Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Logisch natuurlijk.

Comment

• Kan er me iemand helpen ivm het volgende:
      Er is me altijd gezegd geweest dat er standaard op een Audi A4 B8 Avant een aux ingang aanwezig is (in de middenconsole).
      Nu heb ik gisteren een nieuwe Avant gezien en deze had dit namelijk niet.
      Er was wel een een pre-installatie precies aanwezig, is me niet duidelijk.
      Kan er mij iemand wat meer uitleggen geven over deze pre-installatie?
      En wat er dan eventueel nog nodig is om deze werkende te krijgen?

Alvast bedankt

Comment

• In het begin was dit niet standaard, enig idee van wanneer die A4 was?

Comment

• Op de Avant is het toch altijd standaard geweest? Zeker dat je op de juiste plaats gekeken hebt?

Comment

• Deze nieuwe avant is gisteren afgeleverd, dus is een recente wagen.
            Ik heb gekeken onder de armsteun. Is dit niet de juiste plaats?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Webraider Bekijk Berichten
              Deze nieuwe avant is gisteren afgeleverd, dus is een recente wagen.
              Ik heb gekeken onder de armsteun. Is dit niet de juiste plaats?
              En int handschoenkastje? Daar zit de AMI normaal

Comment

• Normaal moet dat onder de armsteun zitten ja. Toch goed gekeken hé?

Comment

• Ja,ik ben er zeker van .
                  Ik heb wel iets gezien onder de armsteun dat precies leek op een pre-aux ingang.
                  Precies of dit wel voorzien is, maar nog niet aanwezig.
                  Dit lijkt me zo raar, ik dacht nochtans dat dit standaard was.
                  Niemand soms een foto van deze aux-ingang onder de armsteun?
                  In handschoenenkastje heb ik niet gekeken.

Comment

• is een klepje wat je omhoog moet doen en dan zie je de aux ingang, de garage heeft mij wel gezegd dat dit enkel bij DVD GPS standaard is ....

Comment

• Hallo, weet er iemand wat momenteel de leveringstermijnen zijn van de a4 avant? Ong. 6 maanden?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dr SIM Bekijk Berichten
                        is een klepje wat je omhoog moet doen en dan zie je de aux ingang, de garage heeft mij wel gezegd dat dit enkel bij DVD GPS standaard is ....
                        Ah, ok dus enkel als je de optie DVD GPS neemt, niet bij de standaard radio dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk Berichten
                          Hallo, weet er iemand wat momenteel de leveringstermijnen zijn van de a4 avant? Ong. 6 maanden?
                          Wij hebben de onze besteld op 14 augustus en de wagen wordt deze week gemaakt (pw43). Binnen 2 a 3 weken zouden we moeten rondrijden, dus reken op een drietal maanden. Deze levertijd geldt wel voor een manuele bak, want als je de multitronic besteld moet je rekening houden met een levertijd van +3 maanden, dus 6 maand ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk Berichten
                            Wij hebben de onze besteld op 14 augustus en de wagen wordt deze week gemaakt (pw43). Binnen 2 a 3 weken zouden we moeten rondrijden, dus reken op een drietal maanden. Deze levertijd geldt wel voor een manuele bak, want als je de multitronic besteld moet je rekening houden met een levertijd van +3 maanden, dus 6 maand ja
                            da's positief ? diesel of benzine?
                            heb die vraag vorige week ook gesteld en toen Februari als antwoord gekregen...
                            4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                              da's positief ? diesel of benzine?
                              heb die vraag vorige week ook gesteld en toen Februari als antwoord gekregen...
                              Das een lang verhaal. Wij hadden oorspronkelijk op 14 februari een A3 sportback besteld, maar die productieweek werd telkens maar uitgesteld tot ze uiteindelijk van wat normaal pw 24 ging zijn, aan pw 50 waren beland. Vonden we wel heel erg lang en zijn toen naar de garage gaan zien voor een stockwagen, en er bleek toen een A4 avant beschikbaar. Na veel nadenken besloten om toch voor een A4 avant te gaan omwille van de extra ruimte. Maar hebben er uiteindelijk toch maar één naar onze goesting besteld. Vandaar dat er twee verschillende data zijn, maar de avant is besteld op 14 augustus. De sportback mochten we kostenloos anulleren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
                                diesel of benzine?
                                Klik op mijn link hieronder aan en je krijgt alle details en opties te zien, waaronder ook 2.0TDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Webraider Bekijk Berichten
                                  Ah, ok dus enkel als je de optie DVD GPS neemt, niet bij de standaard radio dan?
                                  Is normaalgezien standaard op elke A4 Avant dacht ik. Ook als je de DVD GPS niet hebt. In de berline van mijn collega is ook een Aux aansluiting en hij heeft geen GPS.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                                    Is normaalgezien standaard op elke A4 Avant dacht ik. Ook als je de DVD GPS niet hebt. In de berline van mijn collega is ook een Aux aansluiting en hij heeft geen GPS.
                                    Ik hoop dat dit standaard is ook al heb je geen DVD GPS. Heeft er misschien iemand een foto van de AUX aansluiting in de armsteun?

Comment

• zaterdag bij garage op boomsestwg gaan horen en als we nu bestellen zou hij eind feb ongeveer hier zijn... nét te laat om er nog mee op skiverlof te gaan wschl, en da's wel klote.
                                      we gaan nu wel deze week nog eens horen bij een andere garage want de korting was daar maar magertjes. we gaan dus proberen bij een garage die dichter is, maar waar ik minder graag ga, maar kom, voor 2.5% meer korting (ongeveer) moet je al eens de ogen kunnen dichtknijpen

wat we willen bestellen:
                                      A4 avant, 2.0 tdi, 136pk
                                      pack lifestle plus
                                      pack lounge
                                      fantoomzwart
                                      getinte ruiten
                                      verlichtingspakket
                                      GSM voorbereiding
                                      xenon lampen
                                      (en nog iets denk ik, maar kan er niet meer opkomen)
                                      enkel kleur van interieur ligt nog niet vast; ofwel mustang bruin, ofwel beige. nadeel is dat met beige gans het interieur beige wordt en net iets té veel naar m'n zin

nu nog proberen een 6 a 7% korting te bekomen en hij is verkocht.
                                      There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• als ge wat onderhandeld is dat zo geklonken zeker........ hebde de die 2.5 % nodig voor uw budget rond te krijgen?

Comment

• nodig niet echt, maar is wel altijd handig meegenomen en maakt de maandelijkse bijdragen lichter uiteraard, maar m'n vrouw gaat morgen eens informeren hoe het met de lening dan zou zitten want daar kunnen we normaal ook onderhandelen

nu ja, zullen wel zien, vanavond offerte in andere garage laten maken, zien tot wat ze bereid zijn en dan beslissen. alleszins wordt er deze week besteld. m'n enige hoop is een stockmodel dat héél dicht in de buurt zit, maar die getinte ruiten zal mogelijks een probleem vormen denk ik daarvoor.
                                          There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

Working...
                                          X