Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• De mijne komt deze week toe... spanneeeeend...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vinz Bekijk Berichten
      De mijne komt deze week toe... spanneeeeend...
      Good news! Wanneer besteld?
      1988 MB 500 SL R107 (245 PK) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=54051
      1989 MB 500 SL R129 (326 PK) http://www.autoforum.be/showthread.p...-500-SL-(R129)
      1992 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) zilver

1993 MB 300 CE-24 Cabriolet A124 (220 PK) blauw
      http://www.autoforum.be/showthread.php?t=28543

Comment

• Op 8 januari besteld...

Comment

• Modeljaar 2010

Voor diegenen die het zou interesseren, onderstaande heb ik gevonden op een duits forum.
          Diegene die dit gepost heeft beweert dat dit officiële info zou zijn die de dealer gekregen heeft van Audi. Niet alle zaken zijn echter van toepassing op de belgische modellen, zoals het DTM-Champion pakket. Wat dit ook moge zijn.

Das gabs bisher offiziell für die Händler:

Wichtige Informationen zu Produktänderungen ab Produktionswoche 22/09 (ab LTK 24/09)
          Produktänderungen Audi A4/S4
          Beim Audi A4/S4 ergeben sich ab Produktionswoche 22/09 (ab LTK 24/09) folgende Produktänderungen:
          • Die in Verbindung mit dem S line Sportpaket plus erhältliche optionale Dekoreinlage Vavonaholz assamgrau (5TW) entfällt und wird durch die aus anderen Baureihen bekannte Dekoreinlage Birkemaserholz grau (5TZ) ersetzt. Über die Bestellbarkeit dieser Dekoreinlage werden wir Sie kurzfristig informieren.
          • Das Paket "DTM-Champion" (PTM) entfällt aus dem Angebotsprogramm.
          • Die in Verbindung mit Leder Milano und Valcona erhältliche Innenausstattungsfarbe mustangbraun (GP) entfällt und wird durch die neue Farbe zimtbraun (CN) ersetzt. Über die Bestellbarkeit dieser neuen Farbe werden wir Sie kurzfristig informieren.
          • Im A4 Ambition entfällt der Stoff "Empore" (Serie) und wird durch den neuen Stoff "Atrium" ersetzt. Über die Bestellbarkeit des Stoffs Atrium werden wir Sie kurzfristig informieren.
          • Das Navigationssystem inkl. MMI basic plus (PNR) entfällt und wird durch ein neues System ersetzt. Über die Systemdetails und dessen Bestellbarkeit werden wir Sie kurzfristig informieren.
          • Das Navigationssystem mit DVD inkl. MMI (PNA) entfällt und wird durch ein neues System ersetzt. Über die Systemdetails und dessen Bestellbarkeit werden wir Sie kurzfristig informieren.

Comment

Ik moet nog een weekje wachten......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Singer Bekijk Berichten
              Ik moet nog een weekje wachten......
              Ik ook. Allez, dat zeiden ze mij verleden week toch...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zipo Bekijk Berichten
                Hello,

Afgelopen WE 'onze' Audi A4 B8 Avant 2.0 TDI 120 pk gaan bestellen (manuele 6V bak):

buitenkleur lava grijs
                binnenkleur : Stof Arkana zwart
                met lifestyle + pakket
                en volgende extra's :
                - 3 zones airco
                - APS voor + achter
                - hill hold assist
                - alu velgen 7 spaken 16"
                - buitenspiegels pack 2
                - grijs getinte zijruiten en achterruit
                - inlegplaatjes in alu, type hologramme
                - kofferklep met electrische bediening
                - multifunctioneel stuur
                - verlichtingspakket
                - verwarmde zetels voor
                - xenon lampen +
                - zij-airbags AR
                - zonder kentekens (gratis )

en dit met een korting van ... 7,66 %, levering voorzien eind april
                ben es curieus

allé..
                wagen is voorzien om in productie te gaan week 16, levering 2 weken later
                is dus de vooropgestelde termijn

Comment

De mijne ook... morgen. Was besteld in november (1.8 TFSI).

