Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500 Abarth

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
    dat verstelbaar stuur gaat dat over de 500 of de espace? Want ik heb een verstelbaar stuur hoor. Wel enkel maar in de hoogte regelbaar
    Vreemd gezien de Punto had in hoogte en diepte kan.

    Comment


    • #42
      Oorspronkelijk geplaatst door nls Bekijk Berichten
      't Is echt een knap ding. Toch zou ik er niet 100% tevreden mee zijn door de rijhouding... Zonde want 't is echt mooi
      De hoge rijhouding met de makkelijke instap vind ik juist een van de troeven van de 500. Als je te laag zit verlies je het overzicht van wat er rondom gebeurt, en dat is nadelig wanneer je vlot door het stadsverkeer wil zigzaggen.

      Comment


      • #43
        vet!
        dan gaat dat karretje mss eindelijk nog wat vermogen krijgen dat ie waardig is.

        Heb daarstrak met een 1200 gaan rijden... marcheert langs geen kloten en plezier is ver te zoeken. Heb nu een afspraak gemaakt om met een 1400 te gaan rijden. Hopelijk is dat wat meer fun.

        Nu ja, met deze Abarth komt het mss nog wel goed.

        Comment


        • #44
          Vetheid!
          Last edited by ; 07/03/2009, 14:44.

          Comment


          • #45
            Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic Bekijk Berichten
            Heb daarstrak met een 1200 gaan rijden... marcheert langs geen kloten en plezier is ver te zoeken. Heb nu een afspraak gemaakt om met een 1400 te gaan rijden. Hopelijk is dat wat meer fun.
            Snelheid en pit moet je in een 1200 en zeker ook niet in de 1400 gaan verwachten. Hij moet het meer van z'n looks hebben

            Comment


            • #46
              Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
              2 ton stap zelf is in de realiteit..

              ik denk dat een 500tje nat met alles der op en der aan de 1200 kg aantikt dat het al heel veel is...

              voor de rest treed ik u dus bij...
              stel dat ze der ong +/- 140 pk insmijten... dan gaat dat spel goe vinnig zijn...

              meer is natuurlijk altijd beter

              de portomonee zal minder gelukkig zijn... vind een 500'tje wat aangekleed al redelijk duur... wat gaan ze dan niet vragen voor die abarth...

              Lees mijn post nog eens, en nog eens, en nog eens...

              Dat was sarcastisch bedoeld van die 2 ton

              Omdat ze 135Pk te weinig vonden
              www.opelklassiek.be

              Comment


              • #47
                Nice. Als 135pk te weinig is voor zo'n klein autotje zult ge hem wel kunnen laten chippen. Waarschijnlijk zelfs bij Abarth zelf.

                Comment


                • #48
                  Officieel persberichtje is uit..

                  0-100 in 8,2 seconden
                  Topsnelheid een kleine 210 kmh

                  The return of the Abarth brand continues to bring new challenges. The ‘Scorpion’ philosophy, which is conveyed in all the brand’s activities with passion and tradition, continues to excite sports car lovers everywhere.

                  As envisaged by the plans to revive the brand, the Abarth & C. Spa company has set up new premises in the Mirafiori complex in Turin, bringing together the manufacturing, design and management functions for the whole company, as well as the staff of the Racing Team who were formerly housed in the historical plant in the nearby town of Chivasso. This fully-fledged industrial structure was put up in record time, just eight months, and stands in an area of more than 23,000 square metres, where all the brand’s activities are concentrated. It employs more than 100 people.

                  The inaugural ceremony is also an excellent opportunity to present the 2008 season of the Abarth Racing Team. After the brilliant results achieved in last year’s rally season, which marked the Scorpion’s official return to the racing world, the team will tackle 2008 with the same guts and determination; it will start with the Intercontinental Rally Challenge, which will be contested by two official Grande Punto Abarth S2000s, driven by Giandomenico Basso and Anton Alen, with the support of its main sponsor Selenia and with the collaboration of Sabelt. And the Grande Punto Abarth S2000 will also compete in the Italian Rally Championship, sponsored by Metis and Api-IP, with two cars driven by Andrea Navarra and Renato Travaglia. Finally, Umberto Scandola is a pilot from the Abarth Team that will carry out development tests as well as several prestigious international competions.

                  An Abarth Trophy will also be contested this year, maintaining a tradition begun in 1977: the Grande Punto API-IP ORO DIESEL Trophy is a championship reserved for the Fiat Grande Punto R3D which is now in its second edition (the pilot Alessio Pisi won the first edition).

                  From racing to our everyday roads, but always with a sporty approach. This is the goal behind the debut of the long-awaited ‘500 Abarth’, announced for the coming Geneva International Motor Show. The new car was developed by the Fiat Group Automobiles Style Centre in the spirit of the legendary Fiat 500 Abarth of the 1960s, and will be marketed from July through the exclusive Abarth network.

