Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
    OK, dus in mijn Lifestyle plus zal ik dan toch een SD card hebben? Ik hoop dat die 256MB limiet idd van geen tel is

Laten we dan hopen dat die 4GB ook geen limiet is, koop ik me gelijk één 16GB card, dan hoef ik die CDlader helemaal niet

Maar als je het Lifestyle plus pakket neemt dan zit daar sowieso een 6-CD lader in ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
      Maar als je het Lifestyle plus pakket neemt dan zit daar sowieso een 6-CD lader in ...
      weet ik wel, maar dan gebruik ik hem niet
      BMW 420dA : >>>

Comment

• vanwaar komt deze info , want op cc van audi.be staat bij GPS plus DVD geen kaartlezer vermeld hoor .... deze is toch niet van model b7 want dat is vergelijkbaar met wat er in die modellen stak ????

Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
        Bij deze de omschrijving van de GPS en GPS Plus opties. Bij de GPS Plus is er dus een MMC/SD kaartlezer maar niet bij de gewone GPS. Die 'max.256MB' mag je negeren. SD kaartjes van 4GB worden ook zonder probleem gelezen.

Comment

• Dit zijn de huidige screens uit de Belgische CC:

Comment

• dus geen kaartlezer he , just ???

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
            Dit zijn de huidige screens uit de Belgische CC:

Comment

• Ik zou zeggen van niet.

Comment

• Maar bij Avant blijkbaar wel een aux ingang , daar kan je dan toch ook een mp3 op aansluiten , niet ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hw148994 Bekijk Berichten
                  Maar bij Avant blijkbaar wel een aux ingang , daar kan je dan toch ook een mp3 op aansluiten , niet ??
                  Aux uitgang = knoeien met kabeltjes... wil ik niet

Comment

Ik heb Lifestyle plus, dus geen Radio Concert
                    Standaard radio is 'Chorus'. Als optie heb je 'Concert' en 'Symphony'. Deze 2 laatste hebben wel een SD/MMC lezer.

Heb geen idee welke radio er in het GPS plus pakket zit ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                      Radio Concert en Symphony hebben altijd SD-kaartlezer dacht ik. Ik kijk maandag even na of er een aux-connectie is bij de GPS. (Helpen jullie er mij voor de zekerheid toch maar aan denken)
                      Voor de duidelijkheid:
                      • Standaard radio is de Chorus met CD-lezer (4 kanalen, 8 luidsprekers, 80W)
                      • Concert (4 kanalen, 8 luidsprekers, 80W): Met CD-lezer en SD-kaartlezer, MP3-compatibel. TP Memo
                      • Symphony (4 kanalen, 8 luidsprekers, 80W): Met 6 CD-lader en SD-kaartlezer, MP3-compatibel. TP Memo.
                      • GPS CD-Rom (monochroom): geluidssysteem = radio Symphony - SD-kaartlezer
                      • GPS DVD (kleur): geluidssysteem = radio Symphony - SD-kaartlezer
                      Elke systeem, behalve de radio Chorus, kan uitgebreid worden met:
                      • Audi Soundsystem (6-kanaalsversterker, 180 w in totaal, 10 luidsprekers (waarvan 1 centraal en 1 subwoofer))
                      • Bang & Olufsen Soundsystem (10-kanaalsversterker, 505 w in totaal, 14 luidsprekers (waarvan 1 centraal, 2 surrounds en 1 subwoofer), dynamische behandeling van het rijgeluid)
                      Vanaf vrijdag is elke GPS DVD uitgerust met een aux-connector, ook in berline.
                      Last edited by ; 02/06/2008, 21:38.

Comment

Aux uitgang = knoeien met kabeltjes... wil ik niet
                        Knoeien is een groot woord.

Je hebt één kabeltje (mini-jack) nodig om eender welke geluidsbron met hoofdtelefoon uitgang aan te sluiten op het systeem. De bediening gebeurt dan vanaf de geluidsbron.

Comment

• weet iemand als je kiest voor de optie "geen kentekens", en je neem S-line, of de S-line badge dan aanwezig is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                            weet iemand als je kiest voor de optie "geen kentekens", en je neem S-line, of de S-line badge dan aanwezig is?
                            Ja, S-line badge blijft aanwezig, enkel 'A4' en motorkentekens verdwijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jakkewibis Bekijk Berichten
                              Voor de duidelijkheid:
                              • Standaard radio is de Chorus met CD-lezer (4 kanalen, 8 luidsprekers, 80W)
                              • Concert (4 kanalen, 8 luidsprekers, 80W): Met CD-lezer en SD-kaartlezer, MP3-compatibel. TP Memo
                              • Symphony (4 kanalen, 8 luidsprekers, 80W): Met 6 CD-lader en SD-kaartlezer, MP3-compatibel. TP Memo.
                              • GPS CD-Rom (monochroom): geluidssysteem = radio Symphony
                              • GPS DVD (kleur): geluidssysteem = radio Symphony
                              Elke systeem, behalve de radio Chorus, kan uitgebreid worden met:
                              • Audi Soundsystem (6-kanaalsversterker, 180 w in totaal, 10 luidsprekers (waarvan 1 centraal en 1 subwoofer))
                              • Bang & Olufsen Soundsystem (10-kanaalsversterker, 505 w in totaal, 14 luidsprekers (waarvan 1 centraal, 2 surrounds en 1 subwoofer), dynamische behandeling van het rijgeluid)
                              Vanaf vrijdag is elke GPS DVD uitgerust met een aux-connector, ook in berline.
                              Thx! Eindelijk duidelijkheid
                              Jeeej, SD-card 8 gig!
                              In combinatie met 6 CD's (4.2 gig) en Ipod 60 gig => mmmmmuziek-tijd!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
                                weet iemand als je kiest voor de optie "geen kentekens", en je neem S-line, of de S-line badge dan aanwezig is?

Ik snap niet waarom iedereen die kentekens weg wil

Je ziet zowiezo aan talrijke andere kenmerken dat het een 1.8 of 2.0 is (kleur grille, dubbele uitlaat aan één zijde,...)

Comment

Je ziet zowiezo aan talrijke andere kenmerken dat het een 1.8 of 2.0 is (kleur grille, dubbele uitlaat aan één zijde,...)

kwestie van smaak zeker,

Comment

Hello,

Ik vind het gewoon mooier zonder kentekens....een meer cleane look. Ik zou de kentekens altijd weglaten, ook al reed ik met de zwaarste motor uit het gamma

Comment

• + gemakkelijker om te kuisen

Vond het zelf ook nogal stom dat mn vader de kentekens weg wou. (ma voor hem is het dus het kuismotief )
                                      Zou het zelf enkel doen als ik de 3.0 had om dan undercover te racen

Comment

• Ik vind het gewoon mooier/cleaner zonder...

is hij nog bij niemand geleverd...??
                                        ik wil foto's!

Comment

• Morgen om 16u30 heb ik een afspraak om de wagen op te halen... normaal was het vandaag, maar de donkere ramen moesten nog in nalevering geplaatst worden.

Ik probeer zo snel mogelijk enkele foto's te posten.

Comment

Working...
                                          X