Oorspronkelijk geplaatst door nestor973
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door bartvds7 Bekijk BerichtenWie durft ????? is wel zeer goedkoop
Waarom is al die brol nodig? Koop u dan vanaf het begin de goede motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenEn dan moeten ze eens op onderhoud bij Volvo en wordt de auto aan de computer gehangen en dan begint de miserie.
Comment
-
Het probleem met chippen en onderhoud is dat tegenwoordig vaak bij een regulier onderhoud de SW van de ECM een upgrade krijgt. (meestal garantie). En dan ben je de tuning natuurlijk kwijt hé. Duidelijk melden als je de wagen naar de dealer brengt.
En wat betref de XC60,de D5 zit hem veel beter dan de D3 FWD maaar die discutie hebben we hier al gevoerd hé. Wil je een FW vind ik de nieuwe Ecoboost 2.0T aangenamerBMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenEn dan moeten ze eens op onderhoud bij Volvo en wordt de auto aan de computer gehangen en dan begint de miserie.
Vond alu velgen niet origineel van volvo ook al niet passend.
Ge weet precies overal wel wat op.
Dat is dan " een kenner ".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenWaarom is al die brol nodig? Koop u dan vanaf het begin de goede motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichtengisteren om de xc 60 geweest, zalig rijgedrag en toch voldoende power
foto's in bijlage,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichtenmachtige velgen, is da 18" of 19"??
prachtige wagen al mis ik zelf wat R design details, maar da's persoonlijke smaak he.
veel succes ermee !!
19" model Brock B22 black polished, met al de opties die we nu hebben, kwam de r-design 3000 + uit en vond dat er wat te aan,
goeie velg geeft me ook het unieke effect
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichtengisteren om de xc 60 geweest, zalig rijgedrag en toch voldoende power
foto's in bijlage,
geen negatieve commentaren gewenst, al zullen er sommigen niet kunnen laten denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk BerichtenHet probleem met chippen en onderhoud is dat tegenwoordig vaak bij een regulier onderhoud de SW van de ECM een upgrade krijgt. (meestal garantie). En dan ben je de tuning natuurlijk kwijt hé. Duidelijk melden als je de wagen naar de dealer brengt.
En wat betref de XC60,de D5 zit hem veel beter dan de D3 FWD maaar die discutie hebben we hier al gevoerd hé. Wil je een FW vind ik de nieuwe Ecoboost 2.0T aangenamer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenSmaken en kleuren hé. Ik vind de velgen niet speciaals bieden. Lijken mij er eerder goedkoop onder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk BerichtenSmaken en kleuren hé. Ik vind de velgen niet speciaals bieden. Lijken mij er eerder goedkoop onder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenIk, geef joodoo voor 100 % gelijk. Ik heb zelf een nieuwe D5 2.4 (= 203 pk) en die doet het uitstekend. Kost wel iets meer maar het is de moeite waard !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HoGee Bekijk BerichtenDe D3 en de D5 zijn identiek (mechanisch). De D3 is geknepen om fiscale redenen, das alles.
Dat kan waar zijn, ik wou alleen maar zeggen dat de D5 meer vermogen heeft en men daarom geen "chip"rommel moet installeren. Wil je vermogen: koop je dan van in het begin een motor mét vermogen i.p.v. er daarna aan te "foefelen" en gun vadertje staat aan wat centjes, dan kunnen ze o.a. onze wegen beter onderhouden, want al diegene die hun motor "upgraden" nadien (niet enkel bij Volvo ) doen eigenlijk aan belastingontduiking. (wat niet wil zeggen dat ik een "engeltje ben hé)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenWil je vermogen: koop je dan van in het begin een motor mét vermogen i.p.v. er daarna aan te "foefelen" (wat niet wil zeggen dat ik een "engeltje ben hé)
Voor wat een motor "mét" vermogen betreft, dan kan het zijn dat je soms heel........ lang moet w.........
Comment
-
advanced safety pack
ik heb een xc60 besteld, maar ben nog aan het twijfelen voor het 'advanced safety pack', omdat het vaak als 'vervelend' wordt beschreven in recenties. Graag ervaringen van mensen die dit pack ook genomen hebben. Staat het voornamelijk aan, of is het zo vervelend dat je het meer afzet ? Of enkel op autostrade aan?
Graag jullie reacties
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr
K'vondt
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
Comment
Comment