Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jean-jacques Bekijk Berichten
    Weet iemand of je een Ipod kan aansluiten op het systeem van het lifestyle plus pack.
    Ik heb mij laten vertellen dat het mogelijk is om de Ipod aan te sluiten met een kabeltje, maar dat de bediening moet gebeuren via de Ipod. Alleen vind ik op de foto's geen enkele aansluiting terug...
    Oorspronkelijk geplaatst door Frank-Audi Bekijk Berichten
    @jean-jacques:
    Ik heb dat aan de garage gevraagd en die zeiden dat je dan de GPS moest bestellen samen met Audi Music Interface. Dan zou je met je Ipod kunnen werken..
    er zit een aux ingang in de armsteun daar kan je ook een i pod of dergelijke met kabeltje aansluiten .
    bediening is dan wel op toestel zelf .
    weet nu niet of dit er altijd zit , mischien enkel met telefoonvoorbereiding zou ook kunnen .

Comment

• de A4 Avant S-line zou je kunnen bestellen in de garage vanaf vandaag, kan iemand dat bevestigen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jeroena4 Bekijk Berichten
        er zit een aux ingang in de armsteun daar kan je ook een i pod of dergelijke met kabeltje aansluiten .
        bediening is dan wel op toestel zelf .
        weet nu niet of dit er altijd zit , mischien enkel met telefoonvoorbereiding zou ook kunnen .

Eeerlijk gezegd zou ik die 6-CD wisselaar onmiddellijk inruilen voor één CF-card reader waar ik dan een 16 of 32 GB kaartje in zou droppen.
        BMW 420dA : >>>

Comment

• pff daarnet mailtje gekregen van garage dat mijn wagen op 21/05 in productie gegaan is, maar nog steeds op de band staat wegens "een onderdeel dat nog ontbreekt"...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
            Eeerlijk gezegd zou ik die 6-CD wisselaar onmiddellijk inruilen voor één CF-card reader waar ik dan een 16 of 32 GB kaartje in zou droppen.
            Heeft radio Concert geen SD-card reader?

Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
            pff daarnet mailtje gekregen van garage dat mijn wagen op 21/05 in productie gegaan is, maar nog steeds op de band staat wegens "een onderdeel dat nog ontbreekt"...
            Hopelijk geldt dat ook niet voor ons Hij werd deze week geproduceerd..
            Geen verdere info over "het onderdeel?"

Comment

• nope...
              toch straf dat een wagen 10 dagen in productie blijft...
              nieuwe leverdatum +- 10 juni...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                Heeft radio Concert geen SD-card reader?

Hopelijk geldt dat ook niet voor ons Hij werd deze week geproduceerd..
                Geen verdere info over "het onderdeel?"

Ik heb Lifestyle plus, dus geen Radio Concert

Comment

• idem, maar ik dacht dat je dan radio Concert kreeg bij je GPS-systeem, maar blijkbaar niet

Zoals hier op de foto te zien is:

Foto vanop: http://members.lycos.nl/audia4avant

En geen SD-card lezer aanwezig
                  Tenzij verborgen?

Edit: ik ben symphony en concert constant door elkaar aan het halen... Ben duidelijk aan het blokken

Comment

• Radio Concert en Symphony hebben altijd SD-kaartlezer dacht ik. Ik kijk maandag even na of er een aux-connectie is bij de GPS. (Helpen jullie er mij voor de zekerheid toch maar aan denken)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                      ja 123
                      welk, benzine of diesel? rijdt da goed, trekt da goed? valt het verbruik mee? en van sound?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                        welk, benzine of diesel?
                        Beide: 3.2 FSI in berline en 3.0 TDI in Avant

Oorspronkelijk geplaatst door musclematt Bekijk Berichten
                        rijdt da goed, trekt da goed?
                        Ja; diesel "douwt" meer als benzine

valt het verbruik mee?
                        Ja, zeker bij de diesel: met sportieve rijstijl gemiddeld 7,5 liter/100 km

en van sound?
                        Beide zeer stil: 3.0 TDI is ook stiller dan in een A5 (minder sportief geluid)

Comment

Radio Concert en Symphony hebben altijd SD-kaartlezer dacht ik. Ik kijk maandag even na of er een aux-connectie is bij de GPS. (Helpen jullie er mij voor de zekerheid toch maar aan denken)
                          Welke radio heb je als je de GPS plus dvd neemt? Is dat Concert, Symphony of gwn de "GPS-radio"?

Bij de info op de CC staat dat er een "Aux connector voor de aansluiting van externe audiobronnen (enkel voor de avant)" is als je de GPS bestelt.

Comment

Radio Concert en Symphony hebben altijd SD-kaartlezer dacht ik. Ik kijk maandag even na of er een aux-connectie is bij de GPS. (Helpen jullie er mij voor de zekerheid toch maar aan denken)
                            Ok, alvast benieuwd

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                            Welke radio heb je als je de GPS plus dvd neemt? Is dat Concert, Symphony of gwn de "GPS-radio"?

Bij de info op de CC staat dat er een "Aux connector voor de aansluiting van externe audiobronnen (enkel voor de avant)" is als je de GPS bestelt.
                            Een Aux connectie is niet hetzelfde als een cardreader. De meeste kopers van een geïntegreerde DVD doen dat net om die vreselijke overlast aan kabeltjes te vermijden

Comment

• Audi A4 Avant 1.8TFSI Audiblog.nl rijtest

Dit is nagelnieuwe A4 Avant 1.8TFSI, de bestseller in het premium segment. Met zijn ultra sportieve schuine achter zijde wat de auto kracht geeft. Zeg maar gerust de mooiste station in zijn klasse. Wij hebben hier getest de A4 Avant 1.8TFSI  met de 160pk. Voor de benzine liefhebbers de bestseller.…

Dit is nagelnieuwe A4 Avant 1.8TFSI, de bestseller in het premium segment.
                              Met zijn ultra sportieve schuine achter zijde wat de auto kracht geeft. Zeg maar gerust de mooiste station in zijn klasse.

