Logisch natuurlijk.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Kan er me iemand helpen ivm het volgende:
Er is me altijd gezegd geweest dat er standaard op een Audi A4 B8 Avant een aux ingang aanwezig is (in de middenconsole).
Nu heb ik gisteren een nieuwe Avant gezien en deze had dit namelijk niet.
Er was wel een een pre-installatie precies aanwezig, is me niet duidelijk.
Kan er mij iemand wat meer uitleggen geven over deze pre-installatie?
En wat er dan eventueel nog nodig is om deze werkende te krijgen?
Alvast bedankt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Webraider Bekijk BerichtenDeze nieuwe avant is gisteren afgeleverd, dus is een recente wagen.
Ik heb gekeken onder de armsteun. Is dit niet de juiste plaats?
Comment
-
Ja,ik ben er zeker van .
Ik heb wel iets gezien onder de armsteun dat precies leek op een pre-aux ingang.
Precies of dit wel voorzien is, maar nog niet aanwezig.
Dit lijkt me zo raar, ik dacht nochtans dat dit standaard was.
Niemand soms een foto van deze aux-ingang onder de armsteun?
In handschoenenkastje heb ik niet gekeken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dr SIM Bekijk Berichtenis een klepje wat je omhoog moet doen en dan zie je de aux ingang, de garage heeft mij wel gezegd dat dit enkel bij DVD GPS standaard is ....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk BerichtenHallo, weet er iemand wat momenteel de leveringstermijnen zijn van de a4 avant? Ong. 6 maanden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenWij hebben de onze besteld op 14 augustus en de wagen wordt deze week gemaakt (pw43). Binnen 2 a 3 weken zouden we moeten rondrijden, dus reken op een drietal maanden. Deze levertijd geldt wel voor een manuele bak, want als je de multitronic besteld moet je rekening houden met een levertijd van +3 maanden, dus 6 maand ja
heb die vraag vorige week ook gesteld en toen Februari als antwoord gekregen...4 rings driver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtenda's positief ? diesel of benzine?
heb die vraag vorige week ook gesteld en toen Februari als antwoord gekregen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichtendiesel of benzine?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Webraider Bekijk BerichtenAh, ok dus enkel als je de optie DVD GPS neemt, niet bij de standaard radio dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk BerichtenIs normaalgezien standaard op elke A4 Avant dacht ik. Ook als je de DVD GPS niet hebt. In de berline van mijn collega is ook een Aux aansluiting en hij heeft geen GPS.
Comment
-
zaterdag bij garage op boomsestwg gaan horen en als we nu bestellen zou hij eind feb ongeveer hier zijn... nét te laat om er nog mee op skiverlof te gaan wschl, en da's wel klote.
we gaan nu wel deze week nog eens horen bij een andere garage want de korting was daar maar magertjes. we gaan dus proberen bij een garage die dichter is, maar waar ik minder graag ga, maar kom, voor 2.5% meer korting (ongeveer) moet je al eens de ogen kunnen dichtknijpen
wat we willen bestellen:
A4 avant, 2.0 tdi, 136pk
pack lifestle plus
pack lounge
fantoomzwart
getinte ruiten
verlichtingspakket
GSM voorbereiding
xenon lampen
(en nog iets denk ik, maar kan er niet meer opkomen)
enkel kleur van interieur ligt nog niet vast; ofwel mustang bruin, ofwel beige. nadeel is dat met beige gans het interieur beige wordt en net iets té veel naar m'n zin
nu nog proberen een 6 a 7% korting te bekomen en hij is verkocht.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
-
nodig niet echt, maar is wel altijd handig meegenomen en maakt de maandelijkse bijdragen lichter uiteraard, maar m'n vrouw gaat morgen eens informeren hoe het met de lening dan zou zitten want daar kunnen we normaal ook onderhandelen
nu ja, zullen wel zien, vanavond offerte in andere garage laten maken, zien tot wat ze bereid zijn en dan beslissen. alleszins wordt er deze week besteld. m'n enige hoop is een stockmodel dat héél dicht in de buurt zit, maar die getinte ruiten zal mogelijks een probleem vormen denk ik daarvoor.There's no such thing as too much snow
BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)
Comment
Comment