Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk Berichten
    Vandaag de melding gekregen dat update toch nog eventjes op zich kan wachten.

"Eerder dit jaar hebben we u geïnformeerd over een vertraging in de verzending van de kaartupdate voor uw Volvo-navigatiesysteem als onderdeel van het MapCare-programma. Helaas heeft onze leverancier in Japan nog steeds te maken met technische problemen bij de productie van schijven. We stellen al het mogelijke in het werk om een oplossing te vinden en zullen u zo snel mogelijk informeren over de nieuwe leveringsdatum van uw kaartupdate zodra deze bekend is.
    Onze excuses voor het mogelijke ongemak en hartelijk dank voor uw geduld.

Met vriendelijke groeten,
    Customer Contact Centre Volvo MapCare."

Al nieuws van uw "pakking-probleem"?
    ja, binnengeweest en ze denken aan een luchtbel, dus 9en10 nov binnen voor alle koeling eruit te laten en terug te vullen, zou geen joint de culasse zijn anders zou hij melding geven als hij aan hun pc ligt zeggen ze

ook de koffer die zakt wanneer hij openstaat word dan bekeken en stukken besteld. stond daar ook verbaasd van, mag 40cm zakken van volvo uit, open = 1,86m, na 10' nog maar 1,43m en na 15' nog maar 1,14m dus gaat wel vlug

ook voor rti kreeg ik dezelfde mail als u, maar ik kreeg de wagen geleverd 03/11 en de garage liet reeds weten dat de eerste update voor mij wellicht volgend jaar zou zijn, al las ik hier wel van iemand dat flitslocaties aanwezig zouden zijn ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
      FWD of AWD op de XC60, wat zouden jullie kiezen ?

Iemand reeds problemen gehad met roetfilter? (indien veel korte afstanden)
      Nog geen problemen gehad,ik rij steeds korte afstanden 32000 km op 2 jaar
      Maar we zullen maar hout vasthouden zeker

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
        FWD of AWD op de XC60, wat zouden jullie kiezen ?

Iemand reeds problemen gehad met roetfilter? (indien veel korte afstanden)
        hallo,

nu 6mnd rijplezier, 6000 km, dagelijks 15km door en 15km terug en geen problemen met de roetfilter

veel plezier nog,

Comment

• [quote=yves73;4763073]hallo,

nu 6mnd rijplezier, 6000 km, dagelijks 15km door en 15km terug en geen problemen met de roetfilter

Voor mij ook, 25.000 KM, 1 jaar oud en zonder problemen met wat ook.
          Maar ik heb een andere vraag: ik heb dus een upgrade gekregen voor RTI systeem (wagen geleverd oktober 2010), de "oude" CD van 2010 gebruik ik dus niet meer. Nu is mijn vraag: kan ik die CD van 2010 in het RTI systeem van de Volvo xc90 bouwj. 2004 van mijn dochter installeren ? Zou dit een conflict geven?? Alvast bedankt voor het antwoord.

Comment

• De roetfilter geeft inderdaad soms problemen, maar dat hangt ook af van het rijgedrag, hetgeen ik hier mee bedoel is dat je regelmatig eens een langere afstand moet doen. Dus niet steeds met een diesel korte afstanden rond de kerk, want dan komt er van regeneratie weinig in huis. Gelukkig zijn er nu al goedkopere manieren om de roetfilter te reinigen, www.roetfilterreinigen.be , werkt prima zonder demontage.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mk1freak Bekijk Berichten
              De roetfilter geeft inderdaad soms problemen, maar dat hangt ook af van het rijgedrag, hetgeen ik hier mee bedoel is dat je regelmatig eens een langere afstand moet doen. .
              In een XC60 geeft het geen problemen. Ik weet niet waar je dat vandaan haalt.

Comment

• [quote=deleepa;4763986]
                Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
                hallo,

Maar ik heb een andere vraag: ik heb dus een upgrade gekregen voor RTI systeem (wagen geleverd oktober 2010), de "oude" CD van 2010 gebruik ik dus niet meer. Nu is mijn vraag: kan ik die CD van 2010 in het RTI systeem van de Volvo xc90 bouwj. 2004 van mijn dochter installeren ? Zou dit een conflict geven?? Alvast bedankt voor het antwoord.
                Niemand een antwoordje ?? Thks, Paul

Comment

• [quote=deleepa;4770456]
                  Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten

Niemand een antwoordje ?? Thks, Paul
                  Sorry, geen idee ervan,

is er niemand die dit reeds een probeerde ?

