Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Nog een detailvraag waar ik mee zit...
    Volgens de brochure en website is de GPS antenne op het dak altijd zwart.
    Toch zie ik meer en meer A4's B8 rondrijden met de GPS antenne in koetswerkkleur...
    Iemand enig idee wat hier mogelijk is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door napchar Bekijk Berichten
      Nog een detailvraag waar ik mee zit...
      Volgens de brochure en website is de GPS antenne op het dak altijd zwart.
      Toch zie ik meer en meer A4's B8 rondrijden met de GPS antenne in koetswerkkleur...
      Iemand enig idee wat hier mogelijk is ?
      Zal wel weer aan niet up-to-date brochure en website van Audi liggen... ik meen me een vermelding te herinneren dat de GPS antenne sinds enkele maanden in koetswerkkleur voorzien wordt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Retep Bekijk Berichten
        @Ritsuke: Als Uw leeftijd correct weergegeven is, dan hebt U nog vele jaren voor de boeg. Ik wil niet moraliseren maar op Uw leeftijd had ik wel wat anders dan een mooie A4.
        Mijn budget was inderdaad ruim, had ook een A6 kunnen kiezen, maar waarvoor?
        Troost je, het was geen jaloersiteit. Ik heb een groot besef van m'n geluk maar aan de andere kant heb ik er ook serieus mogen voor werken. Ik vind het panoramisch dak een schitterende optie en daarom, alleen daarom, heb ik die opmerkingen gegeven.

Geen nood, ik ben blij dat je er A4's rondrijden met die leuke optie lijst!
        AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door papalouise Bekijk Berichten
          heeft er hier al iemand een avant 3 liter tdi tiptronic rijden?
          wat zijn de ervaringen?
          Yep, maar dan in de A6 Allroad versie...

Ervaringen:
          - een beetje lui rond 1400 t/m - hangt niet zo goed aan het gas - zware auto - ben nog steeds blij dat ik de 2,7 niet genomen heb
          - alhoewel 2,7 l op gewone weg en in dagdagelijks gebruik wel zal volstaan
          - maar: eenmaal deftig accelereren = vooruit vliegen
          - je beseft nooit hoe hard je gaat - meer dan 200 (in Germany) is percies of je 140 rijdt.
          - verbruik : korte afstanden 11 liter (quattro-aandrijving + banden spelen natuurlijk ook mee - 245/40)
          - verbruik : autostrade 160-170 = 8 liter
          - tiptronic : OK maar ik schakel meestal zelf aan het stuur (schitterend!)
          - voor de rest : supermotor....

Ik vermoed in A4 Avant = bommeke

Mvg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Retep Bekijk Berichten
            Verwachte leveringsdatum: eind april 2009…..
            In Nederland? Vreemd, want mijn dealer gaf aan dat als ik nu zou bestellen de leverdatum begin jan 2009 zou zijn.

Overigens is in de configurator op audi.nl de 1.8 TFSI 88 kW/120 pk multitronic EUR 36.260,00 opgedoken. Jammer genoeg niet de 2.0 TDI variant.
            Last edited by ; 21/10/2008, 00:32.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
              Geen nood, ik ben blij dat je er A4's rondrijden met die leuke optie lijst!
              Dank U

Oorspronkelijk geplaatst door scare Bekijk Berichten
              In Nederland? Vreemd, want mijn dealer gaf aan dat als ik nu zou bestellen de leverdatum begin jan 2009 zou zijn.
              Nee in België.

Comment

• Vandaag de teller op 11111 km gezet. in de garage hadden ze aangegeven dat het verbruik van de wagen (dat initieel erg tegenviel) na 10 000 km zou beginnen zakken, en ik moet zeggen dat de laatste tankbeurten een ietsje langer uitgesteld worden.
                De laatste tankbeurt was aan 5,4 l/100 km, dat begint er al op te lijken.
                BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door scare Bekijk Berichten

Overigens is in de configurator op audi.nl de 1.8 TFSI 88 kW/120 pk multitronic EUR 36.260,00 opgedoken. Jammer genoeg niet de 2.0 TDI variant.
                  De levertermijn voor een multitronic is stukken langer dan voor een manuele.
                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                    De levertermijn voor een multitronic is stukken langer dan voor een manuele.
                    Yep, reken maar op + 3 maand extra

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Yep, reken maar op + 3 maand extra
                      Klopt. Als je nu bestelt heb je je manuele A4 in januari, voor de multironic is het wachten tot april door problemen bij de toeleverancier. Althans dat zeiden ze mij bij D'ieteren.

