Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
    Ben geregistreerd en in juli mail gehad dat ze niet klaar waren dat het uigesteld is naar september
    Nochtans ik heb de mijne toegekregen eind juli, mét vermelding van de flitspalen, zelfs met een nieuw rondpunt in onze buurt die nog niet open was voor het verkeer toen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
      Nochtans ik heb de mijne toegekregen eind juli, mét vermelding van de flitspalen, zelfs met een nieuw rondpunt in onze buurt die nog niet open was voor het verkeer toen !
      Dus het kan toch, zelfs met flitslocaties zeg je...
      Contacteer ik dan het beste via de garage of via de site van ......., oke te vlug gevraagd heb tel/nr. vanop de mail die men stuurde

thx voor je rappe reactie

Comment

Dus het kan toch, zelfs met flitslocaties zeg je...
        Contacteer ik dan het beste via de garage of via de site van ......., oke te vlug gevraagd heb tel/nr. vanop de mail die men stuurde

thx voor je rappe reactie
        Hangt er helemaal vanaf: heb jij een model 2012 met de nieuwe RTI dan spreken we niet over hetzelfde. De vorige modeljaren hebben hun update in principe allemaal al gekregen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
          Hangt er helemaal vanaf: heb jij een model 2012 met de nieuwe RTI dan spreken we niet over hetzelfde. De vorige modeljaren hebben hun update in principe allemaal al gekregen.
          is geleverd maart/april 2011, en inderdaad mail gekregen dat de update niet klaar was ging sept. zijn,maar stond tel/nr. in mail dus ga ik eens bellen vandaag, hoe word de update verkregen is dat via cd of dvd die ze sturen of moet je de garage raadplegen voor installatie van de update ?

Comment

• Geachte Yves *******,
            Naar aanleiding van ons recente contact moeten we u mededelen dat er helaas een geringe vertraging zal zijn bij het leveren van uw kaartupdate. Onze verwachting is momenteel dat de update in september beschikbaar zal zijn.

We willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventueel ongemak. Mocht u vragen hebben, aarzel dan niet contact met ons op te nemen op 00800 3737 4627.

Met vriendelijke groeten,
            Customer Contact Centre Volvo MapCareâ„¢

voila deze mail ist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten
              Joodoo heeft gelijk, in heb nog het "oude" RTI systeem (wagen geleverd oktober 2010), maar dit werkt UITSTEKEND (misschien een beetje verouderde layout tenopzichte van de nieuwe, maar ik ben toch blij dat ik nog 2 displays heb)

@Yves: ik heb niets moeten doen, de DVD is mij opgestuurd geworden (ik had wel een bepaald formuliertje ingevuld én opgestuurd naar leverancier van navigatrie (Navteq ?) bij levering van wagen)
              Last edited by ; 22/09/2011, 08:51.

Comment

Joodoo heeft gelijk, in heb nog het "oude" RTI systeem (wagen geleverd oktober 2010), maar dit werkt UITSTEKEND (misschien een beetje verouderde layout tenopzichte van de nieuwe, maar ik ben toch blij dat ik nog 2 displays heb)

@Yves: ik heb niets moeten doen, de DVD is mij opgestuurd geworden (ik had wel een bepaald formuliertje ingevuld én opgestuurd naar leverancier van navigatrie (Navteq ?) bij levering van wagen)
                Ik heb dus rti met 1 scherm (geen 2 displays) maar zoals jullie lazen moet ik afwachten tot in september. Ik bel in de loop van vlg wk wel eens om uitleg.
                ja formulier ter registratie deed ik ook
                Ondertussen terug koelvloeistoflampje gehad.

Merci he gasten voor de rti info
                Last edited by ; 22/09/2011, 21:09.

Comment

Ik heb dus rti met 1 scherm (geen 2 displays) maar zoals jullie lazen moet ik afwachten tot in september. Ik bel in de loop van vlg wk wel eens om uitleg.
                  ja formulier ter registratie deed ik ook
                  Ondertussen terug koelvloeistoflampje gehad.

Merci he gasten voor de rti info
                  Wel ondertussen heeft de melding met het lage koelvloeistofniveau een staartje gekregen. Er blijkt fundamenteel iets mis te zijn (bij mijne wagen dan) met de drukverdeling in de koelvloeistof.
                  Dit zou kunnen wijzen op een probleem met de "joint de culasse" of erger een gietfout in het motorblok waardoor de koelvloeistof in de vebranding van de motor komt en "verdwijnt".
                  Hij is nu binnen en wordt volledig onder garantie binnenste buiten gekeerd.

Ik hou jullie op de hoogte. Het blijkt zeker geen gekend fenomeen te zijn bij de xc60, bij de andere modellen daarentegen was het wel gekend.

Volgende week weten we meer of het over een dichting gaat of ne nieuwe motor. Van december 2010.

PS Heb ook nog geen Navtec update mogen ontvangen.

