Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Webraider Bekijk Berichten
    En welke kabel is dit dan voor de Concert radio?
    Zelf ga je dat niet kunnen hoor, je gaat moeten beslissen wat je wil (iPod of gewone AUX) en dan eens informeren bij je dealer. Maar ik vrees ervoor want Chorus is de simpelste radio die Audi heeft zeker??

En ze kunnen zich nu verschuilen achter de AMI die je maar moest gekocht hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Webraider Bekijk Berichten
      Nee, geen SD slot en de standaard cd-speler ondersteunt zelfs geen MP3
      Dus ja...
      Kan er gewoon niet met een kabel gewerkt worden die je op de radio achteraan aansluit en die je dan langs vooraan brengt en daarop je MP3 speler connecteert?
      damn zeg dat zuigt ook wel apenkloten! Jezus Audi, een CD speler die geen MP3 bestandjes ondersteund...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
        damn zeg dat zuigt ook wel apenkloten! Jezus Audi, een CD speler die geen MP3 bestandjes ondersteund...
        Idd, vind ik ook klote, kan er bij mij niet in.
        Is bedrijfswagen, dus ja, had niet veel keuze.
        Zal eens rondkijken wat er mogelijk is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk Berichten
          De concert ondersteunt dat wel hoor. Dus als je mp3 ondersteuning wilt dan neem je gewoon de concert en dan is het opgelost. Zou neit weten wat voor de rest het nut zou zijn van de concert...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dePAUL Bekijk Berichten
            De concert ondersteunt dat wel hoor. Dus als je mp3 ondersteuning wilt dan neem je gewoon de concert en dan is het opgelost. Zou neit weten wat voor de rest het nut zou zijn van de concert...
            T'is dat, het is nog altijd de klant die beslist welke radio je koopt hé. Neem je de goedkoopste dan krijg je ook weinig. Vandaar Chorus / Concert !!!!

De Concert moet je ook nemen als je Sound System wil omdat die de extra boxen & versterker aankan.

En wat leasing betreft, kunnen jullie niet zelf 200euro bijleggen? T'zijn er nu al zoveel geweest die dan nadien met de shit zitten, misschien beter aan denken voor je hem besteld hé

Comment

• De concert ondersteunt wel degelijk MP3, maar de (standaard) aux aansluiting in de middenconsole zit enkel op de avant.
              De aux kabels kosten normaal iets van een EUR 4-5 en zijn bij de dealer te verkrijgen of in de meeste audio shops.

Comment

• Heb bij de bestelling dit ook over het hoofd gezien, en met een gewone chorus gezeten.
                Gelukkig zag ik 2 dagen nadien dat je dus geen mp3's kan afspelen en nog rap gewijzigd in een Concert. Hij zou zelfs via SD card kunnen spelen geloof ik ?

Is 80 Watt genoeg, of is het zo'n bas à la plastiek emmertje ? Het hoeft geen discotheek te zijn maar speel ook graag eens wat luide muziek hé...aan de verkeerslichten...armpje uit raam....Ray-Ban bril op.... Johnny toestanden....

Comment

• voila bestelling is geplaatst

A4 avant 2.0 TDI 136pk S-LINE
                  -fantoomzwart
                  -sprint interieur met zilveren naden
                  -19" 7dubbel spaak velgen met veiligheidsbouten
                  -getinte ruiten
                  -chroom dakrailing en vensteromlijsten
                  -isofix
                  - pack lifestyle plus
                  -xenon+
                  - audi sound system
                  - servo-tronic ( na een testrit echt een must )

