Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• velgen

Mag binnen drie weken nieuwe a4 in ontvagnst nemen en zou graag nog velgen kopen, nu staan er de standaard 16 " aero op, is wel verlaagd, ben van omgeving Vilvoorde, kan iemand me een goede dealer in de buurt aanraden. Heb al remcoshop(twijfel ik een beetje) en aarschotsebanden centrale en wat betaal je ongeveer voor een 18" met band type 5spaak

Oorspronkelijk geplaatst door MMVV Bekijk Berichten
    Let op het verschil tussen de twee bovenste in naafdikte!!! de middenste vind ik wel de mooiste (slankste), ook het binennstuk valt mooi diep, bij de twee andere niet.

Comment

• velgen vervolg

heeft er iemand trouwens ervaring met remcoshop in antwerpen of vulco?

Comment

• Modeljaar 2010

Beste mensen,
        ik heb ergens op een duits audiforum gelezen dat vanaf modeljaar 2010 de optie Xenon+ meteen ook LED achterlichten zou bevatten zoals bij de A6. Of deze optie dan meteen ook duurder wordt, daar heb ik niks van kunnen terugvinden.
        Weet iemand van jullie hier iets meer over ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj Bekijk Berichten
          Beste mensen,
          ik heb ergens op een duits audiforum gelezen dat vanaf modeljaar 2010 de optie Xenon+ meteen ook LED achterlichten zou bevatten zoals bij de A6. Of deze optie dan meteen ook duurder wordt, daar heb ik niks van kunnen terugvinden.
          Weet iemand van jullie hier iets meer over ?
          Heb hier nog niets over gelezen, maar lijkt me logisch gezien dit op de A6 voor de facelift ook het geval was. Eerlijk gezegd ook weer geldklopperij wat mij betreft...
          1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
          1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
          1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
          http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
            Heb hier nog niets over gelezen, maar lijkt me logisch gezien dit op de A6 voor de facelift ook het geval was. Eerlijk gezegd ook weer geldklopperij wat mij betreft...
            Inderdaad te voorspellen.
            Zelfs voor de A5 (waarop sommigen > 10 maanden wachten op de levering), verschijnen reeds meerdere A5-foto's met LED-achterlichten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
              Inderdaad te voorspellen.
              Zelfs voor de A5 (waarop sommigen > 10 maanden wachten op de levering), verschijnen reeds meerdere A5-foto's met LED-achterlichten.
              Ja maar die zijn nadien geplaatst...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk Berichten
                update:
                Heb het volgende gevonden:

Un der Hammer ist, laut Audi Konfigurator kosten die LED RL in Verbindung mit Xenon Plus " gerade mal " 785,00 €. Ich finde es eine Frechheit im teile Verkauf dafür über 500 € zu verlangen.

Dit is wel de duitse prijs, welke volgens mij altijd wat hoger is dan hier in Belgie
                Niettemin is 785,- bovenop de prijs van Xenon+ geen lachertje, hé.

Comment

update:

Un der Hammer ist, laut Audi Konfigurator kosten die LED RL in Verbindung mit Xenon Plus " gerade mal " 785,00 €. Ich finde es eine Frechheit im teile Verkauf dafür über 500 € zu verlangen.

Dit is wel de duitse prijs, welke volgens mij altijd wat hoger is dan hier in Belgie
                  Da's gewoon ridicuul... Ik denk dat ze op de A5 Cabrio ook al geïntroduceerd worden.

Ik heb erachter gevraagd bij bestelling, maar bleek enkel mogelijk achteraf voor een bedrag van meer dan 2500 EUR, wegens totaal andere bekabeling e.d. voor de LED's achteraan... No way uiteraard!
                  1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
                  1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
                  1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
                  http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

update:

Komt dat van de A5 CC of de A6 CC ??
                    t'is idd veel geld voor de leds

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                      Komt dat van de A5 CC of de A6 CC ??
                      t'is idd veel geld voor de leds
                      Weet ik niet. Ik heb dat in ieder geval van een duits forum geplukt. De thread had als titel:
                      led rückleuchten für A 4 8 k zu kaufen

Een ander interessant topic is
                      Modelljahr 2010

Je kan ineens doorklikken op beide titels.
                      Happy reading !

