Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500 Abarth

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
    @ Joris: not your kind'a car
    Ik had echt een flashback-gevoel bij deze foto .

VETTE KAR gewoon!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
      Ik had echt een flashback-gevoel bij deze foto .
      Ik ken zo nog iemand denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kleinen_joris Bekijk Berichten
        Daarjuist binnengewipt bij stealer.
        Voor een gewone 500 is het meer dan 8 maand wachten. De Abarth wordt wss uitgesteld en zal voor ten vroegste 2009 zijn.
        Ik was snel de garage weer buiten .
        zalig!! ongeveer gelijk met je uitbetaling!!

Comment

• 500 Abarth

The best value hot hatch you can buy!

Rating:

FIRST OPINION
          Fiat’s Abarth sub-brand was relaunched 16 months ago – and this reworked 500 could well be the model that puts it on the map. The styling extras add real purpose and character to the standard model’s cute looks, while the revvy engine and TTC system ensure it’s as good to drive as it is to look at. If the suspension can cope with the worst our roads can throw at it, this car will be a winner.

Complete rijimpressie: [www.autoexpress.co.uk]
          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
            ik blijf hem retestrak vinden
            zo'n abarth wide body
            Waar zie jij een wide body?
            De standaard 500 Abarth is exact even breed als de reguliere 500.
            120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
              Waar zie jij een wide body?
              De standaard 500 Abarth is exact even breed als de reguliere 500.
              deze kit op een abarth maakt er een abarth wide body van:

Comment

• Die kit is een must ^^

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frekkel Bekijk Berichten
                  deze kit op een abarth maakt er een abarth wide body van:
                  Zo'n kit vind ik ook enorm mooi. Op rallywagens vind ik dat ook enorm mooi. Maar ik denk dat in het dagdagelijks leven wat sjonny gaat overkomen.

Comment

• Fiat 500 Abarth SS Spotted.

August 21, 2008 8:00 PM by Clinton Deacon

As soon as the Fiat 500 Abarth was previewed to a special press audience, the Italian automaker confirmed an even more powerful version was in the pipeline. The news came somewhat as a relief, we had expected the 500 Abarth to go head to head with the dominating 172hp Mini Cooper S, so when the initial power figure of 135hp came out, the dissapointment was plain to see.
                    This disappointment proved to be a little premature when the model's launching “Opening edition” possessed a more respectable 160hp, displaying a little more of the true potential of the model. This special edition model was undoubtedly a teaser for the Fiat 500 Abarth SS which has been caught out testing in these latest spy shots. The more powerful version is easily recognisable by its twin exhaust pipes poking out its rear end as a posed to the single one found on the regular version.
                    We should see the full unveiling of the model at the Paris Motor Show next month before it goes on full sale in November. A Big thanks goes out to Michael for sending in the pics.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Gewone Abarth heeft toch ook 'n dubbele uitlaat? Nu, 't zal wel iets nieuws zijn, ze zouden anders de moeite niet doen om 'm te camoufleren...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                        Gewone Abarth heeft toch ook 'n dubbele uitlaat?
                        Kijk eens boven
                        Die Opening Edition wel, de 135 niet...
                        Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                        Bestelt
                        1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Tiens, kheb op de Nurburgring ene gezien (van een of andere lokale dealer denk 'k), die had een dubbele uitlaat en 't was nochtans gene Opening Edition...

Comment

• welke zichzelf respecterende vent wil er nu eigelijk met z'n volle gedacht in zo'n opgedreven botsautoke rijden?

Een volledig standaard 500, ok, maar dit?

Comment

• Hallo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                                welke zichzelf respecterende vent wil er nu eigelijk met z'n volle gedacht in zo'n opgedreven botsautoke rijden?

veel liever die opgedreven botsauto dan zeg maar een standaard clio of zo hoor

Antwerpen is't Stad
                                en al de rest is parking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                                  Gewone Abarth heeft toch ook 'n dubbele uitlaat? Nu, 't zal wel iets nieuws zijn, ze zouden anders de moeite niet doen om 'm te camoufleren...
                                  Kijk eens naar de luchthappers in de motorkap

De esse-esse zal een pak meer PK's hebben. 160 dacht ik om precies te zijn.
                                  Zoiets als een gewone cooper S tov een cooper S JCW dus

Antwerpen is't Stad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                                    welke zichzelf respecterende vent wil er nu eigelijk met z'n volle gedacht in zo'n opgedreven botsautoke rijden?

Ik denk jonge gasten, die nog niet over de middelen beschikken om een 'deftige" , lees grotere auto te kopen.
                                    Voor de rest aanzie ik dit meer als een wagentje, dat prima dienst kan doen als 2de wagen binnen het gezin voor mevrouw haar boodschappen te doen. En in het weekeind voor mr. als hij wat fun wil beleven.

Comment

• voor de prijs van een deftig uitgeruste nieuwe 500 Abarth kan je al wel een aantal andere dingen kopen hoor. Geloof me, ik heb de offerte thuis liggen.

Voor die prijs koop ik me ook een leuke grote auto hoor (jonge tweedehands) . En een 500 is zeker weten een "deftige" auto.

Antwerpen is't Stad

Comment

• Je moet het in verhouding blijven zien...
                                        Het is en blijft een kleine stadswagen... hoe rijkelijk of krachtig uitgedost dat ie mag zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mattboy20 Bekijk Berichten
                                          Je moet het in verhouding blijven zien...
                                          Het is en blijft een kleine stadswagen... hoe rijkelijk of krachtig uitgedost dat ie mag zijn.
                                          Dat is waar. Maar ik rij vooral in "stedelijke omgevingen" dus waarom heb ik een grote auto nodig als ik bijna altijd alleen in de auto zit. Meer problemen met parkeren, meer verbruik, .... gewoon allemaal niet nodig. En wil je eens gaan spelen dan heb je de power achter de hand

Antwerpen is't Stad

Comment

Working...
                                          X