Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Proficiat Virus

Welk type ga je onder je kont zetten?

Comment

• Type ?

Comment

• Hoe heb je hem samengesteld en motorisatie?

Comment

• Mijn glazen bol vertelt me dat het een diesel gaat zijn. Welke cilinderinhoud laat ik je zelf uitzoeken.
          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• En volgens mij is het een MT

Comment

• MT = multitronic voor mij

Gisteren een "licht ongerust" telefoontje van de mama. (zij rijdt altijd met de A4) Ze geraakte een helling niet op. Heb gezegd dat ze de ESP moest uitzetten en rustig opnieuw proberen. Beetje later belde ze terug dat het nu wel gelukt is en vroeg ze of ze de ESP terug moest aanzetten. Ik heb gezegd dat voor "vlak" rijden ESP best aanblijft en voor helling ESP uit mag. Klopt dit?
              Ze hoeft geen winterbanden voor die 2 keer per jaar dat het vriest (dit is toch uitzonderlijk ) en dan is de auto niet meer zo mooi zonder die velgen

Comment

• Ik zeg het speciaal zo omdat je het dan op verschillende manieren kunt interpreteren. Voor mij is MT eigenlijk gewoon Manual Transmission.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                  MT = multitronic voor mij

Gisteren een "licht ongerust" telefoontje van de mama. (zij rijdt altijd met de A4) Ze geraakte een helling niet op. Heb gezegd dat ze de ESP moest uitzetten en rustig opnieuw proberen. Beetje later belde ze terug dat het nu wel gelukt is en vroeg ze of ze de ESP terug moest aanzetten. Ik heb gezegd dat voor "vlak" rijden ESP best aanblijft en voor helling ESP uit mag. Klopt dit?
                  Als het glad ligt (sneeuw/ijs) zet je die best ook af want anders flipt die constant. Dan moet je zelf maar het gas doseren!!

Comment

• 1.8 Tfsi

Zijn er hier met een TFSI 1.8 160pk.? Graag wat rij ervaringen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                      MT = multitronic voor mij
                      Ja hoor, je bent braaf. FWD is four wheel drive, AT is Alles Tiptronic, ABS staat voor Audi BandenSpanningscontrole en ESP voor Elektrische Snelle Parkeerhulp...

Zolang we mekaar maar begrijpen zeker?
                      American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Fout. Mijn A3 heeft ABS maar toch geen bandenspanningscontrole.

Comment

• Dan ben je in 't zak gezet. Ofwel betekent het AntiBarbapapaSysteem.

Comment

• Ik vermoed dat ik in het zak gezet ben.

Comment

• Arm dutske.

On topic: Jij kan je ervaringen toch delen ivm de 1.8 TFSI?

Comment

• iedereen die hier zevert over dat je met winterbanden geen mooie velgen meer hebt.... je kan winterbanden toch op je velgen laten leggen of niet ? dat duurt toch niet zo heel lang bij een bandencentrale
                                There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
                                  iedereen die hier zevert over dat je met winterbanden geen mooie velgen meer hebt.... je kan winterbanden toch op je velgen laten leggen of niet ? dat duurt toch niet zo heel lang bij een bandencentrale
                                  Yep, heb ik gedaan destijds. Maar t'was een dure grap met 235/45/17

Comment

• wat is "duur" ??
                                    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                                      Yep, heb ik gedaan destijds. Maar t'was een dure grap met 235/45/17
                                      Volgende keer 225/45/17 nemen hé , dat scheelt al meer dan de helft

Comment

• Of je nu meer winterbanden of meer zomerbanden koopt, dat maakt toch niet zo'n verschil?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                          Volgende keer 225/45/17 nemen hé , dat scheelt al meer dan de helft
                                          Ja wist niet dat dit op dezelfde velg mocht.

Oorspronkelijk geplaatst door JerryAcidNL Bekijk Berichten
                                          Of je nu meer winterbanden of meer zomerbanden koopt, dat maakt toch niet zo'n verschil?
                                          Winterband was 200euro/stuk
                                          Dunlop SP Sport 9090 was iets van 140euro denk ik

Dus ja, het scheelt wel

Comment

Working...
                                          X