Comment

• Gisteren mijn wagen gaan halen na een servicebeurt - 20.000 KM, 1 jaar oud - en ik kreeg mijn wagen GEWASSEN terug. Van service gesproken ! Bedankt Gar. Vermant - Mechelen !!

Comment

Gisteren mijn wagen gaan halen na een servicebeurt - 20.000 KM, 1 jaar oud - en ik kreeg mijn wagen GEWASSEN terug. Van service gesproken ! Bedankt Gar. Vermant - Mechelen !!
                      Daar zou ik net niet blij mee zijn. Ze moeten er afblijven !
                      IRIDIUM
                      Mercedes W123 - W124 - T203 - W211 - V221 - R231 - S214

Groeipunt
                      Helderzienden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk Berichten
                        Wel ondertussen heeft de melding met het lage koelvloeistofniveau een staartje gekregen. Er blijkt fundamenteel iets mis te zijn (bij mijne wagen dan) met de drukverdeling in de koelvloeistof.
                        Dit zou kunnen wijzen op een probleem met de "joint de culasse" of erger een gietfout in het motorblok waardoor de koelvloeistof in de vebranding van de motor komt en "verdwijnt".
                        Hij is nu binnen en wordt volledig onder garantie binnenste buiten gekeerd.

Ik hou jullie op de hoogte. Het blijkt zeker geen gekend fenomeen te zijn bij de xc60, bij de andere modellen daarentegen was het wel gekend.

Volgende week weten we meer of het over een dichting gaat of ne nieuwe motor. Van december 2010.

PS Heb ook nog geen Navtec update mogen ontvangen.
                        Het is de pakking geworden, oef. Rijdt weer als treintje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICT Design Bekijk Berichten
                          Daar zou ik net niet blij mee zijn. Ze moeten er afblijven !
                          Oups.. dus ook geen onderhoud doen ?

Comment

Het is de pakking geworden, oef. Rijdt weer als treintje.

" de pakking ", wat hebben ze er dan precies aan gedaan ?

Comment

" de pakking ", wat hebben ze er dan precies aan gedaan ?
                              Pakking op motorblok - Joint de culasse - bleek fijne scheurtjes te hebben - hebben ze vervangen.

Comment

• update rti systeem xc60

Gemaild naar navteq en dit als antwoord gekregen,

Helaas is de update voor het HDD systeem iets meer vertraagd. Wij verwachten dat wij ze begin Oktober kunnen versturen. Onze excuses voor dit ongemak

Comment

Gemaild naar navteq en dit als antwoord gekregen,

Helaas is de update voor het HDD systeem iets meer vertraagd. Wij verwachten dat wij ze begin Oktober kunnen versturen. Onze excuses voor dit ongemak
                                  Ben benieuwd of deze alsook flitspaallocaties + vallende sterren bevat

Comment

Ben benieuwd of deze alsook flitspaallocaties + vallende sterren bevat
                                    Ga de onze ok binnensteken met jou info, stond gisteren ook met minimum van koelvloeistof, 6000km dus klopt niet, vorige check stond het na openen (druk weg) terug goed, nu onder minimum

djuu

info = dus pakking op motorblok joint de culasse scheurtjes

net gebeld volgende wk woensdag binnen voor controle wat betreft de koeling

wel raar, waarom vragen ze ze dan niet terug, er moeten er toch meer zijn

thx Clarliebe
                                    Last edited by ; 03/10/2011, 21:06.

Comment

• FWD of AWD op de XC60, wat zouden jullie kiezen ?

Iemand reeds problemen gehad met roetfilter? (indien veel korte afstanden)

Comment

• AWD, op een SUV hoort AWD in mijn ogen.

Comment

Ga de onze ok binnensteken met jou info, stond gisteren ook met minimum van koelvloeistof, 6000km dus klopt niet, vorige check stond het na openen (druk weg) terug goed, nu onder minimum

djuu

info = dus pakking op motorblok joint de culasse scheurtjes

net gebeld volgende wk woensdag binnen voor controle wat betreft de koeling

wel raar, waarom vragen ze ze dan niet terug, er moeten er toch meer zijn

thx Clarliebe
                                          Vandaag de melding gekregen dat update toch nog eventjes op zich kan wachten.

"Eerder dit jaar hebben we u geïnformeerd over een vertraging in de verzending van de kaartupdate voor uw Volvo-navigatiesysteem als onderdeel van het MapCare-programma. Helaas heeft onze leverancier in Japan nog steeds te maken met technische problemen bij de productie van schijven. We stellen al het mogelijke in het werk om een oplossing te vinden en zullen u zo snel mogelijk informeren over de nieuwe leveringsdatum van uw kaartupdate zodra deze bekend is.
                                          Onze excuses voor het mogelijke ongemak en hartelijk dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groeten,
                                          Customer Contact Centre Volvo MapCare."

Al nieuws van uw "pakking-probleem"?

Comment

Working...
                                          X