Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
      Nog een paar:
      Waarom komt de koetswerkkleur daar in de rand van de deur piepen?

Comment

• Hier trouwens alle foto's:

2009 Audi A4 Avant - Las Vegas SEMA Auto Show, Concorso Italiano, Concours D' Elegance, Detroit Auto Show, New York Auto Show

Iem die een lavagrijze ziet?

Comment

• Omdat de deur niet goed dicht zal zijn.
          Anders: een blunder in de afwerking.

Comment

• Ik vind em echt zo knap!

Comment

• Wow, die foto's

Zou wel leuke extra zijn, zo een weekendje naar Spanje met Audi

Comment

• Fok fok fok man

Die Monzagrijze, damn Het enigste wat eraan 'ontbreekt' is die velgen in Titaniumkleur..

Eindelijk eens duidelijke foto's van dat Monzagrijs etc. Straks mijn vader even halen, nu is het nieuws..

Comment

• Heb hier ook al de foto's aan mn ouders getoond
                  Maar wel nergens een lavagrijze gevonden op Ibiza

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                    Waarom komt de koetswerkkleur daar in de rand van de deur piepen?
                    ow shit... wat is dat nu?! dacht ik meteen ook toen ik dat zag... die deur (en ook op die andere foto van de voorste deur) is toch wel dicht hoor dus ik kan me bijna niet anders bedenken dat het echt een ontwerpfout is (maar dan zou dat op de berline ook 't geval moeten zijn toch...?) ... als 't echt zo is dan ben ik zwaar in shock als audi-liefhebber

Comment

• Dit is voor mij absoluut de knapste break in zijn segment !

Voor mij een 3.0 TDI S-line met 18", fully loaded ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        Prachtig!

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        Ik dacht écht eerst dat dit een A6 Avant was.

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                        Zalig S-Line interieur. Alcantara

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten

Ik dacht écht eerst dat dit een A6 Avant was.

Dat dacht ik ook op deze foto, maar volgens mij is het ook echt een a6 avant
                          Last edited by ; 06/04/2008, 11:59.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk Berichten
                            Dat dacht ik ook op deze foto, maar volgens mij is het ook echt een a6 avant
                            Ja, check de lichtunits !

Ik moet er nog wat aan wennen, op sommige foto's toont ie wat plomp, nu ja : ergens begrijpelijk als je de flink toegenomen lengte beschouwt. De A4 moet intussen even groot zijn als een A6 van pakweg 2 modellen geleden.

Comment

• Lijkt me ook, knik in achterste zijruit heb je niet op die B8 Avant.
                              Last edited by ; 06/04/2008, 12:54.

Comment

• Je kan het ook aan de achterruit zien, bij de a4 daalt die sneller af.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                  2.0T quattro S-line, ik vermoed Monzagrijs.

Ma fak !!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                    Ma fak !!
                                    Die zantjes en dat kleur maken hem wel af

Comment

• Ik ga mijn avant met GPS laten uitrusten. Tot nu toe ben ik een TOMTOM gewoon.

Enkel, nu vraag ik mij af, voor dat vele geld voor die GPS,

wat krijg ik daarvoor?

Iemand ervaring hiermee? Is dit gewoon een simpele gps? Werkt ie goed? Is hij gemakkelijk te bedienen?
                                      Kan je favorieten opslaan? Kan hij flitspalen aanduiden? Kun je zelf locaties toevoegen gelijk bij TomTom, zoals bv alle pizzahut restaurants, of alle Gamma's, of ... Geeft hij de toegelaten snelheid weer?

Al deze zaken krijg je al in een TomTom van 300 of 400 euro, dus voor de zware meerprijs van de audi GPS, zou ik toch wel hetzelfde of meer mogen krijgen.. (waarschijnlijk wishfull thinking)

Of kent iemand een leuke site met reviews voor de navigatie van de A4 B8?

mvg,

Koen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                                        Ik ga mijn avant met GPS laten uitrusten. Tot nu toe ben ik een TOMTOM gewoon.

Enkel, nu vraag ik mij af, voor dat vele geld voor die GPS,

wat krijg ik daarvoor?

Iemand ervaring hiermee? Is dit gewoon een simpele gps? Werkt ie goed? Is hij gemakkelijk te bedienen?
                                        Kan je favorieten opslaan? Kan hij flitspalen aanduiden? Kun je zelf locaties toevoegen gelijk bij TomTom, zoals bv alle pizzahut restaurants, of alle Gamma's, of ... Geeft hij de toegelaten snelheid weer?

Al deze zaken krijg je al in een TomTom van 300 of 400 euro, dus voor de zware meerprijs van de audi GPS, zou ik toch wel hetzelfde of meer mogen krijgen.. (waarschijnlijk wishfull thinking)

Of kent iemand een leuke site met reviews voor de navigatie van de A4 B8?

mvg,

Koen

ik heb dit ook overwogen en uiteindelijk niet gedaan, ik gebruik mijn GPS (Tom Tom) amper 10 keer per jaar, en dan is een ingebouwde GPS vriij duur, maar das mijn mening. Ik denk dat de Audi GPS ook niet zo precies is als een Tom Tom

Comment

• gisteren testrit gedaan met berline 2.7: rijdt zalig en bijna geluidsloos.
                                          Als ik avant nu bestel, dan wordt hij geleverd in september; indien parkeersensoren: december...
                                          Last edited by ; 06/04/2008, 20:47.

Comment

Working...
                                          X