Wij hebben hier getest de A4 Avant 1.8TFSI met de 160pk. Voor de benzine liefhebbers de bestseller. Uitmuntend qua prijs souplesse en prestatie.
                              Onze test auto was uitgerust met de Pro line business pakket, Blanke dakreling en blanke sierlijsten, Licht en regensensor en met het standaard onderstel. Als optie achteraf gemonteerd de 17 inch Mak Indivia velgen. Geven de auto net dat extra wat ie goed kan gebruiken.
                              De start is leuk, sleutel in het dashboard en koppeling en rem ingedrukt en daar start ie. Stil en rustig, en de motor loopt mooi.
                              De eerste meter zijn verbluffend, heerlijke rijeigenschappen, typisch Audi.
                              Hier kan je makkelijk van Utrecht gelijk door naar St Tropez in een zucht.
                              Door de langere wielbasis, voel je dat de auto als een vorst alle hobbels en kuiltjes met gemak absorbeert. Hij stuur heerlijk, de versnelling snijd als een mes door het boter. Wat schakelt en rijdt deze Avant geweldig.
                              Bij elke versnelling een prettig gevoel en je zit zo op een illegale snelheid, dus hup de cruise controle aan.

De aandacht op deze nieuwe A4 uitvoering is overweldigend, wat een bekijk van omstanders trekt het. De zit is goed voor de standaard stoel, mooie vorm en het voelt prettig. Het geeft je lichaam goed steun. Een dashboard omringt je als een cockpit, met duidelijke meters en alles ergonomisch ingedeeld.

Ook de MMI is een lust voor het oog en de groepen zoals Navigatie Telefoon en Radio zijn super makkelijk te bedienen. Een goed door dacht systeem. Ik had gelijk mijn Nokia 6300 erop aan gesloten en jawel, al mijn telefoon nummers nam het bluetooth autotelefoon voorbereiding over, via het stuurwiel zocht ik het nummer om mijn collega te bellen. Een druk op de knop op het stuur en de telefoon nummer werd gedraait. Een paar seconden later hoorde ik de stem aan de andere kant, luid en duidelijk.
                              De been ruimte van de achter passagiers is ruimer geworden, en dat is prettig, en de hoofdruimte is voor een lang iemand ook bijzonder goed. De koffer ruimte is gegroeid tot 490 liter,en met de banken plat wel liefst 1430 liter inhoud. Wat erg handig is de vernieuwde rol hoes afdekking en de bak in de kofferbak die je kan omdraaien voor wat vieze spulletjes.
                              Al met al een geslaagde rit. Jammer dat ik hem na een uur weer terug moest brengen. Het aan te bevelen waard deze uitvoering. Rijklaar rond de 43.000,-

De Audi A4 Pro Line Business bestaat uit:
                              - Diefstalarm
                              - Audi radio/cd navigatiesysteem
                              - Audi Soundsystem
                              - Middenarmsteun vóór
                              - Telefoonvoorbereiding
                              - Multifunctioneel lederen 4-spaaks stuurwiel
                              Pro Line Business uitvoering € 1.195,-

Comment

• Die 17 inchers lijken zo klein

Comment

• Ik vind ze wel mooi! 'K zou ze misschien zelf nog nemen..

Comment

• Idd, hebben wat weg van de S5 velg maar braver
                                    Ma ik blijf ze ongelooflijk klein lijken!

Comment

Ok, alvast benieuwd

Een Aux connectie is niet hetzelfde als een cardreader. De meeste kopers van een geïntegreerde DVD doen dat net om die vreselijke overlast aan kabeltjes te vermijden
                                      Bij deze de omschrijving van de GPS en GPS Plus opties. Bij de GPS Plus is er dus een MMC/SD kaartlezer maar niet bij de gewone GPS. Die 'max.256MB' mag je negeren. SD kaartjes van 4GB worden ook zonder probleem gelezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
                                        Bij deze de omschrijving van de GPS en GPS Plus opties. Bij de GPS Plus is er dus een MMC/SD kaartlezer maar niet bij de gewone GPS. Die 'max.256MB' mag je negeren. SD kaartjes van 4GB worden ook zonder probleem gelezen.

OK, dus in mijn Lifestyle plus zal ik dan toch een SD card hebben? Ik hoop dat die 256MB limiet idd van geen tel is

Laten we dan hopen dat die 4GB ook geen limiet is, koop ik me gelijk één 16GB card, dan hoef ik die CDlader helemaal niet
                                        Last edited by BertVS; 01/06/2008, 20:50.

Comment

OK, dus in mijn Lifestyle plus zal ik dan toch een SD card hebben? Ik hoop dat die 256MB limiet idd van geen tel is

Laten we dan hopen dat die 4GB ook geen limiet is, koop ik me gelijk één 16GB card, dan hoef ik die CDlader helemaal niet

'k heb me deze week op eBay ne Sandisk 8Gb SD-kaart gekocht. Voor nog geen 24EUR voor thuislevering vanuit Canada + de kaart. Merci @ lage Dollar! $$$ . Hopelijk wordt ie nu nog effectief ondersteund door de Concert radio.

Heb gisteren de garage nog 'ns gebeld: ten laatste binnen 14d zou mijne geleverd zijn (garage Vanthienen). Nog eventjes tandenbijten dus ...

Comment

Working...
                                          X