Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
    Mooie config! Over de aluminium hologram plaatjes heb ik ook nog zitten twijfelen. Uiteindelijk niet genomen.

Heb alvast zitten zoeken naar een nieuwe telefoon die compatibel is en niet te duur met al mijn apparaten.
    Geen gemakkelijke! Heb er nog niet echt één gevonden.

Wel voor de audi, en wel voor mijn computeradresboek. Maar nog geen voor beiden...
    HTC s710 ?

Comment

• Als ik goed heb geteld, zijn er momenteel 19 personen die een Avant besteld hebben hier.
      Moest ik iemand vergeten zijn, of foutief op de lijst gezet hebben, let me know

Cyrano.ak
      zzbart
      astra03
      P****Fred
      dieterdp
      kevin1985
      Ge4ce
      jeroena4
      Ricardo
      StijnD
      Avantisti
      SUpermasj
      boboeleke
      AVIER
      jean-jacques
      hw148994
      whoepie
      teizman
      piket

edit: piket toegevoegd, teller staat op 19
      Last edited by Cyrano.ak; 23/05/2008, 18:22.

Comment

• ik heb ook een Avant besteld (leasing) op 11/04.

Audi A4 Avant 2. TDI 136pk
        zwart parel effect
        17" structuur velgen
        zwart lederen interieur
        Xenon +
        Lifestile Pack (zonder APS)
        Radio concert

Bij bestelling werd oktober opgegeven als leverings termijn, maar ik hoop iets vlugger.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door on6hp Bekijk Berichten
          HTC s710 ?
          Die is niet compatibel met Mac. Maar ik vind wel wat hoor!

Sony Ericsson heeft er wel enkele leuke. En ik geef echt geen geld uit aan een dure telefoon..

Dat ding moet voor mij mijn adressen bijhouden, bellen, sms'sen en compatibel zijn met mijn Mac, mijn Audi en mijn portefeuille..

Jammer dat de iPhone nog niet volledig ondersteund is..(en die is ook duur eigenlijk, maar dan heb je ook een iPod ineens...)
          (correctie, hij is eigenlijk wel erg goed ondersteund.. enkel nog nog niet helemaal up-to-date.)
          Last edited by ; 23/05/2008, 20:03.

Comment

• Net een HTC 710 op het werk gekregen. Iemand een idee of dat compatibel is met BT van Audi?
            BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
              Net een HTC 710 op het werk gekregen. Iemand een idee of dat compatibel is met BT van Audi?
              Ik heb een HTC S730 en die is compatibel. Een collega heeft een HTC S710 en die is compatibel met zijn A6. Dus dat zal allemaal wel werken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door zzbart Bekijk Berichten
                waar heb jij hem geplaatst?
                microfoontje rechtsboven aan de bestuurderszijde.
                De Parrot zelf rechts naast de draaiknop van de lichten. Daar valt hij helemaal niet op en stoort dus niet in het interieur. Dat is ook een gemakkelijk bereikbare plaats voor bediening.

Comment

• toevallig geen fotootje dan kan ik duidelijk maken hoe ie ze moet plaatsen? met gsm ofzo maybe moet gn goede kwaliteit zijn?

Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
                  microfoontje rechtsboven aan de bestuurderszijde.
                  De Parrot zelf rechts naast de draaiknop van de lichten. Daar valt hij helemaal niet op en stoort dus niet in het interieur. Dat is ook een gemakkelijk bereikbare plaats voor bediening.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                    Net een HTC 710 op het werk gekregen. Iemand een idee of dat compatibel is met BT van Audi?
                    Normaal wel.

Je kan dit vinden op www.audi.de/telefon

Daar vind je alle zaken ivm telefoon in de wagen.

