Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volvo xc60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hoe doe je dat? Toen ik een XC90 D5 executive voor mijn pa configureerde kwam ik rond de 65k, en die auto was super uitgerust.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
      Hoe doe je dat? Toen ik een XC90 D5 executive voor mijn pa configureerde kwam ik rond de 65k, en die auto was super uitgerust.
      niet moeilijk hoor:
      -€ 44670 D5 met automaat (en die kennen we niet, maar vrees of ie kan tippen aan een S-tronic, de 8traps van BMW of de 7-Gtronic van MB)
      -€ 4650 summum
      -€ 3600 exterieur
      -€ 2495 interieur
      -€ 15190 pakketten en andere opties
      ...
      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• De geartronic is een super goede automaat, niet van de modernste maar wel heel solide. Samen met een 5 cyl is dat een zeer goede combinatie. Ik denk dat dat een zeer goede automaat is voor iemand die veel kilometers doet.
        Mijn pa heeft jaren geleden een S60 2.4d met geartronic gehad en die was daar zeer tevreden van, was wel geen sportieve auto natuurlijk.

Moest ik van u zijn zou ik eens kijken naar een S80 executive. Of moet het een break zijn?

Comment

• Volvo_XC60.jpgIs dit de r design ?

Comment

• Inderdaad, ook al een geconfigureerd. 20", R-design, zijschorten, alles zwart en bijna alle opties
            € 70.000 is zeker haalbaar, en dan heb je nog geen lederen dashboard of zo.

Ik denk wel dat je er een redelijke korting op krijgt.
            Volvo V60 D3 R-design

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
              De geartronic is een super goede automaat, niet van de modernste maar wel heel solide. Samen met een 5 cyl is dat een zeer goede combinatie. Ik denk dat dat een zeer goede automaat is voor iemand die veel kilometers doet.
              Mijn pa heeft jaren geleden een S60 2.4d met geartronic gehad en die was daar zeer tevreden van, was wel geen sportieve auto natuurlijk.

Moest ik van u zijn zou ik eens kijken naar een S80 executive. Of moet het een break zijn?
              In onze begin periode zijn we wel eens gaan kijken naar de toenmalige S80. Prachtige wagen maar nooit mee gereden. Toch vonden we zowel de beenruimte als de kofferinhoud een slag minder dan bij A6, 5 of E.

Een ex-collega van ons heeft in de tijd zijn 2 toenmalige E-break omgewisseld voor twee V-70-ers. Eén van de reden was dat er in de V70 een Europallet in kon want reed regelmatig ook als koerier. Was super tevreden van zijn Volvo's.

We vinden de XC60 een heel mooie, maar denk niet dat het de ideale wagen zou zijn voor hier.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Er rijdt op de gemeente een witte/parelmoeren nieuwe XC60 met bodykit rond (op handelaarsplaten). Ik herzie mijn mening over de facelift, want deze is echt über-mooi...
                2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                  Heb me ook eens ééntje geconfigureerd.
                  D5 + summum + de nodige opties en pakketten (enkel het winter en family pack niet aangevinkt), kwam ik vlot aan € 70.605. Dat kan al tellen, en komt aardig in de buurt van een A6-5 serie of E-klasse. Mmmmmm
                  Dat is de reden dat wij de A6 Avant hebben gekocht .
                  Deze kwam er voordeliger uit tegenover De XC 60 . Ook voordeliger in de VAA . Ik heb er allesinds geen spijt van dat we bij Audi gebleven zijn . Ik vond trouwens de geartronic niet echt lekker rijden .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Roox Bekijk Berichten
                    Inderdaad, ook al een geconfigureerd. 20", R-design, zijschorten, alles zwart en bijna alle opties
                    € 70.000 is zeker haalbaar, en dan heb je nog geen lederen dashboard of zo.

