Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij toch zwart !

Ik heb hem mij laten configgen in 2.0 TDI Multitronic, S-line mét exterieurpakket.

48.500 EUR rond zonder korting.

Nog 2 jaar wachten..

Al ga ik dan wel vr eentje in Duitsland met weinig kilometers en in 2.7 !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
      Voor mij toch zwart !

Ik heb hem mij laten configgen in 2.0 TDI Multitronic, S-line mét exterieurpakket.

48.500 EUR rond zonder korting.

Nog 2 jaar wachten..

Al ga ik dan wel vr eentje in Duitsland met weinig kilometers en in 2.7 !
      rij nog maar ff met uwe mini pie, ge zijt nog veel te jong hiervoor :p

Comment

• mijne is geleverd!

foto's volgen dit weekend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
          mijne is geleverd!

foto's volgen dit weekend!
          Wanneer besteld?

Ik weet dat ik dit al aan veel mensen heb gevraagd.. Het is gewoon om hoop te krijgen dat ik de mijne vroeger zou krijgen dan september! (dat ze op één of andere manier de achterstand aan het wegwerken zijn)

Ben vanmiddag trouwens nog eens naar een andere Audigarage gegaan om de wagen nog eens te bekijken. Wat een beest
          Zetels waren leer met alcantara! Ook wel erg mooi!
          Last edited by ; 10/06/2008, 23:01.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Ik ben écht verliefd op die kar, zeker met S-Line! Dat kontje
            lijkt er wat knapper op, maar ik vind ze nog steeds niet erg mooi.
            Vooral de achterste raamrand zie ik niet zo graag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
              Wanneer besteld?

Ik weet dat ik dit al aan veel mensen heb gevraagd.. Het is gewoon om hoop te krijgen dat ik de mijne vroeger zou krijgen dan september! (dat ze op één of andere manier de achterstand aan het wegwerken zijn)

Ben vanmiddag trouwens nog eens naar een andere Audigarage gegaan om de wagen nog eens te bekijken. Wat een beest :love:

Zetels waren leer met alcantara! Ook wel erg mooi!
              Wanneer is diene van u besteld? De mijne is op 23 mei besteld en zou ergens eind augustus, begin mei geleverd worden. 3 maanden dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
                Wanneer is diene van u besteld? De mijne is op 23 mei besteld en zou ergens eind augustus, begin mei geleverd worden. 3 maanden dus.
                Begin mei... 5 mei om exact te zijn. Voorspeld voor half september.

Maar er zit multitronic in.. dat was +1 maand. Dus ze zitten nog op schema blijkbaar.. helaas..

Konden we maar online inloggen in een lijstje met alle bestelde A4's. zo via een RSS feed. Konden we het lijstje elke minuut korter zien worden...

Wachten duurt lang. Gelukkig krijg ik nog ne kleine tussendoor!! wat afleiding.. (FOEI!!! mijn vrouw moest mij horen!!!!) (de kleine is nog altijd belangrijker hoor,.. voor diegenen die slechte gedachten krijgen)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                  Begin mei... 5 mei om exact te zijn. Voorspeld voor half september.

Maar er zit multitronic in.. dat was +1 maand. Dus ze zitten nog op schema blijkbaar.. helaas..

Konden we maar online inloggen in een lijstje met alle bestelde A4's. zo via een RSS feed. Konden we het lijstje elke minuut korter zien worden...

Wachten duurt lang. Gelukkig krijg ik nog ne kleine tussendoor!! wat afleiding.. (FOEI!!! mijn vrouw moest mij horen!!!!) (de kleine is nog altijd belangrijker hoor,.. voor diegenen die slechte gedachten krijgen)
                  proficiat met de komst afleiding, ergens wel zeker. maar als ge binnenkort uwen A4 hebt, wordt 's nachts opstaan voor de kleine wel wat gemakkelijker he kunt ge terwijl nog eens naar uwen otto gaan zien, en terug lachend in uw bed kruipen :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Ik ben écht verliefd op die kar, zeker met S-Line! Dat kontje
                    De eerste Audi die knapper is dan z'n BMW tegenstrever.

Knap

Comment

• De huidige A6 vind ik anders ook knapper dan de 5 En de A5 knapper dan de 3 Coupé En ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                        De huidige A6 vind ik anders ook knapper dan de 5 En de A5 knapper dan de 3 Coupé En ..
                        de A3 is mooier dan de 1, de A8 mooier dan de 7, de Q7 mooier dan de X5, en de R8 is vééééél mooier dan de X3

Comment

• Buiten de Q7 geef ik je gelijk De X5 is way knapper dan een Q7

Comment

• besteld op 12 april...

weet iemand een oplossing voor volgend probleem...?

bluetooth werkt, maar ik kan mijn contacten niet overzetten naar de Audi...
                            Ik kan dus bellen, maar enkel door manueel in te geven...

Comment

Buiten de Q7 geef ik je gelijk De X5 is way knapper dan een Q7
                              ik ga eerlijk, ik heb gelogen, de Q7 vind ik persoonlijk de minste, en bij BMW de X5 de knapste, maar toch

Comment

besteld op 12 april...

Best even checken of de telefoon 100% compatibel is met het systeem.

daar kan je de juiste informatie vinden! (per model, of en wat ondersteund is)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 993TURBO Bekijk Berichten
                                  de R8 is vééééél mooier dan de X3

Vergelijk je nu een R8 met een X3?????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti Bekijk Berichten
                                    Vergelijk je nu een R8 met een X3?????
                                    Humor, weet je wel.

Comment

Buiten de Q7 geef ik je gelijk De X5 is way knapper dan een Q7
                                      Met een tikkeltje voorsprong Q7 knapper.

Comment

besteld op 12 april...

Waar staan je kontakten, op de SIM kaart of in het geheugen van de telefoon? Wanneer op de SIM kaart alleen toch eens proberen die in het telefoon geheugen te plaatsen en te checken of die die wel overneemt.
                                        Welke telefoon is het by the way en enig idee over de gebruikte Bluetooth versie, 1 - 1.2 of 2?
                                        Al eens geprobeerd terug opnieuw te "paren"?
                                        P.

Comment

• Nog 2 weken en ik mag de mijne gaan bestellen

Pack Lounge
                                          Pack Lifestyle
                                          Xenon+ Adaptive
                                          Fantoomzwart
                                          Leder met alcantara sportzetels
                                          RS4 velgen ( denk ik )
                                          S-Line interieur en exterieur
                                          En details

Ik post alles wel als ik hem besteld heb

AutoMinded.be

Comment

Working...
                                          X