Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Maar niet alle wagens met kentekens zijn showroommodellen. Procentueel gezien zullen die zelf in de minderheid zijn (dus van alle wagens met kentekens).
Maar niet alle wagens met kentekens zijn showroommodellen. Procentueel gezien zullen die zelf in de minderheid zijn (dus van alle wagens met kentekens).
Daar geef ik u geen ongelijk in.
Maar de meeste mensen vinden de voorkeur voor een wagen zonder kentekens;
wel vergeten veel mensen deze optie aan te duiden.(ook al is ze gratis)
persoonlijk vind ik de type aanduiding de wagen ontsieren
Daar geef ik u geen ongelijk in.
Maar de meeste mensen vinden de voorkeur voor een wagen zonder kentekens;
wel vergeten veel mensen deze optie aan te duiden.(ook al is ze gratis)
persoonlijk vind ik de type aanduiding de wagen ontsieren
In mijn garage konden ze me vertellen ddat de kentekens er vanafhalen 1 minuut werk is, indien je dit alsnog wil doen.
Ik heb ook zonder kentekens besteld, omwille van het uitzicht en het poetsen.
Morgen om 16u30 heb ik een afspraak om de wagen op te halen... normaal was het vandaag, maar de donkere ramen moesten nog in nalevering geplaatst worden.
Ik probeer zo snel mogelijk enkele foto's te posten.
wat is de meerprijs om de ramen in nalevering te plaatsen ?
want ik kon die nog niet bestellen , en wou folie laten plakken .
Thx! Eindelijk duidelijkheid
Jeeej, SD-card 8 gig!
In combinatie met 6 CD's (4.2 gig) en Ipod 60 gig => mmmmmuziek-tijd!
Ik wil de pret niet bederven maar ik vrees at je toch geen SD/MMC kaartlezer hebt. Ik ben vandaag naar de garage geweest en heb in de toonzaal een Avant zien staan met GPS Plus systeem.Deze heeft de gewone simpele radio met 6-CD lader maar helaas zonder TP, zonder SD/MMC lezer, ...
Morgen om 16u30 heb ik een afspraak om de wagen op te halen... normaal was het vandaag, maar de donkere ramen moesten nog in nalevering geplaatst worden.
Ik probeer zo snel mogelijk enkele foto's te posten.
Proficiat !!
Heb vandaag bericht gekregen dat hij is aangekomen in de garage en ben daarnet gaan kijken
Vroeg mij af of jullie weten of je later eventueel nog zonwering achter kan laten inbouwen?
...quote]
Allereerst, proficiat! Niet OEM gaat dat wel lukken. Moest het OEM ook gaan, gaat dit een dure grap worden vrees ik vermits wss ook uw kofferbekleding (onder de ruit) zal moeten vervangen worden alsook de baget boven de ruit voor de bevestiging. Laten tinten is natuurlijk ook een optie. Heb destijds (2002) de achterste wering van mijn A6 laten vervangen (was haak ingekomen door schuivende lading met scherpe hoek) en er staat mij nog iets van voor dat dit redelijk kostelijk was. Juist bedrag weet ik niet meer, dus ga hier dan ook niks uit mijnen duim zuigen
wat is de meerprijs om de ramen in nalevering te plaatsen ?
want ik kon die nog niet bestellen , en wou folie laten plakken .
Bij het plaatsen van de bestelling werden deze bij mij wel als extra toebehoren aan de opties toegevoegd. Ze hebben de prijs van deze optie bij de A6 Avant (450,00 EUR) als kostprijs genomen.
Je hebt één kabeltje (mini-jack) nodig om eender welke geluidsbron met hoofdtelefoon uitgang aan te sluiten op het systeem. De bediening gebeurt dan vanaf de geluidsbron.
ja is misschien niet zo moeilijk, maar het voordeel van de audi music interface met USB aansluiting is dat deze je device ook oplaadt...De jack doet dit niet....en daarnaast ja de bediening via mmi, ma das bijzaak...
we zijn toch tot de beslissing gekomen om er een stel vette velgen op te draaien ,,ik heb mijn vriendin kunnen overtuigen .
ik zou er graag 18" op leggen .
zijn er al mooie fotos met velgen op ?
waar kan ik die dan vinden?
hier ergens op forum weet ik zeker kan het alleen niet terugvinden ..
mijne wagen gaat fantoomzwart zijn met chrome dakrailing en raamlijsten ,
ga ook de ruiten lichtjes laten tinten ... zou er graag donkere velgen op leggen , aanrader of afrader ? fotos ?
we zijn toch tot de beslissing gekomen om er een stel vette velgen op te draaien ,,ik heb mijn vriendin kunnen overtuigen .
ik zou er graag 18" op leggen .
zijn er al mooie fotos met velgen op ?
waar kan ik die dan vinden?
hier ergens op forum weet ik zeker kan het alleen niet terugvinden ..
Comment