Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb nu op 5 maanden tijd 30.000km gebold en heb toch ook al een literke olie mogen bijkappen zenne. Maar 't zal ook wel wat aan de rijstijl liggen zeker ..., denk ik..., misschien..., zou kunnen...
Oei, ben ik nu zo nen ouwe pe geworden ... Moet dringend mijn rijstijl veranderen
Vond ik ook. 50 EUR per maand = 600 EUR per jaar voor een auto die normalgezien niet eens ieder jaar op onderhoud moet.
Ik vind het bovendien ook geen goed idee dat je dat per maand moet betalen. Wat is dan het verschil met gewoon de factuur te betalen bij het onderhoud?
Ik zou veel liever gehad hebben dat jij bij de aankoop van de auto gewoon kunt gratis onderhoud en/of verlengde garantie kunt bijkopen zodat je nadien niets meer hoeft te betalen.
50euro per maand als je op 4j 90.000km doet.
Ik heb er dit jaar 65.000km gedaan en dan wordt dat een dure grap.
Oja die uitlaatsiersukken moet ik nog na bestellen, die ipod aansluiting en da bluetooth carkit ben ik nog aan twijfelen om toch bij te nemen ,maar als ik da nu nog bij bestel zal die leveringsdatum nog later worden zeker ?Weet iemand da ?
alvast bedankt
Oja die uitlaatsiersukken moet ik nog na bestellen, die ipod aansluiting en da bluetooth carkit ben ik nog aan twijfelen om toch bij te nemen ,maar als ik da nu nog bij bestel zal die leveringsdatum nog later worden zeker ?Weet iemand da ?
alvast bedankt
Zijn wel belangrijke opties hé
Bel naar je dealer en dan weet je het.
Voila, de kogel is eindelijk door de kerk. Mijn leasing A4 Avant is eindelijk besteld.
Na veel vijven en zessen (en zevens en achten, veranderingen van policy, al dan niet mogen gebruikmaken van saloncondities enz.) is het de volgende configuratie geworden:
Audi A4 Avant 2.0 TDI 120 PK
Buitenkleur: metoorgrijs
Binnenkleur: lichtgrijs
Opties:
- Pack Lifestyle Plus (GPS = verplichte optie)
- Bandenspanningscontrole (verplichte optie)
- Nageplaatste Bluetooth carkit (verplichte optie)
- Verchroomde dakrails
- Verchroomde ruitomlijsting
- Verchroomde uitlaat (wordt los besteld)
- Audi Music Interface
- Audi Soundsystem
- Multifunctioneel sportstuur
- Sportstoelen in Empore stof
- 17 inch velgen "Structure"
- Zonder kentekens achteraan
- Modeljaar 2010 (voor nieuw MMI 3G systeem)
Voila, de kogel is eindelijk door de kerk. Mijn leasing A4 Avant is eindelijk besteld.
Na veel vijven en zessen (en zevens en achten, veranderingen van policy, al dan niet mogen gebruikmaken van saloncondities enz.) is het de volgende configuratie geworden:
Audi A4 Avant 2.0 TDI 120 PK
Buitenkleur: metoorgrijs
Binnenkleur: lichtgrijs
Opties:
- Pack Lifestyle Plus (GPS = verplichte optie)
- Bandenspanningscontrole (verplichte optie)
- Nageplaatste Bluetooth carkit (verplichte optie)
- Verchroomde dakrails
- Verchroomde ruitomlijsting
- Verchroomde uitlaat (wordt los besteld)
- Audi Music Interface
- Audi Soundsystem
- Multifunctioneel sportstuur
- Sportstoelen in Empore stof
- 17 inch velgen "Structure"
- Zonder kentekens achteraan
- Modeljaar 2010 (voor nieuw MMI 3G systeem)
En nu maar aftellen tot eind juni ...
Proficiat! Heel nette configuratie!
Succes met 't wachten.
Deze morgen bevestiging gekregen van de garage !!
De levering van de auto staat gepland voor begin mei. Er zijn geen vertragingen voorzien.
De wagen is besteld begin februari, dus valt het al bij al nog goed mee.
'k heb al een paar mooie exemplaren zien flaneren op ons marktplein, en potverdikke ik word met de dag ongeduldiger !!