levering eind feb 09

reacties pos. of neg. zijn altijd welkom

Comment

• Proficiat, volledig uitgeruste wagen, het aftellen kan beginnen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                      Is 80 Watt genoeg, of is het zo'n bas à la plastiek emmertje ? Het hoeft geen discotheek te zijn maar speel ook graag eens wat luide muziek hé...aan de verkeerslichten...armpje uit raam....Ray-Ban bril op.... Johnny toestanden....
                      De standaard speakers vond ik wat tegenvallen dus ik heb Audi SoundSystem genomen. Dat is voor mij meer dan genoeg, B&O werd wat duur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                        De standaard speakers vond ik wat tegenvallen dus ik heb Audi SoundSystem genomen. Dat is voor mij meer dan genoeg, B&O werd wat duur.
                        Als je kan, neem inderdaad 't Audi Sound System erbij. Ik heb 't niet gekozen (had met mijn optie-lijst zoiets van: nu is 't welletjes) en heb er achteraf af en toe een beetje (als ik 't volume wat hoger zet en der zitten redelijk wat bassen in) spijt van.
                        Ik was van de veronderstelling dat de standaard geluidsinstallatie minstens even goed zou zijn zoals op de vorige A4 (B7)... maar heb de indruk dat 't wat minder is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
                          voila bestelling is geplaatst

-fantoomzwart
                          -getinte ruiten
                          -isofix
                          - pack lifestyle plus
                          -xenon+
                          - audi sound system

levering eind feb 09

Mooie keuze !
                          Die S-line is standaard 3cm verlaagd zeker hé ?
                          Gaat mooi zijn man, ik heb er ook 19" velgen op en die passen perfect, zou nog groter mogen maar dan ist comfort wel volledig weg denk ik ...
                          Ik heb ondertussen 11.000 km en ben erg tevreden !
                          Volgende week gaan de 19" ers er wel af en komt er een 16" in de plaats met winterbandjes, het zal een minder sportief uitzicht zijn maar geen overbodige luxe op het koude asfalt zeker als je graag doorvlamt ...

veel succes bij het aftellen en je zal er zeker geen spijt van hebben !

Comment

voila bestelling is geplaatst

-fantoomzwart
                            -getinte ruiten
                            -isofix
                            - pack lifestyle plus
                            -xenon+
                            - audi sound system
                            levering eind feb 09
                            Proficiat man, prachtige combi al mis ik het Exterieurpakket hier hetgeen echt AF zou geweest zijn

Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
                            Mooie keuze !
                            Die S-line is standaard 3cm verlaagd zeker hé ?
                            Ja, maar 2cm in combinatie met 19ers
                            Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                              Proficiat man, prachtige combi al mis ik het Exterieurpakket hier hetgeen echt AF zou geweest zijn

Ja, maar 2cm in combinatie met 19ers

ik weet het maar het budget was op om het exterieur pack nog bij te nemen
                              de mens moet ergens een grens trekken eh

Comment

• Waar moet je je SD kaartje invoeren op je autoradio Concert ? Ik zou graag mijn mp'3 s daarop afspelen, maar op de foto 's zie ik niet direct een cardreader ingebouwd ...

Comment

• Zit naast de 'INFO' toets

Comment

ik weet het maar het budget was op om het exterieur pack nog bij te nemen
                                    de mens moet ergens een grens trekken eh
                                    Indeed, budget he ;-)
                                    blijft toch een VETTE bak he ;-)
                                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Virus Bekijk Berichten
                                      Waar moet je je SD kaartje invoeren op je autoradio Concert ? Ik zou graag mijn mp'3 s daarop afspelen, maar op de foto 's zie ik niet direct een cardreader ingebouwd ...
                                      Welke SD kaartjes kan die lezen (tot hoeveel Giga) en welke type's?
                                      sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                                        Welke SD kaartjes kan die lezen (tot hoeveel Giga) en welke type's?
                                        ik gebruik (zonder problemen) een no-brand 4 Gb SD-card... let wel: 'SD' en NIET 'SD-HC' (dat zijn de meest courante tegenwoordig, zeker > 2 Gb kaartjes) want die kunnen (ongeacht capaciteit) niet gelezen worden.

Zo'n 4 Gb 'SD' kaartje was nogal moeilijk te vinden en heb 't uiteindelijk via ebay gekocht voor peanuts.

Comment

• Heeft er iemand foto's van een Audi A4 B8 Avant S-line in FULL BLACK ?

Dus ook met zwarte velgen ?

Comment

Working...
                                          X