Comment

• Wat ik me dus echt afvraag is of je de helderheid van de LEDS vanvoor bij de xenon versie kan regelen via de MMI. Ik kan me namelijk niet van de indruk ontdoen dat ik al verschillende versies gezien heb in het echt. Bij de ene branden ze heel fel, bij de andere medium. En ik heb ook al één gezien die ze af had staan. (waarom weet ik niet, als je dan toch zoveel geld uitgeeft aan die lampen, zou ik ze ook laten branden)

Ofwel is dit puur een illusie geweest.. Daarstraks een A3 Cabrio met LED's achter mij... Die gaven ook heel erg fel licht! (tof bakse btw)

Dat je ze dus kan aan/uit zetten, dat wist ik, maar het gaat om het regelen van de helderheid...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                        Wat ik me dus echt afvraag is of je de helderheid van de LEDS vanvoor bij de xenon versie kan regelen via de MMI. Ik kan me namelijk niet van de indruk ontdoen dat ik al verschillende versies gezien heb in het echt. Bij de ene branden ze heel fel, bij de andere medium. En ik heb ook al één gezien die ze af had staan. (waarom weet ik niet, als je dan toch zoveel geld uitgeeft aan die lampen, zou ik ze ook laten branden)

Ofwel is dit puur een illusie geweest.. Daarstraks een A3 Cabrio met LED's achter mij... Die gaven ook heel erg fel licht! (tof bakse btw)

Dat je ze dus kan aan/uit zetten, dat wist ik, maar het gaat om het regelen van de helderheid...
                        De leds alleen : branden het felst
                        De leds samen met knipperlicht : branden minder waar het knipperlicht pinkt
                        De leds samen met lichten : branden minder (even sterk/zwak als met knipperlicht)

Comment

• Vind het wel knap dat de LEDs dimmen bij pinken.
                          Was op de autostrade en achter me reed een A4 met zn leds aan. Toen die veranderde van rijstrook, pinkte hij (gelukkig maar ) en de pinkers vielen dan echt goed op.

Comment

• Daarnet ook even in de nieuwe A4 avant gezeten tijdens de Audi Days ...

Knappe wagen, en de sportzetels (alcantara+leder) zijn prachtig en zitten goed.
                            Beenruimte achteraan vond ik wel wat tegenvallen.

Levertijd zat op december 2008. (met livestyle pack)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk Berichten
                              Beenruimte achteraan vond ik wel wat tegenvallen.

vond dit nog meevallen...
                              is in ieder geval beter als in mijn golf IV ;-)

Comment

• Voor ons is het ook een stap vooruit.
                                Niemand van ons is dik of groot (ben zelf 1m76), dus we zaten vrij goed in onze B5. Maar toen ik vorige week in de B8 zat, (en de zetel stond op mijn niveau afgesteld), was het vanachter een zee van ruimte. (Toen ik in de A6/A8 of Q7 ging zitten, kon ik bij wijze van spreken mijn benen strekken en niet tot aan de voorzetel geraken )

Was wel verschoten van de middenste zitplaats vanachter. In de B5 kan je daar nog relatief aangenaam zitten, maar nu was het echt hel. Je zit op een bolvormig iets en dan je rug moet ook tegen iets bol leunen. Daar hou je het niet lang uit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                  Voor ons is het ook een stap vooruit.
                                  Niemand van ons is dik of groot (ben zelf 1m76), dus we zaten vrij goed in onze B5. Maar toen ik vorige week in de B8 zat, (en de zetel stond op mijn niveau afgesteld), was het vanachter een zee van ruimte. (Toen ik in de A6/A8 of Q7 ging zitten, kon ik bij wijze van spreken mijn benen strekken en niet tot aan de voorzetel geraken )

Was wel verschoten van de middenste zitplaats vanachter. In de B5 kan je daar nog relatief aangenaam zitten, maar nu was het echt hel. Je zit op een bolvormig iets en dan je rug moet ook tegen iets bol leunen. Daar hou je het niet lang uit!
                                  voor 2 passagiers achteraan is deze B8 de ruimste A4 (logisch ook wel... alle auto's worden alsmaar groter precies) maar voor een (3de) middenste passagier lijkt het me ook erg onpraktisch 'dankzij' die uitstulping. Hierdoor is - voor mid & lange afstanden - de A4 B8 eigenlijk een 4 persoonswagen. Nogal jammer eigenlijk maar bij de concurrentie zie je dezelfde situatie (bij een mondeo ofzo dan weer niet maarja.. da's echt een boot ook eh).

