Oorspronkelijk geplaatst door auweray
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Hill hold zorgt er inderdaad voor dat als je stil komt te staan je handrem automatisch geactiveerd wordt. Van zodra je dan je ontkoppeling los begint te laten en de motor genoeg koppel (da's maar heel miniem) oppakt komt de handrem vanzelf weer los. Werkt bij mij feilloos en comfi.
't Is de goedkoopste optie die je kan nemen en 't is handig voor mensen die niet goed met de koppeling kunnen spelen op hellingen (hier moet je mij niet bij rekenen) en 't is comfortabel voor mensen die 't wel kunnen maar gewoon hun voeten/benen willen laten rusten en de gemakzak uithangen (hier mag je mij wel bij rekenen)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door auweray Bekijk BerichtenEn toch snap ik het nut er niet van.
Als je geen 'hill hold' hebt: als je vertrekt met je handrem aan, springt die handrem vanzelf af.
Wat is de meerwaarde dan van hill hold?
Een hill-holder kan je best zien als een soort van 2de handrem die vooral goed van pas kan komen in bergachtige gebieden, of als men vaak een caravan of remork moet trekken.
Een hill-holder heeft soms ook andere voordelen (hangt af van auto tot auto). Het systeem zorgt ervoor dat auto niet gaat "bollen" als je niet op de rem of handrem staat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenHill hold zorgt er inderdaad voor dat als je stil komt te staan je handrem automatisch geactiveerd wordt. Van zodra je dan je ontkoppeling los begint te laten en de motor genoeg koppel (da's maar heel miniem) oppakt komt de handrem vanzelf weer los. Werkt bij mij feilloos en comfi.
't Is de goedkoopste optie die je kan nemen en 't is handig voor mensen die niet goed met de koppeling kunnen spelen op hellingen (hier moet je mij niet bij rekenen) en 't is comfortabel voor mensen die 't wel kunnen maar gewoon hun voeten/benen willen laten rusten en de gemakzak uithangen (hier mag je mij wel bij rekenen)
And for the record, ik neem die optie NIET
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gecko-NYNtje Bekijk BerichtenEen vraagje. Ik heb mijn Audi besteld in December, zonder AMI . Weet er iemand of ik die "Audi Music Interface" er achteraf toch nog kan laten inzetten?
ben je zeker dat je dit nu niet meer kan veranderen?,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenben je zeker dat je dit nu niet meer kan veranderen?,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenHill hold zorgt er inderdaad voor dat als je stil komt te staan je handrem automatisch geactiveerd wordt. Van zodra je dan je ontkoppeling los begint te laten en de motor genoeg koppel (da's maar heel miniem) oppakt komt de handrem vanzelf weer los. Werkt bij mij feilloos en comfi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gecko-NYNtje Bekijk BerichtenAwel, ik weet het niet, ik zou is naar mijne verkoper moeten bellen, maar ik vrees dat het te laat is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nickvm Bekijk BerichtenZolang de wagen niet ingeboekt staat kunnen ze dit aanpassen, en voor een AMI gaat de leveringstermijn ook niet veranderen. Aangezien je vorige maand hebt besteld zal hij zo goed als zeker nog niet ingeboekt staan. Dit gebeurd slechts enkele weken voor definitieve productieweek. Dus, bestellen maar . Wij hebben die optie ook en is een zaligheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Figo Bekijk BerichtenHey gasten , weten jullie of het mogelijk is om de LED-lichten zo in te stellen dat ze enkel branden als je ze aanzet ? Vind de lichten echt knap savonds mmar niet overdag , dus moest het mogelijk zijn dit te veranderen , iemand info ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Figo Bekijk BerichtenHey gasten , weten jullie of het mogelijk is om de LED-lichten zo in te stellen dat ze enkel branden als je ze aanzet ? Vind de lichten echt knap savonds mmar niet overdag , dus moest het mogelijk zijn dit te veranderen , iemand info ?
Niet moeilijker dan dat
Comment
-
AMI
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenben je zeker dat je dit nu niet meer kan veranderen?,
Voorziene productieweek = wk10, levering wk12
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dave.be Bekijk BerichtenAls ik het goed begrijp activeert deze optie de handrem dan automatisch wanneer je stilstaat, en desactiveert ze automatisch wanneer je wegrijdt ?
In België is dat misschien nutteloos, maar in minder plat land dan het onze, kan ik me wel voorstellen dat het handig is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichtenen wat doe je dan als je je even achteruit wil laten bollen? Dan gaat dan niet zonder dat je je wagen in achteruit zet?
Comment
-
Heb de mijne ook besteld:
Audi A4 Avant S line
TDI 2.0L 100kW 136pk
Kleur: Monza grijs
6 versnellingen
Bekleding: Stof & Leder "Sprint" zwart
Opties:
Automatische koplampen
Cruise control
Lederen multifunctiesportstuur