Oorspronkelijk geplaatst door Markvdj
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
De motor is een ander verhaal, daar zit je blok door de ecotaks die bedrijven moeten betalen
Er is sowieso geen 308 die motorisch ook maar een beetje in de buurt komt van de A4.
En voor de hobby heb ik privé de Cabrio in de Garage staan, op 17"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Micky Bekijk BerichtenEn omdat het budget niet tot de hemel reikt, heb ik dus WEL de 170PK genomen, dan maar op 16" en nog optisch genoeg opties, ik moet namelijk 70-80.000 km per jaar sturen en dat doe ik liever met een knappe motor dan knappe velgen, ik zit veel voor mijn werk in Duitsland en daar mag je over het algemeen nog lekker door blazen.
Er is sowieso geen 308 die motorisch ook maar een beetje in de buurt komt van de A4.
En voor de hobby heb ik privé de Cabrio in de Garage staan, op 17"
Ik doe er 65K op 17" en is geen probleem. Maar de 170pk versie zal je wel bevallen!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenVolledig akkoord hoewel die 'aanzienlijk hogere taksen' toch wat moeten gerelativeerd worden nu de accijnscompenserende dieselbelasting afgeschaft is. Hierdoor is de jaarlijkse verkeersbelasting even hoog geworden voor een benzine als voor een diesel. Mijn 3 liter cabrio kost bijv. een 'aanvaardbare' 700 EUR, tegenover ca. 350 EUR voor een 2 liter, oftewel 30 EUR per maand (1 EUR/dag) meer om met een 3 liter te rijden. Ik heb de indruk dat dit vooral 'in het kopke' van de mensen zit en daardoor effectief zwaardere motoren een slechtere herverkoopwaarde hebben. Uiteraard zal hoger verbruik en hoger vermogen (waardoor meer verzekering) ook meespelen.
Maar toch...ik blijf erbij.... there is no substitute for cubic inches!! ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Micky Bekijk BerichtenIk heb even bij je merc. cabrio gekeken, gav bak is dat, ziet er nog goed uit (heb zelf een 325I cabrio)1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver
1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door venteke Bekijk BerichtenThanks, ben er ook heel content mee. Heb je ergens pics van je beamer?
gisteren ff geplaatst
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk vind hem lelijk, de velgen zijn er echt over ... over hoe een klassewagen een johnnybak kan worden. Just my 2 cents ...
Comment
-
inbouwen carkit
heeft iemand ervaring met het inbouwen van een carkit , heb zelf al enkele carkits ingebouwd maar dat was telkens met een "gewone radio " dit is gemakkelijk demonteerbaar maar hoe zit het eigenlijk met het MMI systeem is dit gemakkelijk te demonteren of laat ik dit beter over aan de specialist daar ik toch geen beschadigingen wil doen aan het interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door laroman Bekijk Berichtenheeft iemand ervaring met het inbouwen van een carkit , heb zelf al enkele carkits ingebouwd maar dat was telkens met een "gewone radio " dit is gemakkelijk demonteerbaar maar hoe zit het eigenlijk met het MMI systeem is dit gemakkelijk te demonteren of laat ik dit beter over aan de specialist daar ik toch geen beschadigingen wil doen aan het interieur
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door renio Bekijk BerichtenDe plastieken stukken rondom en onder de radio zijn vrij eenvoudig los te krijgen. Je moet onderaan (vlak boven de asbak) beginnen, met je vingers/nagels 't vastgrijpen en wat trekken. Zo naar boven toe werken en uiteindelijk krijg je vijzen te zien waarmee de radio vast zit... dan begint pas 't moeilijke werk denk ik... MMI bekabeling enzo.
Comment
-
Ik heb dat bij de bestelling gevraagd in de garage, in mijn volgende A4 komt opnieuw een Parrot carkit.
Volgens de verkoper werkt MMI met standaard ISO-stekkers, dus rechtstreeks compatibel met Parrot.
Een garage met degelijke service legt je op z'n minst uit hoe en wat je moet demonteren om aan de connectors te kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenIk heb dat bij de bestelling gevraagd in de garage, in mijn volgende A4 komt opnieuw een Parrot carkit.
Volgens de verkoper werkt MMI met standaard ISO-stekkers, dus rechtstreeks compatibel met Parrot.
Een garage met degelijke service legt je op z'n minst uit hoe en wat je moet demonteren om aan de connectors te kunnen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk BerichtenIk heb dat bij de bestelling gevraagd in de garage, in mijn volgende A4 komt opnieuw een Parrot carkit.
Volgens de verkoper werkt MMI met standaard ISO-stekkers, dus rechtstreeks compatibel met Parrot.
Een garage met degelijke service legt je op z'n minst uit hoe en wat je moet demonteren om aan de connectors te kunnen.
heb hetzelfde gevraagd in mijn audi garage, en ze vragen er 300 euro voor (dus parrot in nieuwe A4 Avant met MMI). Is dat zowat de prijs die ze aan jou hebben gevraagd ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenHoi,
heb hetzelfde gevraagd in mijn audi garage, en ze vragen er 300 euro voor (dus parrot in nieuwe A4 Avant met MMI). Is dat zowat de prijs die ze aan jou hebben gevraagd ?
Ik neem mijn Parrot mee over van de B7 naar de B8, tenzij de volgende eigenaar de carkit wil overnemen.
Oorspronkelijk geplaatst door hw148994 Bekijk Berichtenparrot werkt wel maar zonder mute functie !!!
als je telefoon gaat moet je manueel het volume stil zetten of de mute indrukken van de MMI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenHoi,
heb hetzelfde gevraagd in mijn audi garage, en ze vragen er 300 euro voor (dus parrot in nieuwe A4 Avant met MMI). Is dat zowat de prijs die ze aan jou hebben gevraagd ?
Comment
-
ok, my mistake - de plaatsingskost zal wel verrekend zijn in de korting die de garage gegeven heeft.
In mijn huidige A4 heb ik de Parrot-carkit zelf geplaatst en dat was echt een fluitje van een cent.
Ik heb net gezien op de website van Parrot dat de nieuwste modellen (MKi9200) zowel SD-card, USB-sticks, iPhone als iPods ondersteunen. Misschien is dat een alternatief voor de Audi Music Interface?
(Prijs= €200 excl. plaatsing)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door boo-lee Bekijk BerichtenIk denk dat dit toch zowat de gangbare prijs is voor een Parrot (met lcd-scherm) inclusief montage. Zowel de Audi-garage als de leasingfirma (via een externe car hifi/telecom installateur) rekenen een dergelijk bedrag (+- 300 euro incl.BTW) aan voor montage van een Parrot in mijn toekomstige A4.
Op de A4 zal het waarschijnlijk niet zo simpel zijn om op de juiste plaats aan de kabels te geraken.Last edited by fdeville; 11/03/2009, 13:26.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fdeville Bekijk BerichtenIs dat niet relatief eenvoudig zelf te doen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A4AvantB7 Bekijk Berichten
Comment
Comment