Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenNog een paar:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk BerichtenWaarom komt de koetswerkkleur daar in de rand van de deur piepen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Ik dacht écht eerst dat dit een A6 Avant was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DavidVG Bekijk BerichtenDat dacht ik ook op deze foto, maar volgens mij is het ook echt een a6 avant
Ik moet er nog wat aan wennen, op sommige foto's toont ie wat plomp, nu ja : ergens begrijpelijk als je de flink toegenomen lengte beschouwt. De A4 moet intussen even groot zijn als een A6 van pakweg 2 modellen geleden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten2.0T quattro S-line, ik vermoed Monzagrijs.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenMa fak !!
Comment
-
Ik ga mijn avant met GPS laten uitrusten. Tot nu toe ben ik een TOMTOM gewoon.
Enkel, nu vraag ik mij af, voor dat vele geld voor die GPS,
wat krijg ik daarvoor?
Iemand ervaring hiermee? Is dit gewoon een simpele gps? Werkt ie goed? Is hij gemakkelijk te bedienen?
Kan je favorieten opslaan? Kan hij flitspalen aanduiden? Kun je zelf locaties toevoegen gelijk bij TomTom, zoals bv alle pizzahut restaurants, of alle Gamma's, of ... Geeft hij de toegelaten snelheid weer?
Al deze zaken krijg je al in een TomTom van 300 of 400 euro, dus voor de zware meerprijs van de audi GPS, zou ik toch wel hetzelfde of meer mogen krijgen.. (waarschijnlijk wishfull thinking)
Of kent iemand een leuke site met reviews voor de navigatie van de A4 B8?
mvg,
Koen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenIk ga mijn avant met GPS laten uitrusten. Tot nu toe ben ik een TOMTOM gewoon.
Enkel, nu vraag ik mij af, voor dat vele geld voor die GPS,
wat krijg ik daarvoor?
Iemand ervaring hiermee? Is dit gewoon een simpele gps? Werkt ie goed? Is hij gemakkelijk te bedienen?
Kan je favorieten opslaan? Kan hij flitspalen aanduiden? Kun je zelf locaties toevoegen gelijk bij TomTom, zoals bv alle pizzahut restaurants, of alle Gamma's, of ... Geeft hij de toegelaten snelheid weer?
Al deze zaken krijg je al in een TomTom van 300 of 400 euro, dus voor de zware meerprijs van de audi GPS, zou ik toch wel hetzelfde of meer mogen krijgen.. (waarschijnlijk wishfull thinking)
Of kent iemand een leuke site met reviews voor de navigatie van de A4 B8?
mvg,
Koen
ik heb dit ook overwogen en uiteindelijk niet gedaan, ik gebruik mijn GPS (Tom Tom) amper 10 keer per jaar, en dan is een ingebouwde GPS vriij duur, maar das mijn mening. Ik denk dat de Audi GPS ook niet zo precies is als een Tom Tom
Comment
Comment