Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Fiat 500 Abarth

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Groot gelijk hoor.
    Ik vind de 500 een prachtige stadswagen. En ben hem dan ook uitgebreid gaan testen.
    Maar ik rij vooral autostrade... Poperine -Gent en terug. In die omstandigheden voldoet hij gewoon niet, aan wat ik van een auto verwacht.
    Maar ooit... zou ik hem wel willen als 2de wagen voor mij te verplaatsen in de buurt waar ik woon en wat boodschappen te gaan doen en zo. En de benz dan enkel voor mijn verdere verplaatsingen.

Comment

• esseesse

Comment

• Het front vind ik niet zo heel geslaagd op die foto's, de rest des te meer. Schitterende velgen.

Comment

• Vet krel.

Comment

• Wit met witte velgen --> niiiiiiiice
            Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
            Bestelt
            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Ok, zo moet 'ie zijn...

Comment

• + YouTube Video
                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Zalig!

Comment

• ik wil

maar ga het toch niet doen

Antwerpen is't Stad
                    en al de rest is parking!!

Comment

• Nog een paar foto's van de Fiat 500 Abarth Esse esse :

Twee bovenste foto's zijn de Corse variant, hopelijk wordt die ook in productie genomen en verkocht via de officiële weg

Comment

• die spoiler is ruig

Antwerpen is't Stad

Comment

• Sweeeeeeeeeet...wat zou de meerpijs zijn tov een 'gewone' abarth?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dédé Bekijk Berichten
                            die spoiler is ruig
                            Ik heb net hetzelfde gedacht

Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                            Sweeeeeeeeeet...wat zou de meerpijs zijn tov een 'gewone' abarth?
                            Nog niet gekend. Die foto's zijn gelekt. Verdere informatie zal slechts te verkrijgen zijn vanaf het autosalon te Parijs ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rub1nho Bekijk Berichten
                              Sweeeeeeeeeet...wat zou de meerpijs zijn tov een 'gewone' abarth?
                              de NL dealer had me iets gezegd van een meerprijs van +-7000€ voor de esse esse. Lijkt me wel heel vlot doorgerekend

Antwerpen is't Stad

Comment

• Als da waar is moet 'k 'm toch nie meer ze...das 25000 dan...Daarvoor hebt ge 'n Type R of Focus ST

Comment

• Live @ Salon van Parijs:

esseesse

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2025 - BMW 1.20 (170 pk) - M Sport Pack Pro in Skyscraper Grau

Comment

• Assetto Corse

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Bron: [www.omniauto.it]

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Septentrio Bekijk Berichten
                                        welke zichzelf respecterende vent wil er nu eigelijk met z'n volle gedacht in zo'n opgedreven botsautoke rijden?

Een volledig standaard 500, ok, maar dit?
                                        ik ben altijd 'fan' geweest van kleine Italiaanse sportwagens: A112 Abarth, Uno Turbo i.e., Punto GT enz.
                                        ze waren allemaal even discreet, zonder onnodige spoilers of Testarossa-achtige aanhangsels.
                                        wat dat betreft is deze 500 er idd wat over. ik zou er niet mee willen gezien worden.

Comment

• gisteren bij een lokale dealer geweest , er stond een 500 abarth , enkele foto's genomen dus
                                          1991 Audi S2 coupe
                                          2001 AUDI RS4 b5 imola

Comment

Working...
                                          X