Comment

• allee , nog nen keer wat tijd gaan verliezen in de garage voor de zoveelste terugroepactie , brief ontvangen vrijdag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ctweetje Bekijk Berichten
                      allee , nog nen keer wat tijd gaan verliezen in de garage voor de zoveelste terugroepactie , brief ontvangen vrijdag
                      Waarom ? Ik heb niets ontvangen.

Comment

• om aandrijfriem en spanner stuurbekrachtiging te vervangen , kans anders op voortijdige slijtage en uitval aandrijving

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
                          ja, binnengeweest en ze denken aan een luchtbel, dus 9en10 nov binnen voor alle koeling eruit te laten en terug te vullen, zou geen joint de culasse zijn anders zou hij melding geven als hij aan hun pc ligt zeggen ze

ook de koffer die zakt wanneer hij openstaat word dan bekeken en stukken besteld. stond daar ook verbaasd van, mag 40cm zakken van volvo uit, open = 1,86m, na 10' nog maar 1,43m en na 15' nog maar 1,14m dus gaat wel vlug

ook voor rti kreeg ik dezelfde mail als u, maar ik kreeg de wagen geleverd 03/11 en de garage liet reeds weten dat de eerste update voor mij wellicht volgend jaar zou zijn, al las ik hier wel van iemand dat flitslocaties aanwezig zouden zijn ?
                          Wel, heb moeten terugkomen naar de garage. Melding bleef komen van koelvloeistof. Nu hebben ze gans de cilinderblok vervangen van de motor. Blijkbaar zaten er fijne haarscheurtjes in de cilinderblok waardoor de koelvloeistof werd weggetrokken!

Hopelijk nu alle problemen achter de rug.

Winterbanden erop en we kunnen weer kilometers vreten.

Comment

• iemand een idee of je om de 15K of 30K km op onderhoud moet gaan met een XC60 2.0 FWD?

De garage zegt 30K maar ik zit nu aan 45K en krijg melding dat ik een afspraak moet maken? Volgens mij staat in boekje ook dat je om de 15K moet gaan, kan er niet meer aan uit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door illi4ever Bekijk Berichten
                              iemand een idee of je om de 15K of 30K km op onderhoud moet gaan met een XC60 2.0 FWD?

De garage zegt 30K maar ik zit nu aan 45K en krijg melding dat ik een afspraak moet maken? Volgens mij staat in boekje ook dat je om de 15K moet gaan, kan er niet meer aan uit
                              Bij een 2.4 drivè is het om de 30000 km of 1 maal per jaar

Comment

• terugroep actie

Oorspronkelijk geplaatst door ctweetje Bekijk Berichten
                                allee , nog nen keer wat tijd gaan verliezen in de garage voor de zoveelste terugroepactie , brief ontvangen vrijdag

zeker Doen !heb mijne xc60 woensdag naar de knoppen geholpen....stukken waren besteld maar nog niet binnen... RIIEM piepte een beetje en toen was het gedaan... RESULT KLEPPEN KROM ENZ....
                                komt allemaal inorde zeg ze bij volvo moest mij niet ongerust maken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pvande95 Bekijk Berichten
                                  zeker Doen !heb mijne xc60 woensdag naar de knoppen geholpen....stukken waren besteld maar nog niet binnen... RIIEM piepte een beetje en toen was het gedaan... RESULT KLEPPEN KROM ENZ....
                                  komt allemaal inorde zeg ze bij volvo moest mij niet ongerust maken...
                                  - Ik heb nog niet gekregen - xc 60 2.4 D5 AWD (oktober 2010)

Comment

• Valt een coyote eenvoudig (en ook mooi) te plaatsen in een XC60?

Ervaringen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quill Bekijk Berichten
                                      Valt een coyote eenvoudig (en ook mooi) te plaatsen in een XC60?

Ervaringen?
                                      De mijne werkt perfect !
                                      Plaatsing: in de "nis" van de GPS - rechtse kant, dan heb je in één oogopslag al je gegevens. Zal proberen een foto te plaatsen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                                        De mijne werkt perfect !
                                        Plaatsing: in de "nis" van de GPS - rechtse kant, dan heb je in één oogopslag al je gegevens. Zal proberen een foto te plaatsen.
                                        Ziezo, foto geplaatst: (ik stond wel stil ;-) )
                                        20111215_134557.jpg
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zijn er mensen die ervaring hebben met de 8 x 20" velgen ( cratus )

Graag uw bevindingen want ik denk deze als optie bij te bestellen.
                                          greets,

Comment

Working...
                                          X