                  With a strong sporty personality, the new car will be powered by a Fire 1.4 16v petrol Turbo engine, which delivers a maximum of 135 bhp (99 kW) at 5,500 rpm and peak torque of 206 Nm at 3,000 rpm in ‘Sport’ mode (in ‘Normal’ mode, torque is reduced to 180 Nm at 2,500 rpm). This brilliant, smooth new engine is also a friend of the environment: like the regular Fiat model it is derived from, the new Abarth will respect future Euro 5 legislation.

                  Another interesting feature of the 500 Abarth is the fact that it adopts the new TTC (Torque Transfer Control) system, which improves the transfer of drive torque to the wheels, but, above all, ensures that the car behaves impeccably on bends, making it safer and more entertaining even with a sporty driving style. In other words, it is faithful to the phrase coined for the Abarths of the 1960s ‘small but wicked’.

                  While the 500 Abarth represents the brand’s future, fans today can already enjoy a sporty drive at the wheel of the Grande Punto Abarth, equipped with the 1.4 Turbo petrol engine that delivers 155 bhp at 5500 rpm combined with a 6-speed mechanical gearbox, which has a top speed of 208 km/h and accelerates from 0 to 100 km/h in just 8.2 seconds. An Open Day in April will mark the Italian launch of two elaboration kits – ‘Assetto’ and ‘esseesse’ – which will make the Grande Punto Abarth even more aggressive and powerful.
                  Bron: http://ucarmagazine.com/2008-fiat-50...ally-unveiled/


                  Ik heb het goede nieuws toch nog in 't vet gezet.



                  Lichte teleurstelling, 'k had meer power verwacht.

                  Comment


                  • #49
                    Dit maakt veel goed...

                    Die voorste remmen

                    Zijn dat 4-pots?

                    Comment


                    • #50
                      Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                      In een 500 zit je meer zoals op een stoel, dus je benen zijn bijna volledig in een rechte hoek.

                      Terwijl in een Mini je benen echt moet strekken, zoals in een sportwagen.
                      Jep, hatelijk puntje van de 500. Panda-erfenis he


                      En nog even zeggen dat de 500 Abarth onder de GP Abarth moest blijven he, qua vermogen. 135 is mooi om te beginnen, na een jaartje laat je esseesse monteren, en daarna de esseesse variant van de GP (180 pk)

                      Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                      Bestelt
                      1995 Mazda MX-5 1.8

                      Comment


                      • #51
                        Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                        Dit maakt veel goed...

                        Die voorste remmen

                        Zijn dat 4-pots?


                        Mamma Mia!!!

                        Twee-pots denk ik. Maximum.
                        Last edited by Lotuzzz; 18/02/2008, 23:59.
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

                        Comment


                        • #52
                          Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk Berichten
                          En nog even zeggen dat de 500 Abarth onder de GP Abarth moest blijven he, qua vermogen. 135 is mooi om te beginnen, na een jaartje laat je esseesse monteren, en daarna de esseesse variant van de GP (180 pk)


                          Now we're talking!!

                          Comment


                          • #53
                            + YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                            Die is echt zo vet he

                            ik MOET gewoon die velgen hebben.... morgen eens langs de garage gaan


                            Antwerpen is't Stad
                            en al de rest is parking!!

                            Comment


                            • #54
                              Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.


                              dit is ook een abarth

                              Comment


                              • #55
                                iddd volledig mee eens, vond de 1.3 jtd veel aangenamer/leuker om mee te rijden.

                                Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Snelheid en pit moet je in een 1200 en zeker ook niet in de 1400 gaan verwachten. Hij moet het meer van z'n looks hebben

                                Comment


                                • #56


                                  nog meer foto's zie : http://www.autoblog.it/galleria/pres...e-abarth-500/1
                                  Bijgevoegde Bestanden
                                  - Mazda CX-5 2.0 Skyactiv-G Premium Edition - Sonic silver - 2016
                                  - VW Golf Variant 1.6 TDI Highline - Tungsten silver - 2014

                                  Comment


                                  • #57
                                    Klinkt vet!

                                    Comment


                                    • #58
                                      Supervet bakje...

                                      Comment


                                      • #59
                                        ben ergens al blij dat ze mini niet achterna gaan en een abarth D uitbrengen

                                        Die rode spiegels zit ik dus ook al een tijd met in mijn hoofd he


                                        Antwerpen is't Stad
                                        en al de rest is parking!!

                                        Comment


                                        • #60
                                          Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                                          ben ergens al blij dat ze mini niet achterna gaan en een abarth D uitbrengen

                                          Die rode spiegels zit ik dus ook al een tijd met in mijn hoofd he

                                          DOEN ! staat mooi op een witte !
                                          www.opelklassiek.be

                                          Comment

                                          Working...
                                          X