Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
    Same here
    Ijszilver was ook één van mn favoriete kleuren!
    Zelf heb ik ook nog razend benieuwd naar de velgen maar bij mn ouders heerst er wat twijfel omtrent het comfort
    Ijszilver is idd een prachige kleur op de Avant! Hij staat het beste in een lichte kleur imo.

Als je S-Line neemt is Monzagrijs een prachtige kleur! Het sluit wat aan bij Ijszilver, alleen een klein beetje donkerder met een lichtblauwe schijn erin. Je moet er alleen wel S-Line voorover hebben..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
      Same here
      Ijszilver was ook één van mn favoriete kleuren!
      Zelf heb ik ook nog razend benieuwd naar de velgen maar bij mn ouders heerst er wat twijfel omtrent het comfort
      Ja je zult zeker wel wat moeten inleveren qua comfort, maar dat neem ik er graag bij! Ze maken de avant echt af!

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Think of the horror... straks rijden al die leasehokken de hele dag met die stomme onnozele tjoening dingen rond op de snelweg om mij zo aan de kant te duwen.

Ik word al pissig als ik er aan denk.
          Zielig jong,net zoals al die bmweetjes met hun angel eyes,die rijden ook de hele dag rond met standlichtjes op om toch maar op te vallen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            Think of the horror... straks rijden al die leasehokken de hele dag met die stomme onnozele tjoening dingen rond op de snelweg om mij zo aan de kant te duwen.

Ik word al pissig als ik er aan denk.
            Tis al van dat. Ik zag vanmorgen LED's in m'n achteruitkijkspiegel.

'Hola, een S6, S5 of A5'

*laat zich passeren*

'WTF, nen A4 2.0tdi?!!!'

En zo basis aangekleed als maar kan.
            Zoiets vind ik jammer.

Comment

• Saaie boel, ik hoefde hier niet op te wachten om te weten hoe hij eruit zou komen te zien. Maar het voorspelbare, het ietwat saaie in combinatie met die johnny-LEDjes, ik blijf het een rare combinatie vinden.

Op dit ogenblik vind ik de Ford Mondeo break veel meer karakter hebben. Dat is tenminste echt een wagen die zonder complexen getekend is.

Comment

• Mensen kijk eens naar Terzake (straks vele herhalingen)
                Het gaat over de reportage van Wara Dieri
                Daar filmen ze in Oostenrijk en op gegeven moment op straat rijdt er een nieuwe Avant (zwart),
                ben er 99% zeker van. Als dit zo is dan is de Avant een vette bak in de zwarte kleur.
                Kan iemand me dit bevestigen door even naar die reportage te zien ?
                Last edited by E90N; 14/03/2008, 21:35.
                Sintruin till I die

Comment

• Wat een gezever over die ledjes

Het verschil tussen een S6, S5 en een A4 is toch duidelijk me dunkt.
                  Last edited by ; 14/03/2008, 21:39.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk Berichten
                    Wat een gezever over die ledjes

Het verschil tussen een S6, S5 en een A4 is toch duidelijk me dunkt.
                    Vind ik ook, maarja..

Daarstraks als ik na school naar huis fietste, zag ik in de verte zalige LED'jes. Ik dacht direct aan die A5 die er sinds kort in de buurt reed, maar zag duidelijk dat er een andere kronkel in de LED's zat dan bij de A5. Enja, als ik dichterbij kwam was het inderdaad een A4.

Comment

• Hopelijk wordt dit binnen enkele jaren een bedrijfswagen voor mij.
                      Black (fantoomzwart) on black (alcantarraleer) please

Nu alleen nog hopen da ze de car policy gaan aanpassen

Comment

• Ik heb me wat beziggehouden met Photoshop..

Als het een Avant wordt, zal het zoiets worden:

Monzagrijs, S-Line + Exterieurpakket en 19" RS 4's met Titaniumkleur.

Comment

• Comment

• Dit is knap !

Bye bye Bmw & Mercedes ..

Comment

• Nog even wachten op die extra opties...

Hallo,

Wilde nu al een A4 avant bestellen. Maar blijkbaar zijn er nog een deel opties niet te krijgen..

2.0 TDI met CVT automaat pas achter een maand à twee maanden
                              Getinte ruiten is blijkbaar ook dan pas aan de orde? (weet iemand hier meer over?)
                              LED's in de achterlichten zou ook een optie worden? (wie weet hier meer over?)

De discussie over de LED's van voor, is gewoon smaak. De ene zweert erbij, de andere vind het kotslelijk. Ik vind het geweldig!

Mijn avant zoals ik hem nu zou willen bestellen:

2.0TDI CVT automaat Lavagrijs, zwart leder milano
                              Pack Lifestyle plus
                              Pack Lounge
                              Xenon +
                              Chroom vensteromlijsting + dakrails
                              Verlichtingspakket
                              Bang en Olufsen audio
                              Isofix (voor het vrouwtje en de kleine)
                              GSM pré installatie in de armsteun
                              Hill Hold assist

Ik heb nog een tip voor iedereen die toch de Pack Lifestyle Plus neemt:

Eerst wilde ik de 17" velgen pakken, (meerprijs + 1000 euro)
                              Nu was ik naar de lokale bandencentrale gereden en heb me daar laten informeren.

Neem de standaard alumnium 16" velgen, en laat daar winterbanden op leggen.
                              Ga dan naar de bandencentrale en bestel u daar 18" velgen van AEZ met continental zomerbanden. prijs: 1560 euro. Voor dit geld heb je dus 8 wielen in totaal! en echt wel kickass velgen voor minder of evenveel geld.

Totaalprijs van de Avant: 40700 euro incl. BTW

Comment

• Voor de Audi A4 fans die graag van die mooie LED achterlichten willen hebben zullen toch nog even een paar jaartjes moeten wachten. Althans wat geruchten zeggen. De LED achterlichten zullen pas bij de volgende facelift van de huidige Audi A4 (B8) geïntroduceerd worden. Hoe lang duurt dit nog zul…

Voor de Audi A4 fans die graag van die mooie LED achterlichten willen hebben zullen toch nog even een paar jaartjes moeten wachten. Althans wat geruchten zeggen.
                                De LED achterlichten zullen pas bij de volgende facelift van de huidige Audi A4 (B geïntroduceerd worden.
                                Hoe lang duurt dit nog zul je je nu afvragen, nou zo ongeveer 4 jaar.
                                Dan wordt het toch afwachten wat de aftermarkt gaat doen.
                                Ook een zeer recente reactie dat ze wel komen als accessoire achteraf. Dus toch eerder.
                                Mja eigenlijk staat daar dus niks in

Comment

• Zo zou die van mij er ongeveer moeten uitzien...

Weet er trouwens iemand of dat spoilertje typisch S-line is? Of zit dat ook op de gewone, want ik ga de gewone bestellen.. niet de S-line...
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                                    Zo zou die van mij er ongeveer moeten uitzien...
                                    nice, heb je geen foto met de S-line zanten, met dat lavagrijs , das mijn combi

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                                      Zo zou die van mij er ongeveer moeten uitzien...

Weet er trouwens iemand of dat spoilertje typisch S-line is? Of zit dat ook op de gewone, want ik ga de gewone bestellen.. niet de S-line...
                                      ik denk S-line exterieur pakket

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                        nice, heb je geen foto met de S-line zanten, met dat lavagrijs , das mijn combi
                                        Neen, ik heb enkel maar de foto van de bovenste post van deze pagina genomen en die ff gephotoshopt..

mvg,

Koen

Comment

• Al 3 mensen met Lavagrijs
                                          nog zo lang wachten ...

Comment

Working...
                                          X