Comment

Als ik goed heb geteld, zijn er momenteel 19 personen die een Avant besteld hebben hier.

Cyrano.ak
                                    zzbart
                                    astra03
                                    P****Fred
                                    dieterdp
                                    kevin1985
                                    Ge4ce
                                    jeroena4
                                    Ricardo
                                    StijnD
                                    Avantisti
                                    SUpermasj
                                    boboeleke
                                    AVIER
                                    jean-jacques
                                    hw148994
                                    whoepie
                                    teizman
                                    piket
                                    @fille

Knap lijstje Cyrano! Wist niet dat er zoveel mensen een Avant besteld hebben (op dit forum).

Ik ga het eens doen met de Berline's, om te vergelijken..

Edit: Ik heb ineens nummer 20 toegevoegd (hij heeft blijkbaar nog nooit in het Avant-topic gepost: Klik)

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                    We wachten op Quattro_Dt
                                    Jep inderdaad. We gaan wachten met bestellen zodat we hem hebben ergens begin 2009.

Zo is hij ineens een jaartje jonger kwa inschrijving. We hebben hem tenslotte toch nog niet zó dringend nodig. En ik kan toch maar pas mijn rijbewijs hebben tegen Feb 2009, dus zo lang wordt de B6 enkel gebruikt door mijn ouders.
                                    Last edited by ; 25/05/2008, 04:28.

Comment

Als ik goed heb geteld, zijn er momenteel 19 personen die een Avant besteld hebben hier.

Cyrano.ak
                                      zzbart
                                      astra03
                                      P****Fred
                                      dieterdp
                                      kevin1985
                                      Ge4ce
                                      jeroena4
                                      Ricardo
                                      StijnD
                                      Avantisti
                                      SUpermasj
                                      boboeleke
                                      AVIER
                                      jean-jacques
                                      hw148994
                                      whoepie
                                      teizman
                                      piket

Nice, wist niet dat er al ZOVEEL wachtende zijn en dan te denken dat ik ook in dit lijstje kon geweest zijn :-(
                                      "V-TIE" kan wellicht ook aan dit lijstje toegevoegd worden

@ Cyrano:
                                      misschien ook leuk om de stats op te zoeken van de kleuren

edit:
                                      al ff gedaan:

Phantoomzwart (5), piket, jeroena4,bleach,zz bart,kevin1985
                                      lavagrijs4), @fille, dieterp, cyrano_ak, Ge4ce
                                      meteoorgrijs (4): P***Fred, boboeleke, teizman, AVIER
                                      dakarbeige (1) Ricardo
                                      cascadeblauw (1): StijnD
                                      Cascadeblauw (1): supermasj

jean-jacques?
                                      whoepie?
                                      hw148994 ?
                                      avantisiti ?
                                      Last edited by E90N; 25/05/2008, 07:59.
                                      Sintruin till I die

Comment

• wat vinden jullie van deze aftermarket 18" velg?
                                        Ben aan't twijfelen of ik er toch niet beter een 18" zou opzetten...

heb nu de 17" structuur velgen besteld
                                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                          Nice, wist niet dat er al ZOVEEL wachtende zijn en dan te denken dat ik ook in dit lijstje kon geweest zijn :-(
                                          "V-TIE" kan wellicht ook aan dit lijstje toegevoegd worden

@ Cyrano:
                                          misschien ook leuk om de stats op te zoeken van de kleuren

edit:
                                          al ff gedaan:

Phantoomzwart (5), piket, jeroena4,bleach,zz bart,kevin1985
                                          lavagrijs4), @fille, dieterp, cyrano_ak, Ge4ce
                                          meteoorgrijs (4): P***Fred, boboeleke, teizman, AVIER
                                          dakarbeige (1) Ricardo
                                          cascadeblauw (1): StijnD
                                          Cascadeblauw (1): supermasj

jean-jacques?
                                          whoepie?
                                          hw148994 ?
                                          avantisiti ?
                                          Wat is het verschil tussen cascadeblauw en Cascadeblauw?

Comment

Working...
                                          X