Ik heb gisteren een testverslag gelezen van de A4 Avant 2.0 TDI 120 pk uit De Autogids van een paar maanden geleden.
Daar stonden een aantal zaken in die specifiek waren voor de 120 pk versie om de auto zuiniger te maken:
- Onderstel zou 15 mm verlaagd zijn om de aerodynamica te verbeteren
- De bodemplaat zou anders zijn, eveneens voor de aerodynamica
- Remenergie zou gerecupereerd worden
Ik heb hier nergens anders iets over gehoord en ook op de Audi site of in de brochure van de Avant is hier niets over terug te vinden.
En welke nageplaatste bluetooth carkit ga je nemen ? Weet zelf nog nie wa nemen,vandaar
Geen flauw idee, wordt beslist door de leasingfirma. Ik hoop dat het een Parrot is.
Het is ook niet echt een optie die ik zelf had bijgenomen maar het was nu eenmaal verplicht. Als het dan toch moet had ik liever een Audi bluetooth kit gehad vanwege de mooie integratie maar die was mij te duur en dan had ik mijn 17 inch velgen niet kunnen nemen.
Ik heb gisteren een testverslag gelezen van de A4 Avant 2.0 TDI 120 pk uit De Autogids van een paar maanden geleden.
Daar stonden een aantal zaken in die specifiek waren voor de 120 pk versie om de auto zuiniger te maken:
- Onderstel zou 15 mm verlaagd zijn om de aerodynamica te verbeteren
- De bodemplaat zou anders zijn, eveneens voor de aerodynamica
- Remenergie zou gerecupereerd worden
Ik heb hier nergens anders iets over gehoord en ook op de Audi site of in de brochure van de Avant is hier niets over terug te vinden.
Weet iemand hier meer van?
Voor zover geweten, is dit nog niet op het huidig model.
Dat artikel had ik ook al gelezen.
Uiteindelijk (vanwege budget-beperkingen) ook voor de 120PK versie gekozen, met pack Lifestyle.
Ik heb gisteren een testverslag gelezen van de A4 Avant 2.0 TDI 120 pk uit De Autogids van een paar maanden geleden.
Daar stonden een aantal zaken in die specifiek waren voor de 120 pk versie om de auto zuiniger te maken:
- Onderstel zou 15 mm verlaagd zijn om de aerodynamica te verbeteren
- De bodemplaat zou anders zijn, eveneens voor de aerodynamica
- Remenergie zou gerecupereerd worden
Ik heb hier nergens anders iets over gehoord en ook op de Audi site of in de brochure van de Avant is hier niets over terug te vinden.
Weet iemand hier meer van?
is dat niet voor de TDIe versie die er zit aan te komen ???
is dat niet voor de TDIe versie die er zit aan te komen ???
Nee, het stond allemaal letterlijk in dat testverslag in De AutoGids (een editie van ergens in oktober 2008 ).
Overigens een heel raar artikel, 75% van de tekst bestond uit uitvoerige uitweidingen over de al dan niet ecologische verbetering t.o.v. de andere A4 uitvoeringen. Zo waren ze bvb. teleurgesteld dat de CO2-uitstoot maar een paar gram minder was dan bij de 2.0 TDI 143 pk. Wat eigenlijk allemaal bitter weinig ter zake doet, want de huidige 120 pk is helemaal niet bedoeld als eco-vriendelijke variant maar eerder als goedkopere en leasingvriendelijke instapversie.
Het lijkt inderdaad wel alsof men een prototype van de TDIe heeft getest.
Geen flauw idee, wordt beslist door de leasingfirma. Ik hoop dat het een Parrot is.
Het is ook niet echt een optie die ik zelf had bijgenomen maar het was nu eenmaal verplicht. Als het dan toch moet had ik liever een Audi bluetooth kit gehad vanwege de mooie integratie maar die was mij te duur en dan had ik mijn 17 inch velgen niet kunnen nemen.
Ik ga proberen gaan voor Fiscon, een OEM product dat net hetzelfde is als de bluetoothintegratie van audi. ook stuurbediening, weergave van nummers, namen, ... op het grote scherm en schermke boven het stuur... Enig probleem is dat ik nog geen verdelers heb gevonden voor Belgie in Duitsland zitten er wel. Tschijnt ook niet moeilijk te installeren zijn, dus misschien installeer ik het wel zelf.
Comment