Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• coole nummerplaat ook wel. 'k Vind wel dat een brede - europese - nummerplaat vooraan beter staat (in 't algemeen bij wagens waar er vooraan een uitsparing/plaats voor voorzien is).
    Owja.. en blanco-nummerplaat achteraan for sure!

Dikke A4 avant!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
      coole nummerplaat ook wel. 'k Vind wel dat een brede - europese - nummerplaat vooraan beter staat (in 't algemeen bij wagens waar er vooraan een uitsparing/plaats voor voorzien is).
      Owja.. en blanco-nummerplaat achteraan for sure!

Dikke A4 avant!
      Vond ik er ook van, blanco vanachter en Europeese vanvoor zou hem helemaal af maken!

Comment

• Misschien staat het hier al ergens, maar voor de Avant zijn nu (eindelijk) de donker getinte zijruiten achter + donker getinte achterruit af-fabriek te bestellen. 420 euro kost het in Duitsland; aanbod van quattro GmbH.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PeugeotGTi Bekijk Berichten
          Misschien staat het hier al ergens, maar voor de Avant zijn nu (eindelijk) de donker getinte zijruiten achter + donker getinte achterruit af-fabriek te bestellen. 420 euro kost het in Duitsland; aanbod van quattro GmbH.

inderdaad EINDELIJK en nu nog de 163pk versie en ik kan hem dan EINDELIJK bestellen

Comment

• Na een lange vergelijking met andere potentiële kandidaten, nu toch gekozen voor Audi.
            Hij is (via lease) besteld: A4 Avant 2.0 TDI (136pk) multitronic – Aruba blauw & grijs interieur plus volgende opties:
            Pack Lounge
            Pack Lifestyle Plus
            Sport zetels
            Bandenspanningscontrole
            Xenon +
            Verchoomde ruitomlijsting
            Buitenspiegel pack 3
            GSM préinstallatie bluetooth
            Elektrische kofferklep
            Verwarmde zetels achter
            Glazen dak
            Servotronic
            Music interface

Verwachte leveringsdatum: eind april 2009…..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Retep Bekijk Berichten
              Na een lange vergelijking met andere potentiële kandidaten, nu toch gekozen voor Audi.
              Hij is (via lease) besteld: A4 Avant 2.0 TDI (136pk) multitronic – Aruba blauw & grijs interieur plus volgende opties:
              Pack Lounge
              Pack Lifestyle Plus
              Sport zetels
              Bandenspanningscontrole
              Xenon +
              Verchoomde ruitomlijsting
              Buitenspiegel pack 3
              GSM préinstallatie bluetooth
              Elektrische kofferklep
              Verwarmde zetels achter
              Glazen dak
              Servotronic
              Music interface

Nice! Originele kleur btw! Wel lang wachten, maar je krijgt dan wel een mooie beloning hé

Comment

• Die witte is prachtig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gadi Bekijk Berichten
                  Nice! Originele kleur btw! Wel lang wachten, maar je krijgt dan wel een mooie beloning hé
                  Tja, Aruba blauw: weer wat anders dan alle grijze/zwarte massa.

Comment

• heeft er hier al iemand een avant 3 liter tdi tiptronic rijden?
                    wat zijn de ervaringen?

Comment

Tja, Aruba blauw: weer wat anders dan alle grijze/zwarte massa.
                      Eerlijk gezegd vind ik het Arubablauw tegenvallen op de A4 Avant die in Kortenberg staat. Al stond die mss gewoon wat te vuil en is het op de A4 een kleur dat je moet onderhouden. Op m'n A3 ben ik er dan weer heel tevreden van, echt prachtig kleur.

Comment

• T'is de moment als je nog zou willen bestellen, prijzen gaan met 1,7% omhoog! (alleen op de catalogusprijs, niet voor de optiesà

Comment

• bron?
                          why?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
                            heeft er hier al iemand een avant 3 liter tdi tiptronic rijden?
                            wat zijn de ervaringen?
                            dat zal wel zijn : er is er een te testen in Erps
                            ik heb deze niet getest (voor zijn afstelbare vering) omdat deze toch te veel afwijkt van de TFSI die ik uitgeprobeerd heb
                            ik heb wel de 2,7 TDI Multi van Bruynseels getest, en dat was heel goed (de enige diesel die mij bij Audi van een ottomotor zou kunnen afleiden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                              bron?
                              why?
                              Bron: dealer
                              Why: tjah hogere kosten zeker. Ze profiteren er van om alles duurder te maken.

Comment

• vorige week een avant zien rijden in Lokeren in Arubablauw, en dat viel zeker best mee, meer zelfs, effe aan't twijfelen geslagen om mijn kwarts grijs te wijzigen, maar dan toch maar zo gelaten

Maar het mooie blauw is zeker een kleur die opvalt, 't heeft iets ongebruikelijks tussen de meeste grijze bakskes. Goeie keuze !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                                  vorige week een avant zien rijden in Lokeren in Arubablauw, en dat viel zeker best mee, meer zelfs, effe aan't twijfelen geslagen om mijn kwarts grijs te wijzigen, maar dan toch maar zo gelaten

Maar het mooie blauw is zeker een kleur die opvalt, 't heeft iets ongebruikelijks tussen de meeste grijze bakskes. Goeie keuze !
                                  Dank U
                                  Retep.

Comment

• Wij hebben ook getwijfeld tussen arubablauw en meteoorgrijs. De vrouw had bij de kleur het laatste woord, dus meteoorgrijs geworden. Ik had voor het aruba gekozen.

p.s. Volgende week wordt onze avant gemaakt. Ik heb den indruk dat die laatste weken langer en langer worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten

Why: tjah hogere kosten zeker. Ze profiteren er van om alles duurder te maken.

als de ekonomie verder evolueert als deze laatste weken zal binnen afzienbare tijd deze verhoging wel geneutraliseerd worden door hogere kortingen...
                                      Opel en Volvo (om maar deze twee te citeren) zien al hun orderbook pijlsnel dalen
                                      de premiummerken zullen wel de negatieve trend iets langer uitstaan, maar daar ze sterk afhankelijk zijn van de verkoop van bedrijfswagens, is het maar uitstel van executie...
                                      positieve gevolg : de leveringstermijnen zullen eerst korter worden, voor de gelukkigen die nog mogen/kunnen bestellen

Comment

Na een lange vergelijking met andere potentiële kandidaten, nu toch gekozen voor Audi.
                                        Optie lijst stond hier.

Ruime optie lijst voor een lease. Ik had ook graag een panoramisch dak gehad maar paste niet meer in het budget. Mijn leveringsdatum is nog steeds feb '09 en is besteld midden augustus.

Oorspronkelijk geplaatst door Zorba Bekijk Berichten
                                        Vrijdag dit lekker ding gespot in de Brusselsestraat in Leuven

Met getinte ruiten.

Ik had hem ook zo graag in het wit gehad. Hij is prachtig. Stomme leaseplan!!
                                        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                          Ruime optie lijst voor een lease. Ik had ook graag een panoramisch dak gehad maar paste niet meer in het budget. Mijn leveringsdatum is nog steeds feb '09 en is besteld midden augustus.
                                          @Ritsuke: Als Uw leeftijd correct weergegeven is, dan hebt U nog vele jaren voor de boeg. Ik wil niet moraliseren maar op Uw leeftijd had ik wel wat anders dan een mooie A4.
                                          Mijn budget was inderdaad ruim, had ook een A6 kunnen kiezen, maar waarvoor?

Comment

Working...
                                          X