Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ja, maar volgens mij kan je dat instellen via de boordcomputer, want onlangs reed er een A5 achter mij, en daar ging de LED verlichting aan één kant volledig uit als hij zijn pinker aanzet! En idd vandaag zag ik er één waar de LED's zachter gingen branden.
Ik vraag me af of dit bij de A4 ook kan.
Je ziet vandaag meer A5's dan nieuwe A4's met Xenon verlichting op straat rijden...
Ik denk zelfs niet dat ik al een A4 met xenon en LED's heb gezien buiten die in de garage...
mvg,
Koen
Bij de A4 gaan de Leds ook zwakker branden als je de pinker aanzet, anders zie je met moeite de pinker. Heb nog niet gevonden hoe je dit kan aanpassen in de MMI console , volgens mij is dit niet mogelijkheid.
Greetz,
P.
... en met de nodige opties en dan wat korting er af ---> toch zo'n 55000 EUR allicht
volgens de plaatselijke Audi-boer komt een zeer goed uitgeruste (s-line, panoramisch glasdak, 7" mmi, memory zetels spiegels etc) A4 avant 3.0 tdi automaat op een 62.000 EUR mét korting af. Is maar een snelle raming van hem. Wel minder dan een goed uitgeruste 335d ... in de cc van duitsland is hij wel nog niet te configureren met automaat, en ik kom ook nergens iets tegen op het net van de automaat
EDIT: een 335d (auto) gaat in 6.5 sec naar de 100 en de A4 (manueel) gaat in 6.1 naar de 100.
EDIT 2: Juist terug van bij Audi, DOMPER!!! de a4 avant 3.0tdi is dus nog niet bestelbaar in automaat. En volgens de eerste zaken zou de handgeschakelde in 240pk uitkomen en de automaat in 211pk. Dat is toch raar? Allé, 29 pk verlies op de automaat...
Hij zou bestelbaar worden einde mei, en de levering zou vanaf december kunnen zijn tenzij je een "lounge pack" of "panoramisch dak" neemt want dan komt er 3 maand bij (voorlopig, tot het probleem met de parkeersensoren en de lamellen van het dak zijn opgelost)
Bij de A4 gaan de Leds ook zwakker branden als je de pinker aanzet, anders zie je met moeite de pinker. Heb nog niet gevonden hoe je dit kan aanpassen in de MMI console , volgens mij is dit niet mogelijkheid.
Greetz,
P.
Ik heb hier 2 screenshots gemaakt van dat filmpje, en écht een verschil zie ik niet. Vind dit echt eigenaardig.
62000 euro : dan kan je evengoed een B7 RS4 kopen 2dehands, ik zou het wel weten
Misschien voor de sensatie, maar 50.000km per jaar in een handgeschakelde wagen die dan nog eens hilarisch veel verbruikt ten vergelijk met die diesel... No way
+ je bent weg met een verouderd model (niet dat dat erg is maar dan liever een nieuw model)
a4 avant 3.0tdi met automaat is voor mij meer dan voldoende
a4 avant 3.0tdi met automaat is voor mij meer dan voldoende
Ik vond de 2.0TDI al trekken gelijk een beest, zwijg stil van een 3 liter.
Te gek, maar helaas voor de taksen..
En laten we eerlijk zijn... Het is leuk maar harder dan 160 is toch niet toegelaten in België toch?
Je hebt natuurlijk een pak reserve. Effe doortrekken van 120 naar 170 of zo gaat gelijk een speer. Dat is waar de 2 liters zich op laten pakken natuurlijk.
Als ik het geld had, onmiddellijk, maar ik kies in dit geval liever voor wat comfort opties.
Ik vond de 2.0TDI al trekken gelijk een beest, zwijg stil van een 3 liter.
Te gek, maar helaas voor de taksen..
En laten we eerlijk zijn... Het is leuk maar harder dan 160 is toch niet toegelaten in België toch?
Je hebt natuurlijk een pak reserve. Effe doortrekken van 120 naar 170 of zo gaat gelijk een speer. Dat is waar de 2 liters zich op laten pakken natuurlijk.
Als ik het geld had, onmiddellijk, maar ik kies in dit geval liever voor wat comfort opties.
mja, ik kies resoluut voor de 3.0 tdi mét automaat én wat opties. Ga er een 3-tal jaar full time mee rijden, +/- 50k km per jaar. Vrij veel, en dan rij ik liever met iets rond dat 100% mijn gedacht is
mja, ik kies resoluut voor de 3.0 tdi mét automaat én wat opties. Ga er een 3-tal jaar full time mee rijden, +/- 50k km per jaar. Vrij veel, en dan rij ik liever met iets rond dat 100% mijn gedacht is
Wordt de wagen door uzelf of door uw werk gefinancieerd? (als ik zo onbeleefd mag zijn)
Want aan 50K per jaar lijkt mij wel een job op de baan..
En dat maakt natuurlijk een verschil uit! Mijn A4 kost al 41000 euro, en ik moet hem volledig zelf betalen, incl. Taks, onderhoud en brandstof.
Mijn hart wil ook een 3.0TDI, maar mijn portefuille wil dat niet
dat doet er uiteindelijk niet toe wie de wagen financiert.
Trust me... dat doet er wel degelijk toe. Als de baas betaald, en je mag kiezen en je krijgt een budget, dan doet het er niet toe nee.
Als je de lotto gewonnen hebt, of keiveel geld verdient, dan doet het er ook niet toe.
Als ge echter een normaal loon hebt, en moet zorgen dat ge iedere maand alle rekeningen betaald hebt, dan doet het er wel degelijk toe...
Dan is het verschil tussen bv. 348 euro taks of 660 euro, per jaar, een BIV van 495 of 5000 euro, en een verzekering die ook nog eens hoger ligt, wel degelijk groot!
Trust me... dat doet er wel degelijk toe. Als de baas betaald, en je mag kiezen en je krijgt een budget, dan doet het er niet toe nee.
Als je de lotto gewonnen hebt, of keiveel geld verdient, dan doet het er ook niet toe.
Als ge echter een normaal loon hebt, en moet zorgen dat ge iedere maand alle rekeningen betaald hebt, dan doet het er wel degelijk toe...
Dan is het verschil tussen bv. 348 euro taks of 660 euro, per jaar, een BIV van 495 of 5000 euro, en een verzekering die ook nog eens hoger ligt, wel degelijk groot!
ik bedoel dat dat er voor jullie niet toe doet wie mijn auto financiert.
Comment