Oorspronkelijk geplaatst door yves73
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volvo xc60
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenNochtans ik heb de mijne toegekregen eind juli, mét vermelding van de flitspalen, zelfs met een nieuw rondpunt in onze buurt die nog niet open was voor het verkeer toen !
Contacteer ik dan het beste via de garage of via de site van ......., oke te vlug gevraagd heb tel/nr. vanop de mail die men stuurde
thx voor je rappe reactie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk BerichtenDus het kan toch, zelfs met flitslocaties zeg je...
Contacteer ik dan het beste via de garage of via de site van ......., oke te vlug gevraagd heb tel/nr. vanop de mail die men stuurde
thx voor je rappe reactie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenHangt er helemaal vanaf: heb jij een model 2012 met de nieuwe RTI dan spreken we niet over hetzelfde. De vorige modeljaren hebben hun update in principe allemaal al gekregen.
Comment
-
Geachte Yves *******,
Naar aanleiding van ons recente contact moeten we u mededelen dat er helaas een geringe vertraging zal zijn bij het leveren van uw kaartupdate. Onze verwachting is momenteel dat de update in september beschikbaar zal zijn.
We willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventueel ongemak. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet contact met ons op te nemen op 00800 3737 4627.
Met vriendelijke groeten,
Customer Contact Centre Volvo MapCareâ„¢
voila deze mail ist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk BerichtenHangt er helemaal vanaf: heb jij een model 2012 met de nieuwe RTI dan spreken we niet over hetzelfde. De vorige modeljaren hebben hun update in principe allemaal al gekregen.
@Yves: ik heb niets moeten doen, de DVD is mij opgestuurd geworden (ik had wel een bepaald formuliertje ingevuld én opgestuurd naar leverancier van navigatrie (Navteq ?) bij levering van wagen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenJoodoo heeft gelijk, in heb nog het "oude" RTI systeem (wagen geleverd oktober 2010), maar dit werkt UITSTEKEND (misschien een beetje verouderde layout tenopzichte van de nieuwe, maar ik ben toch blij dat ik nog 2 displays heb)
@Yves: ik heb niets moeten doen, de DVD is mij opgestuurd geworden (ik had wel een bepaald formuliertje ingevuld én opgestuurd naar leverancier van navigatrie (Navteq ?) bij levering van wagen)
ja formulier ter registratie deed ik ook
Ondertussen terug koelvloeistoflampje gehad.
Merci he gasten voor de rti info
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk BerichtenIk heb dus rti met 1 scherm (geen 2 displays) maar zoals jullie lazen moet ik afwachten tot in september. Ik bel in de loop van vlg wk wel eens om uitleg.
ja formulier ter registratie deed ik ook
Ondertussen terug koelvloeistoflampje gehad.
Merci he gasten voor de rti info
Dit zou kunnen wijzen op een probleem met de "joint de culasse" of erger een gietfout in het motorblok waardoor de koelvloeistof in de vebranding van de motor komt en "verdwijnt".
Hij is nu binnen en wordt volledig onder garantie binnenste buiten gekeerd.
Ik hou jullie op de hoogte. Het blijkt zeker geen gekend fenomeen te zijn bij de xc60, bij de andere modellen daarentegen was het wel gekend.
Volgende week weten we meer of het over een dichting gaat of ne nieuwe motor. Van december 2010.
PS Heb ook nog geen Navtec update mogen ontvangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk BerichtenGisteren mijn wagen gaan halen na een servicebeurt - 20.000 KM, 1 jaar oud - en ik kreeg mijn wagen GEWASSEN terug. Van service gesproken ! Bedankt Gar. Vermant - Mechelen !!IRIDIUM
Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214
Groeipunt
Helderzienden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk BerichtenWel ondertussen heeft de melding met het lage koelvloeistofniveau een staartje gekregen. Er blijkt fundamenteel iets mis te zijn (bij mijne wagen dan) met de drukverdeling in de koelvloeistof.
Dit zou kunnen wijzen op een probleem met de "joint de culasse" of erger een gietfout in het motorblok waardoor de koelvloeistof in de vebranding van de motor komt en "verdwijnt".
Hij is nu binnen en wordt volledig onder garantie binnenste buiten gekeerd.
Ik hou jullie op de hoogte. Het blijkt zeker geen gekend fenomeen te zijn bij de xc60, bij de andere modellen daarentegen was het wel gekend.
Volgende week weten we meer of het over een dichting gaat of ne nieuwe motor. Van december 2010.
PS Heb ook nog geen Navtec update mogen ontvangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk BerichtenDaar zou ik net niet blij mee zijn. Ze moeten er afblijven !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk BerichtenHet is de pakking geworden, oef. Rijdt weer als treintje.
" de pakking ", wat hebben ze er dan precies aan gedaan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten" de pakking ", wat hebben ze er dan precies aan gedaan ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk BerichtenGemaild naar navteq en dit als antwoord gekregen,
Helaas is de update voor het HDD systeem iets meer vertraagd. Wij verwachten dat wij ze begin Oktober kunnen versturen. Onze excuses voor dit ongemak
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk BerichtenBen benieuwd of deze alsook flitspaallocaties + vallende sterren bevat
djuu
info = dus pakking op motorblok joint de culasse scheurtjes
net gebeld volgende wk woensdag binnen voor controle wat betreft de koeling
wel raar, waarom vragen ze ze dan niet terug, er moeten er toch meer zijn
thx Clarliebe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk BerichtenGa de onze ok binnensteken met jou info, stond gisteren ook met minimum van koelvloeistof, 6000km dus klopt niet, vorige check stond het na openen (druk weg) terug goed, nu onder minimum
djuu
info = dus pakking op motorblok joint de culasse scheurtjes
net gebeld volgende wk woensdag binnen voor controle wat betreft de koeling
wel raar, waarom vragen ze ze dan niet terug, er moeten er toch meer zijn
thx Clarliebe
"Eerder dit jaar hebben we u geïnformeerd over een vertraging in de verzending van de kaartupdate voor uw Volvo-navigatiesysteem als onderdeel van het MapCare-programma. Helaas heeft onze leverancier in Japan nog steeds te maken met technische problemen bij de productie van schijven. We stellen al het mogelijke in het werk om een oplossing te vinden en zullen u zo snel mogelijk informeren over de nieuwe leveringsdatum van uw kaartupdate zodra deze bekend is.
Onze excuses voor het mogelijke ongemak en hartelijk dank voor uw geduld.
Met vriendelijke groeten,
Customer Contact Centre Volvo MapCare."
Al nieuws van uw "pakking-probleem"?
Comment
Comment