Comment

Ja maar die zijn nadien geplaatst...
                        Sorry voor deze offtopic... maar leds zijn reeds standaard op de S5
                        Bij andere modellen wordt dit een optie

Op de website van van Quarsi.de kwamen we deze wel fraaie LED achterlichten tegen. De led lichten zitten vanaf nu standaard op elke nieuwe bestelde Audi S5. Op de Audi A5 zal dit hoogstwaarschijnlijk een optie blijven. De prijs die de led verlichting met zich mee gaat brengen is nog…

Comment

Een ander interessant topic is
                          Modelljahr 2010

Je kan ineens doorklikken op beide titels.
                          Happy reading !
                          Ik volg dat topic al ettelijke weken, in de hoop nieuwtjes te weten te komen over het MMI 3G systeem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TFSI-Q Bekijk Berichten
                            Sorry voor deze offtopic... maar leds zijn reeds standaard op de S5
                            Bij andere modellen wordt dit een optie

http://www.audiblog.nl/?p=7777
                            Idd maar toen ik bestelde stonden ze nog niet in de optielijst van de A5

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk Berichten
                              Mag binnen drie weken nieuwe a4 in ontvagnst nemen en zou graag nog velgen kopen, nu staan er de standaard 16 " aero op, is wel verlaagd, ben van omgeving Vilvoorde, kan iemand me een goede dealer in de buurt aanraden. Heb al remcoshop(twijfel ik een beetje) en aarschotsebanden centrale en wat betaal je ongeveer voor een 18" met band type 5spaak
                              Misschien eens gaan kijken bij Set-Tuning op de baan van Vilvoorde naar Zemst in dezelfde straat van
                              De Schouwer Moto's!!
                              Heb er al een drietal setjes gekocht en heb tot nu toe geen slechte ervaringen met de replica's!

Comment

Neen dat komt omdat die mensen hun budget eigenlijk bedoeld is voor een Peugeot 308 maar ze pakken in de plaats een standaard kale A4.
                                En dan komen ze mekkeren over opties van 200euro waarvoor ze beter direct iets bijbetaald hebben.
                                Kijk maar eens hoeveel topics er zijn over AMI, Kleurenscherm tussen wijzers, carkit, lichtpakket, LEDs, ....

Maar toegegeven, leasing bedrijven zijn gangsters maar grote bedrijven willen daar nu eenmaal geen tijd/energie in steken om het zelf te regelen.

Of zou het kunnen dat veel lease-rijders heel wat km rijden met hun wagen en dus eerder opties aanstippen die het comfort binnenin verhogen?
                                Of, mensen, die net zoals mijzelf, te grote velgen te patserig vinden (bovenop het gebrek aan rijcomfort)?

De prijs die aangerekend wordt voor die 17" velgen zal de werkelijke kost wel weerspiegelen...

Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk Berichten
                                Ik heb nog niet veel ervaring met 'automatieks'. Als je de wagen in drive zet, dan bolt die toch automatisch een beetje vooruit?
                                Dus als je op een helling staat, blijft je wagen toch staan. Je kan toch ook op de rem duwen? Of is hillhold voor de mensen die te lui zijn om op de rem te duwen?

De vraag is natuurlijk ook over welke 'hills' er gesproken wordt. Gaat dit over de helling van een brug of voor het hellend vlak van een oprit aan een huis?
                                Oorspronkelijk geplaatst door Micky Bekijk Berichten
                                Daar komt het eigenlijk wel op neer, dezelfde groep mensen die te lui is om hun ruitenwisser aan te zetten, hun binnenspiegel op de dimstand te zetten, de ramen zelf open te draaien, zelf te schakelen, met de sleutel de deur open te maken of te controleren of er genoeg lucht in de banden zit Kortom het is een heerlijke optie die niet echt nodig is.

Tevens is het handig voor de persoon die achter je staat bij het stoplicht, deze hoeft niet de hele tijd in je felle remlichten te kijken.
                                Dat Hold System is een enorm handig hebbeding, ik heb de indruk dat rijden met een electronische handrem zonder zo'n automatisch systeem niet echt handig is ...

sugar
                                BMW 420dA : >>>

Comment

• gisteren avond in al mijn haast en in het donker per ongeluk het SD kaartje in de CD speler gestoken, en nu krijg ik dit er niet meer uit , iemand soms een idee?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                    gisteren avond in al mijn haast en in het donker per ongeluk het SD kaartje in de CD speler gestoken, en nu krijg ik dit er niet meer uit , iemand soms een idee?

Stofzuiger?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dommel Bekijk Berichten
                                      ik heb mijn replica gti velgen bij diamond tuning gekocht, heeft vrij breed gamma voor audi, vw, bmw, mercedes. ook een shopke op kapaza
                                      is ook in de buurt van vilvoorde...
                                      4 rings driver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                        Misschien eens gaan kijken bij Set-Tuning op de baan van Vilvoorde naar Zemst in dezelfde straat van
                                        De Schouwer Moto's!!
                                        Heb er al een drietal setjes gekocht en heb tot nu toe geen slechte ervaringen met de replica's!
                                        Dat is daar aan diene grote WOK-Chinees zeker? En aan het rondpunt een Audi en Volvo garage .. Daar hebbe ze idd een vrij groot assortiment !

edit: hebben die trouwens soms een website met hun assortiment?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                          Dat is daar aan diene grote WOK-Chinees zeker? En aan het rondpunt een Audi en Volvo garage .. Daar hebbe ze idd een vrij groot assortiment !

edit: hebben die trouwens soms een website met hun assortiment?
                                          Nope,geen site met assortiment,denk zelfs geen website!

Comment

Working...
                                          X