Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door janus2 Bekijk Berichten
    Zijn er mensen die ervaring hebben met de 8 x 20" velgen ( cratus )

Graag uw bevindingen want ik denk deze als optie bij te bestellen.
    greets,
    Al zien opliggen en vind deze de max ! Komt schoon uit ook.
    Maar wij wilden niet de fout doen als ons vorige wagens (lager en platter ) en dus harder lopen en hielden het daarom wat deftiger met een 19".
    Wat minder sportief en wat meer comfort gekozen dus.

Maar da was mijn gedacht he.

Veel succes met uw keuze !! (en vergeet geen foto na levering)

Comment

• Wat ik vaak spijtig vind aan een XC60, is dat je ze vaak ziet rijden met alle opties van een Summum (18",xenon,...) maar die hebben dan zwarte dakrails, zouden die dan de optie kiezen op zwarte dakrails te hebben... Dat zou ik persoonlijk dom vinden aangezien het net zo exclusief is aan de Summum.... Ofwel zijn het Momentum's die dan niet door hebben dat een Summum goedkoper uitkomt met al deze opties erbij.... Ik zou alleszins geen Momentum willen! Ofwel een Kinetic, of een Summum... Ik vind de combinatie zwarte dakrails met chroom onder de ruiten zo lelijk!

Maar voor de rest, een zwarte Summum met alles erop en eraan, met die skidplate,.... en verdonkerde ruiten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yves73 Bekijk Berichten
        Al zien opliggen en vind deze de max ! Komt schoon uit ook.
        Maar wij wilden niet de fout doen als ons vorige wagens (lager en platter ) en dus harder lopen en hielden het daarom wat deftiger met een 19".
        Wat minder sportief en wat meer comfort gekozen dus.

Maar da was mijn gedacht he.

Veel succes met uw keuze !! (en vergeet geen foto na levering)

Da's waar ik bang voor ben dat ik te veel aan comfort zal moeten inboeten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door janus2 Bekijk Berichten
          Da's waar ik bang voor ben dat ik te veel aan comfort zal moeten inboeten...
          Eens aan de dealer vragen waar ze een exemplaar met R-Design en 20 inch velgen hebben om te testen?

Comment

• Niemand hier de 20"" velgen op zijn xc60???

Comment

• ik heb die 20" velgen onder mijn witte R-Design.
              Ivm comfort vind ik dat allemaal best meevallen, alleen de prijs van zo een nieuwe band, zeker als je dan een AWD hebt en altijd de 4 banden moet vervangen... Ik heb nu 17" velgen met winterbanden en ja, dat loopt iets zachter, maar om nu te zeggen dat die 20" hard is, nee, dan is mijn vrouw haar MINI JCW met 18" ultra dunne bandjes nog een pak harder, mij stoort dat allemaal niet, dat weet je als je zoiets koopt. Al dat "zacht" gedoe vind ik persoonlijk gewoon saai.

De bandencentrale zei me dat mijn banden me ongeveer 600 euro / stuk gaan kosten...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                Ziezo, foto geplaatst: (ik stond wel stil ;-) )
                20111215_134557.jpg
                Ik zie dat jij wel melding krijgt van flitspalen op uw volvo-gps?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charliebe Bekijk Berichten
                  Ik zie dat jij wel melding krijgt van flitspalen op uw volvo-gps?
                  Yep, ik heb de laatste upgrade eind september gekregen en de vaste flitspalen (ook de nieuwe in mijn regio) staan erop, zelfs een rond punt dat maar open gegaan is in oktober ! Dus zéér up to date.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door deleepa Bekijk Berichten
                    Yep, ik heb de laatste upgrade eind september gekregen en de vaste flitspalen (ook de nieuwe in mijn regio) staan erop, zelfs een rond punt dat maar open gegaan is in oktober ! Dus zéér up to date.

Stap vooruit dus, had al gehoord dat ze dit niet gingen doen.
                    Ik heb de mijne van maart 2011 en moet dus jaar wachten op 1e update, beetje jammer
                    maar anderzijds 2 gratis updates gaat nu jaartje verder he.

Thx voor de foto's !!

Comment

Stap vooruit dus, had al gehoord dat ze dit niet gingen doen.
                      Ik heb de mijne van maart 2011 en moet dus jaar wachten op 1e update, beetje jammer
                      maar anderzijds 2 gratis updates gaat nu jaartje verder he.