Ik denk wel dat je er een redelijke korting op krijgt.
                    De kortingen zijn maar plat hoor bij Volvo , dat heb ik toch mogen ervaren . Bij ons ging het tussen A6 Avant en de XC 60 . De A6 Avant heeft gewonnen . Het prijsverschil gaf de doorslag . Voor dezelfde luxe kwamen we bij audi goedkoper uit .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
                      De kortingen zijn maar plat hoor bij Volvo , dat heb ik toch mogen ervaren . Bij ons ging het tussen A6 Avant en de XC 60 . De A6 Avant heeft gewonnen . Het prijsverschil gaf de doorslag . Voor dezelfde luxe kwamen we bij audi goedkoper uit .
                      Met een Audi A6 zit je prijs/kwaliteit altijd goed! Geloof me maar.

Comment

• Nancy - heb je al een reactie gehad op je laatste vraag? Ik overweeg eveneens een XC60 D3 en vraag me af of 136pk inderdaad voldoende is om vlot te kunnen rijden. Ik hecht niet veel belang aan een krachtige wagen (liever meer opties) maar ik wil ook geen lome bak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octavian Bekijk Berichten
                          Nancy - heb je al een reactie gehad op je laatste vraag? Ik overweeg eveneens een XC60 D3 en vraag me af of 136pk inderdaad voldoende is om vlot te kunnen rijden. Ik hecht niet veel belang aan een krachtige wagen (liever meer opties) maar ik wil ook geen lome bak.
                          1716 kg voor een xc60 met d3
                          1614 kg voor een v60

In de v60 valt de D3 vrij goed mee, steeds kracht genoeg om in te halen of te versnellen zonder te moeten terug schakelen.
                          de xc60 is iets zwaarder dus zal iets trager zijn maar lijkt me nog steeds meer of genoeg tenzij je echt sportief wilt gaan sleuren en snelheid verwacht.
                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                            1716 kg voor een xc60 met d3
                            1614 kg voor een v60

In de v60 valt de D3 vrij goed mee, steeds kracht genoeg om in te halen of te versnellen zonder te moeten terug schakelen.
                            de xc60 is iets zwaarder dus zal iets trager zijn maar lijkt me nog steeds meer of genoeg tenzij je echt sportief wilt gaan sleuren en snelheid verwacht.
                            Thanks! Vergeleken met mijn huidige Audi A4 120pk zal dat dus goed meevallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Octavian Bekijk Berichten
                              Thanks! Vergeleken met mijn huidige Audi A4 120pk zal dat dus goed meevallen.
                              zeker doordat je bakken meer koppel hebt ook in de Volvo.
                              Een teleurstelling zal dat zeker niet zijn.
                              Ik kom van een seat leon met +150 pk en na de testrit met de D3(wel in de V60) had ik zelf het gevoel dat ze even snel waren.
                              2013- Volvo V60 D3 R-Design
                              2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThomasT Bekijk Berichten
                                zeker doordat je bakken meer koppel hebt ook in de Volvo.
                                Een teleurstelling zal dat zeker niet zijn.
                                Ik kom van een seat leon met +150 pk en na de testrit met de D3(wel in de V60) had ik zelf het gevoel dat ze even snel waren.
                                Ik heb deze middag een testrit gedaan met de D3 en het was zeker geen teleurstelling - de wagen is sneller dan mijn huidige A4. Ik had eveneens een afspraak met een BMW garage voor een testrit met de BMW 3 GT en die wagen rijdt echt wel steengoed - alleen jammer van de kleinere koffer hetgeen toch wel een doorslaggevende factor is wanneer je 2 kinderen hebt.

Comment

• Nieuwe motoren in Volvogamma vanaf deze herfst.

Nieuwe motoren in Volvogamma vanaf deze herfst.

http://www.autoblog.nl/nieuws/volvo-presenteert-nieuwe-drive-e-motoren-61031

De nieuwe D4 wordt een toppertje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten

Super 123 g co2 ipv 177 als dit geen vooruitgang is voor de xc60!!!!

Comment

• Vandaag meegereden in een nieuwe, moet zeggen erg geslaagde face-lift binnen en buiten!
                                      MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door joodoo Bekijk Berichten

Prijzen zouden bekend worden in de loop van september, productie zou starten in week 46, leverbaar begin 2014...

Comment

Working...
                                        X