Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik overweeg serieus de aankoop van een XC60 D3

Maar twijfel tussen R-design (+momentum) of summum afwerking...

graag jullie input?

Comment

• R-design is stukken mooier aan de buitenzijde, maar je moet fan zijn van het interieur. Weinig kleurkeuze bij R-design. Ik zou voor de summum gaan en de optische opsmuk achteraf laten doen aan de buitenzijde.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Ik zou summum + xenium nemen en eventueel achteraf de r-design kit laten plaatsen.

Comment

• R-design met covenience en motion pack....

en altijd welkom...

Comment

• Heb mooie aanbieding voor XC60 D3 R-design, met covenience pack en covenience pro, motion pack, geblindeerde ruiten, premium sound en family pack.
            meer dan volledig voor die prijs (en goede overname huidige wagen...)

Zou nu enkel het Cosmic White nog eens in het echt willen zien, want op de foto oogt die wel schitterend... (mijn vrouw vind het passion rood erover )

Dinsdag nog een testritje doen en dan maar eens beslissen...

Dacht op autosalon dat BMW 318d touring ook in m'n budget viel, maar dan heb je bijlange na de uitrusting niet van de Volvo...

Comment

• Welke kortingen worden er zoal gegeven nu bij volvo ? Wij hebben hetvolgende voorstel gekregen. 10% op de catalogusprijs zonder de opties en dan nog € 1.750,00 excl btw fleetkorting .

Wij overwegen trouwens ook de cosmic white . Maar dan we de d4 motor

Comment

• Dat lijkt me mooie korting... Elke offerte die ik krijg is anders opgemaakt. Kijk dus uiteindelijk naar het eindbedrag...

maar nog aan het shoppen, dus morgen meer duidelijkheid vragen bij dealers.

hebben jullie dat cosmic white al gezien? Ben nog steeds zoekende... Mooi op foto, maar in real life???
                Last edited by ; 21/01/2013, 00:46. Reden: P

Comment

• ik heb hem al in real life gezien . Het is een "rare" kleur maar vind ze zeer stijlvol het cosmic white .
                  Het is ook de kleur die mijn vrouw het mooiste vind en vermits ik van audi moet overstappen op volvo laat ik ze de kleur maar mee kiezen dan mocht ik de opties bepalen .
                  De rest van de kleuren spreken me niet zo aan . Ik heb nu een A4 Avant fantoomzwart , maar dat zwarte zijn we beu .
                  Deze word elke 3 weken professioneel gepoetst, maar zwart zie je alle vuil op . Ik wil nu voor een lichtere wagen gaan . Het saville grey is ook zeer mooi vind ik maar dan hebben we weer een donkere hé .

Comment

• Ben blij dat ik niet de enige in die situatie ben...
                    Straks testritje maken! Hopelijk is dat Sensus systeem ook naar mijn zin...

Comment

• Ik ben vanavond toch eens naar Audi geweest en heb een offerte gekregen voor een a6 avant 177 pk aan dezelfde uitrusting als de xc 60 en de a6 is goedkoper .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Helspie Bekijk Berichten

Zou nu enkel het Cosmic White nog eens in het echt willen zien, want op de foto oogt die wel schitterend... (mijn vrouw vind het passion rood erover )
                        Bij ons op het werk wordt comic write lachend vuil wit genoemd

Sent from my iPad using Tapatalk
                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                          Ik ben vanavond toch eens naar Audi geweest en heb een offerte gekregen voor een a6 avant 177 pk aan dezelfde uitrusting als de xc 60 en de a6 is goedkoper .
                          Kan je me die details een keer bezorgen?

Comment

• De salonvoorwaarden lopen nog tot 31 januari . Ga eens langs de garage zou ik zeggen .
                            Ik heb een zeer goede offerte verkregen . Audi geeft ook nog eens €4000 meer overname voor onze A4 .
                            Het komt goedkoper uit door de salonvoorwaarden van Audi en ik vermoed dat ze ons ook een hoge korting hebben gegeven omdat de verkoper doorhad dat we naar volvo wilden overstappen . De vaa op de A6 is ook nog eens €1200 per jaar goedkoper . Maandag in Kortenberg Audi contact center testrit doen en dan de bestelbon gaan tekenen in de garage se als de rit meevalt , maar daar twijfel ik niet aan . Ik vond de volvo helemaal niet slecht rijden , maar als je het met Audi vergelijkt is Audi toch stukken beter in mijn ogen .

Comment

• yves of kipperke, is het probleem bij jullie ondertussen opgelost?
                              Ik heb een D5 van 01/2010 (58000 km). In aug 2011 moest er een beetje koelvloeistof bijgevuld worden, in aug 2012 en in nov 2012 nogeens. In januari 2013, na terug een beetje waterverlies, heeft men een druktest gedaan en nadien de koppakdichting vervangen. Eind april was er terug een waarschuwing en gaf de druktest aan dat er terug ergens een fitje was. Het resultaat is nu opgestuurd aan volvo.

Comment

• De eerste MY14 zijn aan het binnenkomen!
                                Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                                  De eerste MY14 zijn aan het binnenkomen!
                                  Kunt ge nu oorstellen dat je een auto in die kleur wil? My ..... Verder wel een mooie facelift!

Comment

• Onze huidige XC60, drivE 175pk Summum van 2008 is aan vervanging toe, ligt het nu aan mij of zijn ze nu echter (veel) duurder geworden ?
                                    Vroeger zat alles op de Summum (xenon, electr. achterklep, ...) nu zit alles in een pakket die je moet bijkopen...?
                                    Als ik alles optel zoals m'n huidige XC60 is ie bijna 9000 euro duurder !
                                    Heeft iemand ervaring als de D3 136pk voldoende vlot is in dagelijks verkeer, nu 175pk verschil is groot...? We twijfelen tss. D3 136pk en D4 163pk

Comment

• Was mij ook al opgevallen. Verdoken prijsverhoging zeker ? Of gaan ze de Duitse toer op?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichten
                                        De eerste MY14 zijn aan het binnenkomen!
                                        Lijkt me op de Bisschoppenhoflaan wel te zijn?
                                        Ik vind het mooi! Welk kleurtje is dit?
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nancy_XC60 Bekijk Berichten
                                          Onze huidige XC60, drivE 175pk Summum van 2008 is aan vervanging toe, ligt het nu aan mij of zijn ze nu echter (veel) duurder geworden ?
                                          Vroeger zat alles op de Summum (xenon, electr. achterklep, ...) nu zit alles in een pakket die je moet bijkopen...?
                                          Als ik alles optel zoals m'n huidige XC60 is ie bijna 9000 euro duurder !
                                          Heeft iemand ervaring als de D3 136pk voldoende vlot is in dagelijks verkeer, nu 175pk verschil is groot...? We twijfelen tss. D3 136pk en D4 163pk
                                          Oorspronkelijk geplaatst door youtoofan Bekijk Berichten
                                          Was mij ook al opgevallen. Verdoken prijsverhoging zeker ? Of gaan ze de Duitse toer op?
                                          Heb me ook eens ééntje geconfigureerd.
                                          D5 + summum + de nodige opties en pakketten (enkel het winter en family pack niet aangevinkt), kwam ik vlot aan € 70.605. Dat kan al tellen, en komt aardig in de buurt van een A6-5 serie of E-klasse. Mmmmmm
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X