Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Dit was mijn bestelling, sportvelgen gekozen om hem iets unieks te geven, lopen al full blacks genoeg, maar black past hem goed
XC60 3d fwd, manueel, saphire black, anthracite black leder Summum uitvoering Xenium pakket extra getinte ruiten blis zijruiten behandeld met waterafstotende coating clean zone pack zonnebrilhouder geen motorembleem
Die velgen? Ga je die eronder leggen?
Past mijn inziens niet voor een XC60...
Moet ook tot half april wachten
Ik kan wel nog configuratie veranderen en twijfel nog... Die R-design looks zijn echt het overwegen waard, maar de uitrusting is niet zoals bij een Momentum/Summum, de prijs wel ....
Ik overweeg bv om toch de verchroomde beschermplaat achteraan met zwart net en de dubbele uitlaat te nemen. Is die bij een D3 R Design ook dubbel ? En dan het alumunium biesje vooraan, zou dat ook te bestellen zijn op een 'gewone' ipv zo'n BumperPlate?
Weet er iemand of zo'n R-Design zo geleverd wordt van het fabriek of worden de exterieur extra's er in de garage bij gemonteerd (zoals de Bumper plate en zijschorten bij een 'gewone')?
Wat heb je betaald (met korting) als ik vragen mag? Want het blijft te overwegen zo'n R-design met die packs die je erbij neemt
Dat alu biesje van de R-design onder de voorgrill heb ik op mijn black saphir
laten bijzetten - 150 eur - samen met het exterior sportpack maakt dit de wagen wel af.
Dat alu biesje van de R-design onder de voorgrill heb ik op mijn black saphir
laten bijzetten - 150 eur - samen met het exterior sportpack maakt dit de wagen wel af.
Hola, dat is wat ik wil! Heb je een (paar) foto('s) voor mij / ons ?
Kost ongeveer 550 euro en je moet 3000km in hebben. Is software-matig met fabrieksgarantie. dan heb je 225pk en win je ong 110 Nm.
Kan je laten doen bij Kurt, Volvo Desmet Asse.
Dat alu biesje van de R-design onder de voorgrill heb ik op mijn black saphir
laten bijzetten - 150 eur - samen met het exterior sportpack maakt dit de wagen wel af.
Je bedoelt dat die marginale pimpvelgen wel onder je audi met 190 pk zouden passen ipv dat armzalig 17".
zoiets dacht ik, maar jah, dit is maar persoonlijk he ??
Ik heb die 17" genomen omdat ik grotere niet meer kon betalen, ik eet nu al elke week eieren, maar dan nog liever 17" die op iets trekken dan grote pimpvelgen
In welke maat zou je die velgen dan nemen? Zo'n velg moet je dan toch al in 20" nemen om ze tot hun recht te laten komen.
Ik zou voor de 19" Achilles velg gaan of de 20" Cratus (= R-Design).
Toch iemand die hier positief op kijkt. Ze hebben me verteld dat 20" te hard gaat lopen en het comfort wegneemt. Jammer dat ik het moet zeggen maar velgen van volvo origineel gaan veel duurder dan de bandencentrales. De achilles gaat 3000 € opleg op de zephyrus velg zeiden ze me bij de garage, als ik besteld heb vroeg ik ernaar en vond dat wel veel te veel. Voor 2000 € heb ik setje extra als zomerset.
Ook nergens foto's te vinden van xc60 met sportvelg, origineel wel maar anders...
Iemand dit al gedaan op de D3 AWD (2.4) ? Ik overweeg het te laten doen, zit nu aan 4000km
Heb geprobeerd om thuis te overtuigen om de onze over te zetten naar de D5 software, maar het pakt niet.
De stappen zijn doorgaans
- 205 pk 420nm
- 225pk 460nm
- 245pk 500nm
Sommigen gaan nog verder, maar ik zou gaan voor de 225pk. Deze zou ook officieel door volvo erkend moeten worden op den duur via fasttech (in belgie nog niet), zoals Saab dat doet via (ben de naam vergeten). In NL is er hier reeds sprake van.
Heb geprobeerd om thuis te overtuigen om de onze over te zetten naar de D5 software, maar het pakt niet.
De stappen zijn doorgaans
- 205 pk 420nm
- 225pk 460nm
- 245pk 500nm
Sommigen gaan nog verder, maar ik zou gaan voor de 225pk. Deze zou ook officieel door volvo erkend moeten worden op den duur via fasttech (in belgie nog niet), zoals Saab dat doet via (ben de naam vergeten). In NL is er hier reeds sprake van.
Heb het even opgezocht en de erkende tuning van Volvo is via Polestar. Is normaalgesproken +20pk en +40nm. Maar aangezien de D3 AWD identiek is aan de D5 komt dit neer op 225pk en 460nm.
Ook nergens foto's te vinden van xc60 met sportvelg, origineel wel maar anders...
Toch wel, je moet gewoon zoeken.
In Duitsland zie je dat meer, maar de reden waarom je die hier niet ziet is omdat niet-originele Volvovelgen door de band oerlelijk zijn op een XC60.
Heb geprobeerd om thuis te overtuigen om de onze over te zetten naar de D5 software, maar het pakt niet.
De stappen zijn doorgaans
- 205 pk 420nm
- 225pk 460nm
- 245pk 500nm
Sommigen gaan nog verder, maar ik zou gaan voor de 225pk. Deze zou ook officieel door volvo erkend moeten worden op den duur via fasttech (in belgie nog niet), zoals Saab dat doet via (ben de naam vergeten). In NL is er hier reeds sprake van.
De 225 is erkend en de fabrieksgarantie die blijft gelden. En deze kan je voor de D3 163, ook doen.
Toch wel, je moet gewoon zoeken.
In Duitsland zie je dat meer, maar de reden waarom je die hier niet ziet is omdat niet-originele Volvovelgen door de band oerlelijk zijn op een XC60.
Niet akkoord:
Dit zijn 20" Heico forged.
Je hebt ook 19" versies hiervan (niet forged)
Comment