Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Voor ons (en voor paar anderen hier op het forum)-> van Feb/maart tot juni dus 4 maanden.
Maar voor degenen die later besteld hebben -> september/oktober/november?
en s-line = nog niet bestelbaar.
Volgende donderdag ga ik testrijden met de avant 2.0 mt bij de dealer, theoretische produktieweek van mijn wagen staat nog altijd op week 38 (3de week september), een ritje maakt het wachten al wat draaglijker (hopelijk)
Heb blijkbaar wel iets over het hoofd gezien...
Ik heb in het Lifestule Plus pakket wel verwarmde spiegels, maar volgens mij geen electrische spiegels...
Buitenspiegels Pack 3:
Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
Buiten- en binnenspiegels met automatische dag/nachtstand
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Licht- en regensensor
Wij hebben zelf gekozen voor te upgraden naar Pack 2 -> garage niet al te groot dus handig bij inrijden.
Pack 3 niet genomen want -> buitenspiegels met automatische dag/nachtstand zijn vrij duur om te vervangen ( zeiden dat het ongeveer 300 euro/glas kost. En de licht- en regensensor kwamen voor ons terug in zowel het Lounge pack en de 3-zone airconditioning.
Heb zelf toch ook voor de pack 2 gekozen van de spiegels. Je weet maar nooit, als je in een smal steegje moet parkeren, of naast een weg half in de berm, je kent dat soort situaties wel... Toch handig dan als je de spiegels kan laten inklappen... (voor dat een voorbijganger dat per ongeluk doet..)
Heb zelf toch ook voor de pack 2 gekozen van de spiegels. Je weet maar nooit, als je in een smal steegje moet parkeren, of naast een weg half in de berm, je kent dat soort situaties wel... Toch handig dan als je de spiegels kan laten inklappen... (voor dat een voorbijganger dat per ongeluk doet..)
Dan doe je dat voor één keer manueel?? Het is iets anders als je elke dag in een smalle garage moet parkeren... dan zou ik dat ook wel overwegen...
Zou er in de nabije toekomst de quatro-versie beschikt zijn op de dieselmotoren 2.0 ?
Momenteel rij ik met A4 Avant (BJ 2006) 2.0 TDI (136 pk) en deze slipt regelmatig door bij het vertrekken. Volgens de garagist is het koppel te hoog.
Dus, moet er voldoende vermogen zijn voor een quatro-versie, volgens mij.
Betreffende kortingen kan ik u het volgende zeggen.
Audi Berline (bj 1996) TDI 1,9 (90 pk) aangekocht = korting 9,5 %
Audi Avant (bj 2006) TDI 2.0 (136 pk) aangekocht = korting 8,0 %
Telkenmalen er een nieuw model uitkomt zijn ze vrij gierig met kortingen, gewoon een jaartje wachten.
ik denk dat de quattro altijd op het einde komt voor de 2.0, met het vorige model was het ook zo, een jaar voor het einde van het model was er plots quattro op de lagere motoren
Dan doe je dat voor één keer manueel?? Het is iets anders als je elke dag in een smalle garage moet parkeren... dan zou ik dat ook wel overwegen...
Zo kunnen we wel 70% van de opties uit een auto schrappen..
Automatische ruiten? Even met de hand naar beneden draaien voor die occasionele slagboom..
Automatische airco
Automatische lichten? Even met de hand aanzetten in de tunnel...
Automatisch dimbare spiegel? Even met de hand naar beneden klikken als iemand je hindert..
Automatische.... ga maar door.
Comment