Opties zijn er om te hebben! Dat MOET gewoon!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi A4 B8 Avant
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichtenvan 16 tot 21 mei en ook van de a3 cabrio
Weet iemand of er grotere kortingen gegeven worden tijdens de audi days?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk BerichtenZo kunnen we wel 70% van de opties uit een auto schrappen..
Automatische ruiten? Even met de hand naar beneden draaien voor die occasionele slagboom..
Automatische airco
Automatische lichten? Even met de hand aanzetten in de tunnel...
Automatisch dimbare spiegel? Even met de hand naar beneden klikken als iemand je hindert..
Automatische.... ga maar door.
Ik vind persoonlijk dat de wagen erg 'kaal' is in basisuitvoering... dat je voor leeslampjes en een slot op het handschoenenkastje en bekerhouders achteraan moet betalen lijkt mij een beetje surrealistisch op een auto van 30 000 EUR.
Ik oorspronkelijk spiegelpakket 2 opgenomen, maar had me voorgenomen om de prijs van het voertuig onder de 34000 EUR exlusief BTW te houden, en dat pakket is dan afgevallen ten nadele van het electrische zetels...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk BerichtenWeet iemand of er grotere kortingen gegeven worden tijdens de audi days?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenNiet op veel korting rekenen, zelfs de fleetkorting is erg bescheiden.
Ik heb in garage waar ik al 2 nieuwe wagens kocht 5.8% gekregen.
Lijkt me toch beter te kunnen, niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenIk moet wel iedere dag twee keer langs een slagboom, dus electrische ruiten zijn een must. Hangt dus voor ieder op zich af.
Ik vind persoonlijk dat de wagen erg 'kaal' is in basisuitvoering... dat je voor leeslampjes en een slot op het handschoenenkastje en bekerhouders achteraan moet betalen lijkt mij een beetje surrealistisch op een auto van 30 000 EUR.
Ik oorspronkelijk spiegelpakket 2 opgenomen, maar had me voorgenomen om de prijs van het voertuig onder de 34000 EUR exlusief BTW te houden, en dat pakket is dan afgevallen ten nadele van het electrische zetels...
Elektrische zetels vind ik persoonlijk een onnodige optie. Zijn bij ons thuis allemaal ongeveer even groot dus de stoelen kunnen min of meer altijd hetzelfde blijven staan en vond de elektrische zetels bovendien nogal traag om te bedienen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Audi TT-boy Bekijk BerichtenIk heb in garage waar ik al 2 nieuwe wagens kocht 5.8% gekregen.
Lijkt me toch beter te kunnen, niet?
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenZit je al met die elektrische zetels niet direct aan 34k?
Elektrische zetels vind ik persoonlijk een onnodige optie. Zijn bij ons thuis allemaal ongeveer even groot dus de stoelen kunnen min of meer altijd hetzelfde blijven staan en vond de elektrische zetels bovendien nogal traag om te bedienen.
Mijn vrouw is 20 cm kleiner dan mij... geeft tevens electrische lendensteun bovenop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
34000 excl BTW, dus 41500 incl
Mijn vrouw is 20 cm kleiner dan mij... geeft tevens electrische lendensteun bovenop
Comment
-
Mijn vader moest vanmorgen in de buurt zijn, en is de Avant eens gaan bekijken. Zonder mij
Hij vind de Avant mooier dan een Berline, vooral dan de coupé-achtige lijn met de koffer die zo in een knik overloopt en de toch wel iets andere lichten. Dus het is zeker; als het een A4 wordt, wordt het de Avant.
Daarstraks moesten we nog even naar de Media Markt, en zijn we even omgereden naar een dealer die iets korter bij is. Jammer genoeg was deze gesloten op zaterdag.
Wél heb ik de Avant en de A3 Cabrio wat kunnen zien door de ruit. De Avant was jammer genoeg een redelijk basis uitvoering, maar de lijnen zijn prachtig.
We zullen wel nog eens terug gaan, zodat ik hem eens van dicht bij kan bewonderen en wat foto's te maken. Kan ik ze hier posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenElektrische zetels vind ik persoonlijk een onnodige optie. Zijn bij ons thuis allemaal ongeveer even groot dus de stoelen kunnen min of meer altijd hetzelfde blijven staan en vond de elektrische zetels bovendien nogal traag om te bedienen.
Elektrische zetels Pack 1 (zonder geheugen) kost €1.137,40. Voor die prijs wil ik gerust wel eventjes handmatig veranderen. Want, zoals je al zei en ik al ondervonden heb, het gaat ook relatief traag..
Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk BerichtenVéél meer ga je niet krijgen
Als ik de posts nog vindt, zal ik ze eens posten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenLol, dealer dicht op zaterdag :s
Net nu het Audi Days zijn..
Je vader heeft je wel ff geowned
Inderdaad, had ik het geweten was ik wel mee geweest.
Comment
-
Dit zijn 2 quote's dat ik gevonden heb, de andere vind ik niet (meer). Ik herinner me nog dat er iemand was van 8%, weet alleen niet meer wie.
Als je een paar garages afgaat/tegen elkaar opzet, moet dat wel lukken volgens mij..
Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk BerichtenVoor de A5 krijg ik 6,5% bij dezelfde dealer die me 7% geeft voor de AvantOorspronkelijk geplaatst door kevin1985 Bekijk BerichtenIk heb 7,5% gekregen. In mijn ogen een zeer redelijke korting! Meer ga je echt niet vinden vrees ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten@ Quattro_dt: als je morge naar de kombi meeting komt kan je'm ook zien.
Ik zal wel nog eens afkomen naar een meeting, als ik een rijbewijs heb. Is het wat makkelijker, en moet ik geen rekening houden met mn ouders enzo.
Het is nu niet dat ik hem persé vandaag/deze week moet zien éh.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk BerichtenDit zijn 2 quote's dat ik gevonden heb, de andere vind ik niet (meer). Ik herinner me nog dat er iemand was van 8%, weet alleen niet meer wie.
Als je een paar garages afgaat/tegen elkaar opzet, moet dat wel lukken volgens mij..
Wat betreft de electrische zetels.. Vond ik een te dure optie voor wat het is. (de meeste eigenlijk). En het zou er eigenlijk standaard in moeten zitten in een wagen van die klasse...
En gelijk iemand hier zei: Opties en luxe zijn er gewoon om ze te hebben.. Dat is zo waar als het maar kan zijn. Als we een auto herleiden tot datgene waar we hem echt voor nodig hebben, (een paar personen droog van punt A naar punt B vervoeren) dan zaten we hier ook niet over een audi te praten, maar zaten we op het forum fiat panda te stoefen over het feit dat zo een panda ook echt rijdt en dat je droog blijft vanbinnen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenZou er bij Coox in Hasselt een Avant staan?
Want heb deze week de Audi mee nr kot (ouders zijn een week naar Rhodos ) dus ga ik eens naar daar rijden
Coox weet ik niet, maar ik veronderstel van wel...
Comment
Comment