Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb het al vaak voorgehad dat ik met handen vol zat te sukkelen om de koffer open te krijgen om dat uiteindelijk toch maar alles eerst op de grond te zetten, met beiden handen de koffer open te doen en dan alles in te laden.
Nu is het gewoon knopje duwen en kofer gaat automatisch open. Je kunt zelfs de hoek zelf programmeren waarbinnen je koffer het signaal van je sleutel ontvangt. Zo kan je bvb instellen dat je koffer enkel opengaat binnen een hoek van 15° ipv 45° of 90°. Zo ben je zeker dat je koffer niet opengaat doordat je per ongeluk op het knopje drukt wanneer de sleutel in je zak zit en je al verder van je auto verwijdert bent.
Ik heb me eigenlijk al vaak afgevraagd hoe je dan op het knopje kan duwen als je de handen vol hebt? Moet je dan eerst alle spullen neerzetten om je sleutel uit je broekzak te halen?
Heb het al vaak voorgehad dat ik met handen vol zat te sukkelen om de koffer open te krijgen om dat uiteindelijk toch maar alles eerst op de grond te zetten, met beiden handen de koffer open te doen en dan alles in te laden.
Nu is het gewoon knopje duwen en kofer gaat automatisch open. Je kunt zelfs de hoek zelf programmeren waarbinnen je koffer het signaal van je sleutel ontvangt. Zo kan je bvb instellen dat je koffer enkel opengaat binnen een hoek van 15° ipv 45° of 90°. Zo ben je zeker dat je koffer niet opengaat doordat je per ongeluk op het knopje drukt wanneer de sleutel in je zak zit en je al verder van je auto verwijdert bent.
Voor bijna 600 euro zet ik wel m'n boodschappen eventjes op de grond hoor
Is het Oceaanblauw voor de avant niet hetzelfde als voor de berline ??
Ik las hierover op een ander forum.
Zijn er voor de avant andere kleuren dan voor de berline ?
Op de CC is dit in elk geval een andere weergave.
Wie kan uitsluitsel geven aub.
Ivm die electrische kofferregeling. Ik heb deze 'zotte' optie ook op mijn vw passat variant. En die heb ik niet genomen omdat ik zo graag de show ga stelen op de parking van de carrefour of colruyt, maar wel omdat je met deze opties de hoogte van je kofferdeksel traploos kunt instellen !!!
Waarom ik dat dan nodig heb? Mijn garage zit nml onder mijn huis en met een plafond van amper 2m10 met daaronder nog wat TL lampen, garagepoort en plaats voor 3 auto's was het onbegonnen werk om daar overal protectie aan de plafond te voorzien. Mijn huidige wagen heeft al een serieus gat in de koffer wegens het openen van de poort terwijk mijn auto binnen stond met de koffer open... Met de passat zal ik die dus kunnen regelen op bvb 1m92 zodat die poort netjes over mijn kofffer gaat (hopelijk is het systeem 100% betrwoubaar). Indien gewenst kun je de koffer ook steeds verder manueel openduwen tot de volledige opening.
Ook handig denk ik in de winter wanneer alles zo smerig is.
De koffer kun je bedienen via de sleutel (openen/sluiten) en via een knop onderaan de koffer (niet zichtbaar wanneer koffer dicht is) waarmee je hem kan sluiten.
Ik denk dat het ongeveer hetzelfde systeem gaat zijn bij Audi, dus heel interessant voor de mensen die het nodig hebben !! Meer zelfs, dit was voor mij een must op mijn nieuwe wagen !
Vanavond ga ik naar de 'Introductie' van de A4 Avant bij mijn plaatselijke dealer.
Ik ben benieuwd hoe hij zal uitvallen t.o.v. de vorige A4 Avant en de huidige A6 Avant.
De mijne staat momenteel een theoretische productieweek 38 volgens de dealer, das goed halverwege september, dus levering eind september begin oktober zoals op mijn bestelbon zeker.
Hopelijk vervroegd het nog een beetje, ik ben niet de meest geduldige mens ter wereld.
Vanavond ga ik naar de 'Introductie' van de A4 Avant bij mijn plaatselijke dealer.
Ik ben benieuwd hoe hij zal uitvallen t.o.v. de vorige A4 Avant en de huidige A6 Avant.
Qua motorisatie heb ik gehoord dat de kleinere broer van de 136pk versie een 2.0 commonrail diesel zou worden van 120 pk. Schiet me niet dood als de info hier al zou staan e
Inderdaad, deze info is al geruime tijd geweten maar ik schiet je niet dood ;-)
Dit was bij Van Mossel in Tilburg, Nederland.
Ze hebben er 3 staan... een 1.8T, 3.0TDI en ik geloof een 2.0TDI (?).
Ik schrok van de prijs van zo'n 3.0TDI met een hoop leuke opties... 86.000 euro
Daar heb je in NL een Range Rover Sport TDV6 HSE voor met nog wat leuke opties erbij.
Ik zou het wel weten hoor
Maar neemt niet weg dat het een prachtige wagen is!
Ik zou alleen sterk twijfelen tussen een A6 Avant en een A4 Avant... ze stonden achter elkaar in de showroom en qua grootte ontlopen ze elkaar niet erg veel.
bij garage Don Bosco in Huizingen staat er een zilvergrijze A4 avant 2.0 TDI te blinken. Heb er toch een half uurtje op staan en zitten kijken.
De berline kwam me toch een pak sportiever over... de avant leek me nogal een ouwbollige kont te hebben... ik weet het nog niet...
Mijn levering is achteruitgezet ... Eerst was Juli gezegd. Ik vond het al een beetje vlug n.a.v. alle berichten op het forum..
Alle avant was +1 maand opgeschoven dus augustus voor mij.
Multitronic was nog eens +1 maand! dus september.
Het kon wel ook nog vervroegen! Hing er allemaal vanaf. Maar ik maak mij geen illusies. Zal wel september worden of zo.
Geen probleem echter, mijn vrouw moet bevallen in juli, en die had al schrik dat er meer aandacht naar de auto ging gaan dan naar de kleine....
Stel je voor dat je al die opties wil die verlengen.. Multitronic +1 , APS +3 , panoramisch dak + 1, dan komt er sowieso al 5 maand bij zonder de gewone levertermijn... pfff
Mijn levering is achteruitgezet ... Eerst was Juli gezegd. Ik vond het al een beetje vlug n.a.v. alle berichten op het forum..
Alle avant was +1 maand opgeschoven dus augustus voor mij.
Multitronic was nog eens +1 maand! dus september.
Het kon wel ook nog vervroegen! Hing er allemaal vanaf. Maar ik maak mij geen illusies. Zal wel september worden of zo.
Geen probleem echter, mijn vrouw moet bevallen in juli, en die had al schrik dat er meer aandacht naar de auto ging gaan dan naar de kleine....
Stel je voor dat je al die opties wil die verlengen.. Multitronic +1 , APS +3 , panoramisch dak + 1, dan komt er sowieso al 5 maand bij zonder de gewone levertermijn... pfff
Ik vrees dat je al heel content mag zijn als het september is
Comment