Thx voor de foto's !!
                      Ik moet er wel bijvertellen dat mijn D5 2,4 AWD geleverd is in oktober 2010 (model 2011) dus één van de laatste met dubbele display en dus "oude" RTI (die overigens uitstekend werkt)

Comment

• De kogel is door de kerk

Na vele malen op en af gecommuniceer tussen de garage & leasing firma is de bestelling rond. Er waren nog een paar opties waar ik spijtig genoeg afscheid van moeten nemen heb aangezien de leasingprijs het niet meer toe heeft gelaten. Spijtig maar .... ik ben sinds vandaag in blijde verwachting van
                        XC60 Momentum Drive Black Saphire
                        - Premium Sound met de optionele subwoofers
                        - Motion Pack
                        - Verwarmde voorzetels
                        Rij momenteel met Audi A4 dus dit gaat een aanpassing zijn
                        Last edited by ; 18/01/2012, 18:01.

Comment

• De kogel is door de kerk

Na lang nadenken toch maar beslist een Volvo XC60 te kopen ipv een BMW X3. Ik heb verschillende merken en modellen grondig bekeken en proef gereden (BMW, Audi Q3, Range Rover Evoque, Hyundai Santa Fe en ix 35, ea) en ben tot de vaststelling gekomen dat Volvo volgens mij de beste koop is. Range Rover Evoque is ook een prachtige auto om mee te rijden maar met dezelfde opties veel duurder, BMW was eveneens duurder met dezelfde opties.
                          Levering einde maart 2012: Volvo XC60 Automaat Summum met Xenium Pack en nog een aantal opties o.a.: classic wood inleg en stuurwiel, aluminium afwerking drempels, afneembare trekhaak, enz.

Comment

• Ik heb de mijne nu een dik jaar, ben er zeer content van

Alleen de nieuwe VAA regeling gooit wat roet in het eten
                            Gaat me een 1500 euro per jaar meer kosten
                            Volvo XC60 D3 AWD (MY2011)
                            Volvo XC90 T8 (MY2017)

Comment

• Wanneer wordt het start stop systeem gemonteerd op D3 & D5 Geartronic ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stefspain Bekijk Berichten
                                Wanneer wordt het start stop systeem gemonteerd op D3 & D5 Geartronic ?
                                Niet.

Comment

• Nog iemand bij dit koude weer problemen gehad met een te laag koelvloeistof niveau? Het lampje was dit weekend gaan branden. Volvo Bijstand gebeld, een uurtje erna stond al een technieker aan de deur om bij te vullen ... moest wel veel bijvullen, dat vind ik niet zo gezond. Ofwel te weinig in de fabriek gevuld of ik zit met een lek ergens ... Volvo XC60 MY2012 D3 AWD

Iemand anders hetzelfde tegengekomen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door HoGee Bekijk Berichten
                                    Nog iemand bij dit koude weer problemen gehad met een te laag koelvloeistof niveau? Het lampje was dit weekend gaan branden. Volvo Bijstand gebeld, een uurtje erna stond al een technieker aan de deur om bij te vullen ... moest wel veel bijvullen, dat vind ik niet zo gezond. Ofwel te weinig in de fabriek gevuld of ik zit met een lek ergens ... Volvo XC60 MY2012 D3 AWD

Iemand anders hetzelfde tegengekomen?
                                    Ik had ook zoiets voor, redelijk veel moeten bijvullen zelfs (nog geen 8000kms). Teug binnen geweest en zeiden luchtbel in leidingen, alles geleegd en heringedaan en nu blijft het peil goed. Maar las hier al een van scheurtjes in de culasse dus mss best eens binnensteken die kunnen via pc zien of het culasse is of niet (bij mij toch).

Comment

Ik had ook zoiets voor, redelijk veel moeten bijvullen zelfs (nog geen 8000kms). Teug binnen geweest en zeiden luchtbel in leidingen, alles geleegd en heringedaan en nu blijft het peil goed. Maar las hier al een van scheurtjes in de culasse dus mss best eens binnensteken die kunnen via pc zien of het culasse is of niet (bij mij toch).
                                      Ik heb ook problemen met mijn xc60,lekt al vanaf 2 weken na de levering(15/12/11).Bij koude motor druk op het koelwater.Actie Volvo:eerst overdrukstop vervangen daarna enkele leidingen,zie hier referentie van Volvo:TJ25562 uitgevoerd,PN 3127490.
                                      Na de vervanging van de leidingen 2 weken geen lek,sinds 6/1/12 terug lekken.
                                      Gaat op 14/2 terug binnen voor controle.

Volvo XC60 MY2012 Drive Summum

Nog iemand met dergelijke problemen?
                                      Yves is het probleem bij u opgelost?
                                      Last edited by ; 08/02/2012, 10:25.

Comment

• Kipperke, wat bedoel je precies met lekken? Waar precies?

Gr

Tim

Comment

• Twee vragen:

1. ik zou die blauwe wijzerplaten van de R-design willen installeren. Kan ik die ergens op 't internet verkrijgen? Via de Volvo dealer zal wel duur zijn, vermoed ik.

2. Bestaat er een online parts database voor Volvo, zoals www.realoem.com voor BMW?

Comment

Working...
                                          X