Ook de levertermijn van een benzin versie loopt op tot 6 maanden...
                      Last edited by ; 24/10/2008, 11:34.

Comment

• weet er iemand of de 1.8TFSI (160) quattro ook naar belgië komt ??

voor quattro moet je al direct een 2.7 TDI of een zwaardere benzine nemen, doch op de duitse CC sotnd er al quattro op een 1.8 TFSI. waarom toch al die verschillen tussen de verschillende landen, een uitvoering is toch een uitvoering zeker, waarom zou men nu die 1.8TFSI quattro niet hier voorzien ??

afin, knoop is zo goed als doorgehakt en bestellen zla OF vrij snel gebeuren of pas met het autosalon voor eventuele promotiepaketten. enkel de opties is nogal lastig... dan kom ik aan 38000, dan weer eens aan 42000... 't is allemaal zo verleidelijk he.
                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                          weet er iemand of de 1.8TFSI (160) quattro ook naar belgië komt ??

voor quattro moet je al direct een 2.7 TDI of een zwaardere benzine nemen, doch op de duitse CC sotnd er al quattro op een 1.8 TFSI. waarom toch al die verschillen tussen de verschillende landen, een uitvoering is toch een uitvoering zeker, waarom zou men nu die 1.8TFSI quattro niet hier voorzien ??

afin, knoop is zo goed als doorgehakt en bestellen zla OF vrij snel gebeuren of pas met het autosalon voor eventuele promotiepaketten. enkel de opties is nogal lastig... dan kom ik aan 38000, dan weer eens aan 42000... 't is allemaal zo verleidelijk he.
                          Ik zou maar niet te fel hopen op eventuele "promotiepakketten" , was net zo op vorige salon.
                          Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                            Ik zou maar niet te fel hopen op eventuele "promotiepakketten" , was net zo op vorige salon.
                            Het enige waar je op kunt hopen is dat de verkoop terugvalt door de financiele krisis en je daardoor betere voorwaarden kunt onderhandelen met de dealer. Ik heb vastgesteld dat ze je -zonder je erachter vraagt- 7% korting geven op de catalogusprijs. :its wat onderhandelen valt daar nog wel wat extra af te krijgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
                              Het enige waar je op kunt hopen is dat de verkoop terugvalt door de financiele krisis en je daardoor betere voorwaarden kunt onderhandelen met de dealer. Ik heb vastgesteld dat ze je -zonder je erachter vraagt- 7% korting geven op de catalogusprijs. :its wat onderhandelen valt daar nog wel wat extra af te krijgen.
                              wat wel eens zou kunnen gebeuren is dat bestellingen geplaatst eerder in het jaar wegens de krisis "vrij" worden, in die zin dat de oorspronkelijke klant bereid wordt zijn kontrakt af te staan mits terugbetaling van zijn voorschot...
                              even de dealers polsen ?

Comment

Waren er tijdens het vorige salon dan geen promotiepakketten, of wat wil je juist zeggen?

Comment

• Niet op de nieuwe modellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gadi Bekijk Berichten
                                    Waren er tijdens het vorige salon dan geen promotiepakketten, of wat wil je juist zeggen?
                                    We hebben het hier over de Avant, en andere nieuwe modellen ...
                                    Sintruin till I die

Comment

• ik heb mijn wagen half september besteld, wanneer weet je eigenlijk de productiedatum?

Comment

ook maar triestig eigenlijk... eens horen bij een garage een van de dagen.
                                        There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                          ook maar triestig eigenlijk... eens horen bij een garage een van de dagen.
                                          is echt, heb die vraag vorige week ook gesteld ivm a4 en passat cc; "misschien hier en daar een klein aanpassingske aan een pakket, maar zeker geen grote dingen meneer "
                                          4 rings driver

Comment

Working...
                                          X