Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zo kunnen we wel 70% van de opties uit een auto schrappen..
Automatische ruiten? Even met de hand naar beneden draaien voor die occasionele slagboom..
Automatische airco
Automatische lichten? Even met de hand aanzetten in de tunnel...
Automatisch dimbare spiegel? Even met de hand naar beneden klikken als iemand je hindert..
Automatische.... ga maar door.
Ik moet wel iedere dag twee keer langs een slagboom, dus electrische ruiten zijn een must. Hangt dus voor ieder op zich af.
Ik vind persoonlijk dat de wagen erg 'kaal' is in basisuitvoering... dat je voor leeslampjes en een slot op het handschoenenkastje en bekerhouders achteraan moet betalen lijkt mij een beetje surrealistisch op een auto van 30 000 EUR.
Ik oorspronkelijk spiegelpakket 2 opgenomen, maar had me voorgenomen om de prijs van het voertuig onder de 34000 EUR exlusief BTW te houden, en dat pakket is dan afgevallen ten nadele van het electrische zetels...
Ik moet wel iedere dag twee keer langs een slagboom, dus electrische ruiten zijn een must. Hangt dus voor ieder op zich af.
Ik vind persoonlijk dat de wagen erg 'kaal' is in basisuitvoering... dat je voor leeslampjes en een slot op het handschoenenkastje en bekerhouders achteraan moet betalen lijkt mij een beetje surrealistisch op een auto van 30 000 EUR.
Ik oorspronkelijk spiegelpakket 2 opgenomen, maar had me voorgenomen om de prijs van het voertuig onder de 34000 EUR exlusief BTW te houden, en dat pakket is dan afgevallen ten nadele van het electrische zetels...
Zit je al met die elektrische zetels niet direct aan 34k?
Elektrische zetels vind ik persoonlijk een onnodige optie. Zijn bij ons thuis allemaal ongeveer even groot dus de stoelen kunnen min of meer altijd hetzelfde blijven staan en vond de elektrische zetels bovendien nogal traag om te bedienen.
Zit je al met die elektrische zetels niet direct aan 34k?
Elektrische zetels vind ik persoonlijk een onnodige optie. Zijn bij ons thuis allemaal ongeveer even groot dus de stoelen kunnen min of meer altijd hetzelfde blijven staan en vond de elektrische zetels bovendien nogal traag om te bedienen.
34000 excl BTW, dus 41500 incl
Mijn vrouw is 20 cm kleiner dan mij... geeft tevens electrische lendensteun bovenop
Mijn vader moest vanmorgen in de buurt zijn, en is de Avant eens gaan bekijken. Zonder mij
Hij vind de Avant mooier dan een Berline, vooral dan de coupé-achtige lijn met de koffer die zo in een knik overloopt en de toch wel iets andere lichten. Dus het is zeker; als het een A4 wordt, wordt het de Avant.
Daarstraks moesten we nog even naar de Media Markt, en zijn we even omgereden naar een dealer die iets korter bij is. Jammer genoeg was deze gesloten op zaterdag.
Wél heb ik de Avant en de A3 Cabrio wat kunnen zien door de ruit. De Avant was jammer genoeg een redelijk basis uitvoering, maar de lijnen zijn prachtig.
We zullen wel nog eens terug gaan, zodat ik hem eens van dicht bij kan bewonderen en wat foto's te maken. Kan ik ze hier posten.
²²² Vind ik ook.
Elektrische zetels Pack 1 (zonder geheugen) kost €1.137,40. Voor die prijs wil ik gerust wel eventjes handmatig veranderen. Want, zoals je al zei en ik al ondervonden heb, het gaat ook relatief traag..
Dit zijn 2 quote's dat ik gevonden heb, de andere vind ik niet (meer). Ik herinner me nog dat er iemand was van 8%, weet alleen niet meer wie.
Als je een paar garages afgaat/tegen elkaar opzet, moet dat wel lukken volgens mij..
Ik ben zelf na veel "uitspelen" tegen elkaar niet verder dan 5.5% geraakt. Er konden nog geen aluminium hologram inlegplaatjes vanaf.
Wat betreft de electrische zetels.. Vond ik een te dure optie voor wat het is. (de meeste eigenlijk). En het zou er eigenlijk standaard in moeten zitten in een wagen van die klasse...
En gelijk iemand hier zei: Opties en luxe zijn er gewoon om ze te hebben.. Dat is zo waar als het maar kan zijn. Als we een auto herleiden tot datgene waar we hem echt voor nodig hebben, (een paar personen droog van punt A naar punt B vervoeren) dan zaten we hier ook niet over een audi te praten, maar zaten we op het forum fiat panda te stoefen over het feit dat zo een panda ook echt rijdt en dat je droog blijft vanbinnen!
Comment