Hoelang is de levertijd van een A4 avant?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk BerichtenHoelang is de levertijd van een A4 avant?
het was wel +1 maand voor de multitronic. Als je een gewone 6-bak neemt, zou het 3 maanden kunnen zijn.
(zonder parkeersensoren of panoramisch dak, want dan is +3maand en +1 maand respect.)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenOnlangs besteld, (6 mei) en vermoedelijke levertijd, half september, dus dik 4 maanden.
het was wel +1 maand voor de multitronic. Als je een gewone 6-bak neemt, zou het 3 maanden kunnen zijn.
(zonder parkeersensoren of panoramisch dak, want dan is +3maand en +1 maand respect.)
sensor problemen zouden stilaan opgelost moeten zjn volgens de dealers
als het al een probleem was
Comment
-
Er staat bij dieteren kortenberg een a4 avant phantoom zwart nu, ik moet zeggen dat de kleur wat tegenvalt
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenEind vorige week besteld - levering eind juli, mijn wagen was al besteld als stockwagen en is aangepast voor mijn bestelling
Wagen zonder APS en open dak was , als ik het me goed herinner, ergens in augustus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk BerichtenEr staat bij dieteren kortenberg een a4 avant phantoom zwart nu, ik moet zeggen dat de kleur wat tegenvalt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtenklopt het dat dit weekend de voorstelling bij de Audi dealers is van de nieuwe A4 Avant ?
van 16 tot 21 mei en ook van de a3 cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenvan 16 tot 21 mei en ook van de a3 cabrio
bedankt
Comment
-
Standaard toch elektrisch in te stellen?
Maar wel niet elektrisch inklapbaar.
Daarvoor moet je minstens pack 2 nemen.
edit: ff nagekeken op de cc:
Standaarduitrusting (bij Functionele):
Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Opties
Buitenspiegels Pack 1 (zit in Lifestyle pack):
Elektrisch verstel- en verwarmbare buitenspiegels
Buitenspiegels Pack 2:
Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Buitenspiegels Pack 3:
Elektrisch verstelbare en verwarmbare buitenspiegels
Buiten- en binnenspiegels met automatische dag/nachtstand
Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
Licht- en regensensor
Wij hebben zelf gekozen voor te upgraden naar Pack 2 -> garage niet al te groot dus handig bij inrijden.
Pack 3 niet genomen want -> buitenspiegels met automatische dag/nachtstand zijn vrij duur om te vervangen ( zeiden dat het ongeveer 300 euro/glas kost. En de licht- en regensensor kwamen voor ons terug in zowel het Lounge pack en de 3-zone airconditioning.Last edited by Cyrano.ak; 16/05/2008, 23:56.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenStandaard toch elektrisch in te stellen?
Maar wel niet elektrisch inklapbaar.
Daarvoor moet je minstens pack 2 nemen.
edit: ff nagekeken op de cc:
Standaarduitrusting (bij Functionele):
Elektrisch verstelbare buitenspiegels
Comment
-
Heb zelf toch ook voor de pack 2 gekozen van de spiegels. Je weet maar nooit, als je in een smal steegje moet parkeren, of naast een weg half in de berm, je kent dat soort situaties wel... Toch handig dan als je de spiegels kan laten inklappen... (voor dat een voorbijganger dat per ongeluk doet..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenHeb zelf toch ook voor de pack 2 gekozen van de spiegels. Je weet maar nooit, als je in een smal steegje moet parkeren, of naast een weg half in de berm, je kent dat soort situaties wel... Toch handig dan als je de spiegels kan laten inklappen... (voor dat een voorbijganger dat per ongeluk doet..)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door audiboy Bekijk Berichtenhoi,ben nieuw hier,weet er al iemand wanneer de 2lit tdi in quattroversie op de markt komt,ben eigenlijk daarop aan't wachten,alvast bedankt.
Paar bladzijden geleden of in de berline-topic zeiden ze dat pas quattro invoeren als het model op zijn einde loopt.
Ff gezocht:
Oorspronkelijk geplaatst door ronny-vdv Bekijk BerichtenZou er in de nabije toekomst de quatro-versie beschikt zijn op de dieselmotoren 2.0 ?
Momenteel rij ik met A4 Avant (BJ 2006) 2.0 TDI (136 pk) en deze slipt regelmatig door bij het vertrekken. Volgens de garagist is het koppel te hoog.
Dus, moet er voldoende vermogen zijn voor een quatro-versie, volgens mij.
Betreffende kortingen kan ik u het volgende zeggen.
Audi Berline (bj 1996) TDI 1,9 (90 pk) aangekocht = korting 9,5 %
Audi Avant (bj 2006) TDI 2.0 (136 pk) aangekocht = korting 8,0 %
Telkenmalen er een nieuw model uitkomt zijn ze vrij gierig met kortingen, gewoon een jaartje wachten.Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichtenik denk dat de quattro altijd op het einde komt voor de 2.0, met het vorige model was het ook zo, een jaar voor het einde van het model was er plots quattro op de lagere motoren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door astra03 Bekijk BerichtenDan doe je dat voor één keer manueel?? Het is iets anders als je elke dag in een smalle garage moet parkeren... dan zou ik dat ook wel overwegen...
Automatische ruiten? Even met de hand naar beneden draaien voor die occasionele slagboom..
Automatische airco
Automatische lichten? Even met de hand aanzetten in de tunnel...
Automatisch dimbare spiegel? Even met de hand naar beneden klikken als iemand je hindert..
Automatische.... ga maar door.
Comment
Comment