Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door whoepie Bekijk Berichten
    Vanmorgenvroeg het verlossend telefoontje gekregen; Mijne A4 Avant is geleverd bij garage Vanthienen. In de namiddag heeft 'n koerierbedrijf de papieren nog binnengebracht (op een zaterdag!). Dus normaal gezien ben 'k volgende week aan't rijden ...

Met de standaard 16" velgen zijn de kassen al niet fel gevuld. Nu dat ie nog op blokken stond, leek het wel een cross-country versie.
    Ben wel aangenaam verrast van de empore zwarte sportzetels die er op zitten. Hier onder enkele foto's da'k gemaakt heb. Zal er deze week nog wat posten, als 'k hem heb.

http://www.whoop.be/Customers/Hoeper...P/IMG_1324.JPG
    is dat lavagrijs?

Comment

Vanmorgenvroeg het verlossend telefoontje gekregen; Mijne A4 Avant is geleverd bij garage Vanthienen. In de namiddag heeft 'n koerierbedrijf de papieren nog binnengebracht (op een zaterdag!). Dus normaal gezien ben 'k volgende week aan't rijden ...

Met de standaard 16" velgen zijn de kassen al niet fel gevuld. Nu dat ie nog op blokken stond, leek het wel een cross-country versie.
      Ben wel aangenaam verrast van de empore zwarte sportzetels die er op zitten. Hier onder enkele foto's da'k gemaakt heb. Zal er deze week nog wat posten, als 'k hem heb.

http://www.whoop.be/Customers/Hoeper...P/IMG_1324.JPG
      Wanneer had je besteld?

Comment

• Prachtig whoepie (hoewel we nog niet veel kunnen zien)
        Eindelijk foto's van een lavagrijze
        Lol@ allroad style
        Last edited by Cyrano.ak; 08/06/2008, 15:17.

Comment

• 120pk is toch te weinig de wagen mist bij 136 al wat trekkracht en waar blijft die 163pk verdomme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
            120pk is toch te weinig de wagen mist bij 136 al wat trekkracht en waar blijft die 163pk verdomme
            Daar ben ik niet met je eens, die 136pk is "ruim" voldoende hoor om vlot rond te rijden.
            Trouwens nog niet zo lang geleden reed de A6 zelfs met een 1.9 110 pk rond
            Sintruin till I die

Comment

120pk is toch te weinig de wagen mist bij 136 al wat trekkracht en waar blijft die 163pk verdomme
              heb je er al mee gereden? Voor mij was dit méér dan voldoende om vlot mee te kunnen met het verkeer

Audi zou beter wat werk maken van een alternatief voor het efficiënt dynamics van BMW. Mocht mijn vrouw geen absoluut veto tegen de 3 Touring hebben uitgesproken had ik die gekozen (ook al betaal ik mijn brandstof niet zelf)

Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
              Daar ben ik niet met je eens, die 136pk is "ruim" voldoende hoor om vlot rond te rijden.
              Trouwens nog niet zo lang geleden reed de A6 zelfs met een 1.9 110 pk rond
              Wijze woorden. 100% mee eens.
              BMW 420dA : >>>

Comment

Zever. Mijn A6 2.0 TDI heeft +/- 140 pk en rijdt vlot mee. Ik heb dit weekend met een A3 1.9TDI 105pk geregen en rijdt ook vlot mee in het verkeer. Je moet niet altijd de eerste weg zijn aan del ichten.
                AutoMinded.be

Comment

• Ik ben écht verliefd op die kar, zeker met S-Line! Dat kontje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Ik ben écht verliefd op die kar, zeker met S-Line! Dat kontje
                    Een VETTE bom is het maar dezelfde in monzagrijs is mijn favoriet !
                    Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Ik ben écht verliefd op die kar, zeker met S-Line! Dat kontje
                      Officieel de knapste B8 tot nu toe

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                        Wanneer had je besteld?

dat is idd lavagrijs. heb op 't einde van maart besteld.
                        'k Moet wel erbij vertellen, dat ik in december de A4 B8 besteld had, en die zou rond maart geleverd worden. In maart vertelde me men dan dat de leveing nog +3maanden zou zijn omwille van problemen met de levering van parkeersensoren.

Vermits er ene junior op komst is, en ik de A4 B8 avant ewa sportiever vond, heb ik dan die eerste bestelling geannuleerd, en omgezet in de avant.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                          Officieel de knapste B8 tot nu toe
                          die spoiler is er voor mij iets te veel aan

Comment

• S line exterieur

Comment

• Die zwarte

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                                Audi zou beter wat werk maken van een alternatief voor het efficiënt dynamics van BMW.
                                Daar zijn ze mee bezig. Binnenkort komt de facelift van de A6 uit en die zal beschikbaar zijn met een 2.0 TDIe van 136 pk met brandstofbesparende maatregelen.

Hopelijk wordt ook de A4 snel met die versie leverbaar ...

Comment

dat is idd lavagrijs. heb op 't einde van maart besteld.
                                  'k Moet wel erbij vertellen, dat ik in december de A4 B8 besteld had, en die zou rond maart geleverd worden. In maart vertelde me men dan dat de leveing nog +3maanden zou zijn omwille van problemen met de levering van parkeersensoren.

Vermits er ene junior op komst is, en ik de A4 B8 avant ewa sportiever vond, heb ik dan die eerste bestelling geannuleerd, en omgezet in de avant.
                                  Hey! Bij mij is ook ne kleine op komst! Misschien krijg ik hem dan ook sneller als ik dat in de garage vraag?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door E90N Bekijk Berichten
                                    Een VETTE bom is het maar dezelfde in monzagrijs is mijn favoriet !
                                    Inderdaad, Monzagrijs blijft dé mooiste kleur imo.

Maar zwart vlogt kort daarna.

Comment

• Die zwarte doet me ook opgeilen !

Ik hoop dat we snel een dik jaar verder zijn, deze is namelijk ook kanshebber .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                        Zever. Mijn A6 2.0 TDI heeft +/- 140 pk en rijdt vlot mee. Ik heb dit weekend met een A3 1.9TDI 105pk geregen en rijdt ook vlot mee in het verkeer. Je moet niet altijd de eerste weg zijn aan del ichten.

da iedereen een mening heeft ok maar zever das wa anders ze

Comment

• Fantoomzwart:

Monzagrijs:

Na de A5 mijn super "dream" bak !
                                          Sintruin till I die

Comment

Working...
                                          X