of de 20" Cratus (= R-Design).
                              Toch iemand die hier positief op kijkt. Ze hebben me verteld dat 20" te hard gaat lopen en het comfort wegneemt. Jammer dat ik het moet zeggen maar velgen van volvo origineel gaan veel duurder dan de bandencentrales. De achilles gaat 3000 € opleg op de zephyrus velg zeiden ze me bij de garage, als ik besteld heb vroeg ik ernaar en vond dat wel veel te veel. Voor 2000 € heb ik setje extra als zomerset.
                              Ook nergens foto's te vinden van xc60 met sportvelg, origineel wel maar anders...

Alvast bedankt voor je positieve reactie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door skarr Bekijk Berichten
                                Iemand dit al gedaan op de D3 AWD (2.4) ? Ik overweeg het te laten doen, zit nu aan 4000km
                                Heb geprobeerd om thuis te overtuigen om de onze over te zetten naar de D5 software, maar het pakt niet.

De stappen zijn doorgaans
                                - 205 pk 420nm
                                - 225pk 460nm
                                - 245pk 500nm
                                Sommigen gaan nog verder, maar ik zou gaan voor de 225pk. Deze zou ook officieel door volvo erkend moeten worden op den duur via fasttech (in belgie nog niet), zoals Saab dat doet via (ben de naam vergeten). In NL is er hier reeds sprake van.

Comment

Heb geprobeerd om thuis te overtuigen om de onze over te zetten naar de D5 software, maar het pakt niet.

- 205 pk 420nm
                                  - 225pk 460nm
                                  - 245pk 500nm
                                  Sommigen gaan nog verder, maar ik zou gaan voor de 225pk. Deze zou ook officieel door volvo erkend moeten worden op den duur via fasttech (in belgie nog niet), zoals Saab dat doet via (ben de naam vergeten). In NL is er hier reeds sprake van.
                                  Heb het even opgezocht en de erkende tuning van Volvo is via Polestar. Is normaalgesproken +20pk en +40nm. Maar aangezien de D3 AWD identiek is aan de D5 komt dit neer op 225pk en 460nm.

Meer info hier: http://www.polestar.se/nl-NL/Nieuws/
                                  Last edited by ; 10/02/2011, 18:26.

Comment

Ook nergens foto's te vinden van xc60 met sportvelg, origineel wel maar anders...
                                    Toch wel, je moet gewoon zoeken.
                                    In Duitsland zie je dat meer, maar de reden waarom je die hier niet ziet is omdat niet-originele Volvovelgen door de band oerlelijk zijn op een XC60.

Comment

- 205 pk 420nm
                                      - 225pk 460nm
                                      - 245pk 500nm

De 225 is erkend en de fabrieksgarantie die blijft gelden. En deze kan je voor de D3 163, ook doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                        Toch wel, je moet gewoon zoeken.
                                        In Duitsland zie je dat meer, maar de reden waarom je die hier niet ziet is omdat niet-originele Volvovelgen door de band oerlelijk zijn op een XC60.
                                        Niet akkoord:

Dit zijn 20" Heico forged.
                                        Je hebt ook 19" versies hiervan (niet forged)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Scorchio Bekijk Berichten
                                          Niet akkoord:

Dit zijn 20" Heico forged.
                                          Je hebt ook 19" versies hiervan (niet forged)

http://www.heicosportiv.de/mainframe.asp?lang=en&e1=674
                                          Heico is rechtstreeks gerelateerd aan Volvo, daar heb ik het niet over, wel over de andere mislukkingen van velgen.

Last edited by joodoo; 10/02/2011, 23:14.

Comment

Working...
                                          X