Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door nestor973 Bekijk Berichten
    Het is hier waarschijnlijk al vaker aan bod gekomen , maar wat denken jullie van chiptuning zoals deze :

te mooi om waar te zijn ?
    Wie durft ????? is wel zeer goedkoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bartvds7 Bekijk Berichten
      Wie durft ????? is wel zeer goedkoop
      En dan moeten ze eens op onderhoud bij Volvo en wordt de auto aan de computer gehangen en dan begint de miserie.
      Waarom is al die brol nodig? Koop u dan vanaf het begin de goede motor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
        En dan moeten ze eens op onderhoud bij Volvo en wordt de auto aan de computer gehangen en dan begint de miserie.
        Ik, geef joodoo voor 100 % gelijk. Ik heb zelf een nieuwe D5 2.4 (= 203 pk) en die doet het uitstekend. Kost wel iets meer maar het is de moeite waard !

Comment

• Het probleem met chippen en onderhoud is dat tegenwoordig vaak bij een regulier onderhoud de SW van de ECM een upgrade krijgt. (meestal garantie). En dan ben je de tuning natuurlijk kwijt hé. Duidelijk melden als je de wagen naar de dealer brengt.
          En wat betref de XC60,de D5 zit hem veel beter dan de D3 FWD maaar die discutie hebben we hier al gevoerd hé. Wil je een FW vind ik de nieuwe Ecoboost 2.0T aangenamer
          BMW 218i,BMW 728i E38,BMW 325i E46,BMW 318G20,BMW 116d,BMW 520d G30,BMW 730i E38 V8,Volvo V70 T4 Auto,Volvo V70 T4 Man,Volvo S60 T3,Rover 620i,MG ZT,Rover 75 Tourer,Rover 620Si,Rover 45,Rover 25,Rover 75 V8,Rover 827Si Sterling,Rover 827 Vitesse

Comment

Daar is ie weer ze met zijn negatieve uitlatingen.

Vond alu velgen niet origineel van volvo ook al niet passend.
            Ge weet precies overal wel wat op.

Dat is dan " een kenner ".

Comment

Dat is nu net het probleem, voor velen is het in dit geval wel willen maar niet kunnen en gaat men naar dergelijke rommel grijpen...

Comment

• geleverd

looollll
                Last edited by ; 18/03/2011, 09:50.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
                  gisteren om de xc 60 geweest, zalig rijgedrag en toch voldoende power

foto's in bijlage,
                  Knap hoor, en mooie kleur, ook dat privacy glass geeft een extra touch ! Nog een paar dagen en dan ben ik (hopelijk) aan de beurt

Comment

• machtige velgen, is da 18" of 19"??

prachtige wagen al mis ik zelf wat R design details, maar da's persoonlijke smaak he.
                    veel succes ermee !!
                    NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
                    S40 2.0D 136pk 2004
                    S40 1.8i 1996

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door trimitie Bekijk Berichten
                      machtige velgen, is da 18" of 19"??

prachtige wagen al mis ik zelf wat R design details, maar da's persoonlijke smaak he.
                      veel succes ermee !!

19" model Brock B22 black polished, met al de opties die we nu hebben, kwam de r-design 3000 + uit en vond dat er wat te aan,

goeie velg geeft me ook het unieke effect

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
                        gisteren om de xc 60 geweest, zalig rijgedrag en toch voldoende power

foto's in bijlage,

geen negatieve commentaren gewenst, al zullen er sommigen niet kunnen laten denk ik
                        Smaken en kleuren hé. Ik vind de velgen niet speciaals bieden. Lijken mij er eerder goedkoop onder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MRJ Bekijk Berichten
                          Het probleem met chippen en onderhoud is dat tegenwoordig vaak bij een regulier onderhoud de SW van de ECM een upgrade krijgt. (meestal garantie). En dan ben je de tuning natuurlijk kwijt hé. Duidelijk melden als je de wagen naar de dealer brengt.
                          En wat betref de XC60,de D5 zit hem veel beter dan de D3 FWD maaar die discutie hebben we hier al gevoerd hé. Wil je een FW vind ik de nieuwe Ecoboost 2.0T aangenamer
                          Na een tijdje met een XC60 te rijden moet ik ook zeggen dat de D3 te licht is voor de auto. Volgens mijn vader is de D3 wel voldoende. Het is een AWD versie en deze rijdt wel heel aangenaam en stabiel, maar extra vermogen zou welkom zijn. Over de D3 FWD heb ik al meer klachten gehoord. Tractie lijkt soms een probleem te zijn. In de test van de autogids vonden ze dit ook.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                            Smaken en kleuren hé. Ik vind de velgen niet speciaals bieden. Lijken mij er eerder goedkoop onder.
                            Ik ben van dezelfde mening, of hoe maak je van een mooie wagen een johnnybak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                              Geen misse wagen, alleen doen de velgen daar serieus afbreuk aan, wat ik eigenlijk het lelijkste is dat is die kleine schijfremmen in zo'n velg , een mooie grote schijfrem zou 1000x mooier zijn mijn gedacht...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                                Ik, geef joodoo voor 100 % gelijk. Ik heb zelf een nieuwe D5 2.4 (= 203 pk) en die doet het uitstekend. Kost wel iets meer maar het is de moeite waard !
                                De D3 en de D5 zijn identiek (mechanisch). De D3 is geknepen om fiscale redenen, das alles.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HoGee Bekijk Berichten
                                  De D3 en de D5 zijn identiek (mechanisch). De D3 is geknepen om fiscale redenen, das alles.

Dat kan waar zijn, ik wou alleen maar zeggen dat de D5 meer vermogen heeft en men daarom geen "chip"rommel moet installeren. Wil je vermogen: koop je dan van in het begin een motor mét vermogen i.p.v. er daarna aan te "foefelen" en gun vadertje staat aan wat centjes, dan kunnen ze o.a. onze wegen beter onderhouden, want al diegene die hun motor "upgraden" nadien (niet enkel bij Volvo ) doen eigenlijk aan belastingontduiking. (wat niet wil zeggen dat ik een "engeltje ben hé)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                                    Wil je vermogen: koop je dan van in het begin een motor mét vermogen i.p.v. er daarna aan te "foefelen" (wat niet wil zeggen dat ik een "engeltje ben hé)
                                    Ik heb uw tekst lichtjes aangepast ! K'vondt hem beter zo

Voor wat een motor "mét" vermogen betreft, dan kan het zijn dat je soms heel........ lang moet w.........

Comment

• advanced safety pack

ik heb een xc60 besteld, maar ben nog aan het twijfelen voor het 'advanced safety pack', omdat het vaak als 'vervelend' wordt beschreven in recenties. Graag ervaringen van mensen die dit pack ook genomen hebben. Staat het voornamelijk aan, of is het zo vervelend dat je het meer afzet ? Of enkel op autostrade aan?

Graag jullie reacties

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr Bekijk Berichten
                                        K'vondt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door loekendoe sr
                                          K'vondt

Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
                                          LOL !
                                          Last edited by ; 19/03/2011, 18:22.

Comment

Working...
                                          X