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten

Hey V-TIE, ik kijk uit naar uwe Avant !
                      Wanneer is delivery time ?
                      Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                        Hey V-TIE, ik kijk uit naar uwe Avant !
                        Wanneer is delivery time ?

dat is em

Comment

• Navigatie

Weet iemand of het vernieuwde navigatiesysteem van de A4 ook in de A3 gebruikt wordt?

Comment

dat is em
                            Proficiat dan, kun je nog ff de specs doorgeven

Bijna 100% mijn gewenste combo behalve dat extrerieurpakketje mis ik ;-)
                            Sintruin till I die

Comment

• Welke kleur is dat precies?
                              Briljant of fantoom zwart ?

Comment

dat is em
                                Very nice, proficiat!!!

Comment

• Hij is binnen!
                                  Onderstaand twee pics:

Audi_Onder_Hoes_1.jpg Audi_Op_Het_Pad_1.jpg

Binnenkort betere foto's met een echte camera!

Comment

• Schokken eindelijk opgelost

Even situatie schetsen... heb mijn Avant van begin februari. Het is een 2.0 TDI 136 met manuele bak. Vanaf het begin schokte de wagen als ik met een constante snelheid reed bij +/- 2100 toeren. Dit werd al snel bevestigd door de garage en van dan af kon het zoeken beginnen...

De wagen stond in totaal een dag of 7 in de garage en het volgende werd vervangen:
                                    4 wielen (tijdelijk)
                                    aandrijfas links en rechts
                                    nog een (niet gespecifieerd) stukje aandrijfas
                                    en uiteindelijk de volledige versnellingsbak... en daar lag de oorzaak...

Dat het zo lang aangesleept heeft is enkel te wijten aan D'Ieteren (invoerder) aangezien zij elke ingreep onder garantie moeten goedkeuren. De technieker in de garage zat van in het begin in de juiste richting...

Ondertussen werd officieus bevestigd dat er al meerdere van dezelfde gevallen in BE waren...

Enfin, ik ben blij dat het opgelost is en had even een deja-vu aangezien m'n vorige wagen (A6) de eerste maanden ook verschillende keren binnen moest voor problemen met de electronica...

- napchar -

Comment

• Sierstukken voor een 2.0 tFSI Avant

Beste mensen,

Ik heb sinds een maand een Audi A4 Avant 2.0 TFSI (180 pk) met aan de linkerkant en rechterkant een enkele uitlaat van 8 mm doorsnee. Nu is dat groter dan de dubbele pijpen van de andere uitvoeringen want die zijn 6,5 mm dik. De 2.0 TFSI is een nieuwe motor en daar hebben ze nog geen sierstukken voor, althans voor de enkele pijpen. Wel voor de dubbele pijpen zoals op de Limo het geval is.

De dealer heeft nog geen sierstukken voor de 8mm pijpen. Heel raar want ik heb het idee dat ze er wel zijn! Weet iemand of ze al te koop zijn en/of een andere oplossing mogelijk is??

Ik hoorde geruchten over A6 sierstukken maar volgens mij zijn die ook 6,5 mm doorsnee

wie o wie kan mij helpen???

Alvast bedankt

Comment

• beste mensen

ik heb nu sinds augustus mijn A4 Avant, waar ik wel tevreden van ben.
                                        Wat ik nu wel merk is dat het rolgordijn achteraan om de koffer te bedekken losser en losser komt,maw. bij het rijden maakt het lawaai. Als ik het bekijk zie ik dat die hoekjes die het rolgordijn vast houden, slijtege veroorzaken. Sinds deze week zit er ook een nieuwe geleider in, vorige was reeds gebarsten. Ik heb de indruk dat dit een zwak punt is van dat systeem. Iemand zelfde ervaringen?
                                        mvg
                                        Dieter

Comment

• Mmi Gps

Vraagje... Telkens ik m'n wagen start staat de MMI display terug op "invoer bestemming" en dien ik op een knop te drukken om de kaartweergave te krijgen.
                                          Is er een manier om ervoor te zorgen dat automatisch de kaartweergave wordt getoond ?

Comment

Working...
                                          X