Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heb ook paar foto's getrokken...
    batterij toestel was wel plat, dus moest snel gaan...
    wou er nog meer trekken, maar toen was de batterij ECHT plat :-)
    misschien dat ik er deze week nog enkele trek...
    Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Prachtige auto, proficiat!

Comment

• P****Fred,

mooi vwatuur.

Ik vermoed dat dit een Meteoorgrijze avant is?
        Ik heb nl zo eentje besteld....Ik dacht dat dit DE kleur ging worden maar volgense de telling hier op het forum is het één van de minder vaak gekozen kleuren (niet dat dit belang heeft hoor...)

teizman

Comment

• ik heb ook de indruk dat het niet zoveel gekozen werd, maar ik vind dit juist goed
          gisteren in knokke wel nog eentje gezien...

Comment

• Heb ook mijn goesting es geconfigureerd

2.0TFSI 6gang Quattro met S-Line pakket (46000 eurie, inclusief Xenon en Panodak)

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
              ik heb ook de indruk dat het niet zoveel gekozen werd, maar ik vind dit juist goed
              gisteren in knokke wel nog eentje gezien...
              op het forum zijn er al 6. Ik wacht ook op mijn metoorgrijze A4 Avant (nog 6 weken)
              BMW 420dA : >>>

Comment

• Tzijn er 5 in feite

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten

Neen, zes, ik tel voor twee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door P****Fred Bekijk Berichten
                    heb ook paar foto's getrokken...
                    batterij toestel was wel plat, dus moest snel gaan...
                    wou er nog meer trekken, maar toen was de batterij ECHT plat :-)
                    misschien dat ik er deze week nog enkele trek...
                    Ik zie dat je chromé dakrails hebt maar geen chromé vensteromlijning.

Ik heb dezelfde kleur maar krek het omgekeerde (chromé vensteromlijning maar geen chromé dakrails)

Comment

• Ik heb geen chroom gekozen: ik dacht dat het wel cool zou zijn om alles zwart te laten maar dan met verdonkerde ruiten.

teizman

Comment

• Avant lavagrijs

Voor de geinteresseerden, momenteel staat er bij garage Dielis in Bornem
                        een avant in lavagrijs.
                        Op deze wagen staan 19" velgen van caractere, hij is wel niet verlaagd en dan valt het toch wat
                        tegen, zo trekt hij meer op een AllRoad of een moderne traktor !
                        Nee, de sportophanging is zeker een aanrader, de wegligging is veel beter en het oogt ook veel mooier, uiteraard gaat dit deels ten nadele zijn van het comfort maar wie sportief wil rijden moet er iets voor over hebben !
                        Voor de mensen die de sportophanging niet hebben genomen, men kan de wagen nog altijd verlagen bij audi of bij een onafhankelijke en dit tot max 6 cm !
                        Ga maar is een kijkje nemen !

Comment

• Bornem ligt niet bij de deur. Moest je nog eens passeren daar, zou je dan een foto kunnen nemen?

Of iemand anders mag ook natuurlijk altijd

Net telefoon gehad dat de papieren van de wagen zijn aangekomen

Comment

• Op directlease kan je al de 2.0 tdi 120pk configureren.

Hij is 1500€ goedkoper dan de 136pk versie. Hij heeft 290Nm (t.o.v. 320 Nm voor 136pk). Van 0-100 is hij wel 1,5 seconde trager.

Maar het meest belangrijke voor de leasesector is dat hij voor 75% fiscaal inbrengbaar is (t.o.v. 70% voor 136pk) door zijn lagere CO2-uitstoot. Hij stoot wel nog altijd 10g/km meer uit dan een BMW 320d touring 177pk.

Comment

• Goed nieuws ! Ik heb mijn lavagrijze avant tegen het weekend !
                              Hij is besteld op 29 Maart dus dat valt goed mee, normale levering was voorzien tegen
                              augustus !
                              Morgen breng ik de 19" S5 velgen binnen want hij wordt geleverd met 16" winterbanden, de wielen er op, chromé uitlaatstukken monteren en mijn RS-logo's plakken ...
                              Dan zijn we klaar om het verkeer in te duiken !
                              Volhouden mannen, jullie tijd komt ook nog, kwestie van geduld te hebben !

Ik zal van 't weekend foto's plaatsen !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
                                RS-logo's plakken ...
                                Is dit niet een beetje vreemd? Ik weet niet welke motor je erin hebt laten leggen, maar 500+pk claimen via die stickers en ze niet hebben vind ik persoonlijk wel vreemd... (mijn mening)

Wel proficiat met je wagen! Ik heb ook lavagrijs besteld.. Levering september pas

Comment

• Dat is helemaal niet vreemd, dat is onnozel en idioot (no offence). Willen maar niet kunnen.

Comment

• Vanachter op het kofferdeksel de kentekens weglaten 'omdat het makkelijker te onderhouden is' en wel RS logo's aanbrengen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                      Dat is helemaal niet vreemd, dat is onnozel en idioot (no offence). Willen maar niet kunnen.
                                      "Vreemd" was een eufemisme ....

Lijkt zo een beetje op zo'n fiat punto met een ferrari-sticker erop...

Comment

• Over het algemeen gesproken vind ik de nieuwe A4 Avant erg geslaagd, maar enkel in donkere tinten... Bij bleke kleuren lijkt hij zo lomp, of is dat maar schijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                          Over het algemeen gesproken vind ik de nieuwe A4 Avant erg geslaagd, maar enkel in donkere tinten... Bij bleke kleuren lijkt hij zo lomp, of is dat maar schijn?
                                          dat is maar schijn

Comment

Working...
                                          X