Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• wowowowow wa's dat hier allemaal..?!

hey komaan serieus zijn he gasten... de A4 in standaard uitvoering (standaard in de zin van: met het hoogstnodige lifestyle pakket erbij) is nog steeds een knappe verschijning en er zijn maar weinig andere merken/modellen die er een 16 inch alu velg op hebben zitten en er zo best wel appetijtelijk uitzien.
    Wat wel opvalt bij de A4 B8 is dat er ineens, om één of andere bizarre reden (zal wel met de LEDs en de grote wielkasten te maken hebben) een ferme afkeer ontstaan is tussen mensen die 'm in lease-vorm rijden en mensen die particulier rijden.
    Wat je ook merkt is dat veel mensen ineens persé xenon pakken om toch maar die LEDs te hebben en dan lopen zeiken dat de A4 zonder LEDs er dom uitziet...??!!! Ik bedoel: wat de neuk zeg!?
    Ik persoonlijk heb zoiets van: die xenon/LEDs daar heb ik nauwelijks iets aan terwijl ik met de wagen rijd. Die 18 inch of 19 inch velgen... idem dito, integendeel zelfs, ik zou alleen maar in comfort inboeten en 17 inch vind ik al goed genoeg.

Kijk, ieder zijn ding hé... maar 't valt wel ferm op dat 't met deze A4 B8 erger is dan voordien. Omwille van de LEDs vinden veel mensen ineens de looks veel belangrijker dan comfort of andere opties en zelf belangrijker dan hun feitelijk budget (hoe vaak lees je niet iets in de trant van: de A4 is met deze opties wel 4000 € boven mijn vooropgesteld budget gegaan).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
      Het feit dat @fille telkens in de aanval of tegenaanval gaat wanneer je iets over hem zegt, bewijst genoeg ...

Dit soort gedrag kan voortkomen vanwege bvb een jonge leeftijd. Jonge gasten hebben vaak nog niet veel kunnen bewijzen op professioneel en/of privé gebied en proberen zich dan via uiterlijk vertoon te profileren of op te vallen (vandaar het Johny gedrag van veel jonge gastjes). Maar aangezien @fille al 30 jaar is zouden we deze theorie normaalgezien toch moeten kunnen uitsluiten.

Andere reden is vaak dat zulke personen met een bepaalde frustratie in hun leven zitten en zich op deze manier trachten af te reageren. Misschien gefrustreerd omdat ze al een bepaalde leeftijd hebben en toch nog niets bereikt hebben. Noch privé, noch professioneel. En dan probeert zulk iemand zich bvb via forums als deze zich te profileren als zijnde de man met alle kennis in pacht die iedereen probeert te overbluffen en alles beter weet/kan als een ander. Maar de realiteit is vaak ontnuchterend ...

Dus aan iedereen op dit forum: heb wat begrip aub voor het gedrag van @fille. Hij kan er echt niet aan doen.
      Beste vriend, met deze uitspraken kan je best voorzichtig zijn, ik hoop van harte dat je alles hebt wat ik heb !
      Ik wil hier niet mee uitpakken maar als je er om vraagt kan je het krijgen, ik heb een dikbetaalde job en werk maar 15 dagen per maand !
      Ik woon in een villa waarvan de meeste mensen kunnen dromen op mijn leeftijd en heb een
      gelukkig gezin met twee kinderen !
      Waar haal je toch zo'n onzin ?
      Het probleem zit wellicht bij jou !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
        Beste vriend, met deze uitspraken kan je best voorzichtig zijn, ik hoop van harte dat je alles hebt wat ik heb !
        Ik wil hier niet mee uitpakken maar als je er om vraagt kan je het krijgen, ik heb een dikbetaalde job en werk maar 15 dagen per maand !
        Ik woon in een villa waarvan de meeste mensen kunnen dromen op mijn leeftijd en heb een

We gaan de verkeerde kant uit, laat het houden over de A4 en géén privé zaken !
        Dus nu ONTOPIC pls ....
        Sintruin till I die

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten

Ik ben écht verliefd op die kar, zeker met S-Line! Dat kontje
          Ontopic: in mijn ogen één van mooiste configs

Comment

• bij de a4 horen leds

Bij de nieuwe a4 horen gewoon de leds erbij. Anders is ie niet af. Ik ben geen 'jonge' gast, maar voel me wel jong, ga stillekesaan naar de 50, maar de nieuwe a4 is gewoon het knapst als je hem verlaagd en met minstens 18 inch velgen. 19 inch velgen das de max. Dus fille ik ben razend benieuwd naar je 'pronkstuk', zal wel een kick geven wanneer je hem ziet staan. Telkens opnieuw...en zo hoort het. Ik heb lang gespaard voor deze auto, en moest ik de leds niet kunnen betalen dan zou ik nog liever een half jaar wachten voor hem te bestellen. Hetzelfde voor de velgen. Logo's of niet, alleen een Rs logo achter en voor, das toch 'ferm', waarom niet...
            Hoeveel keer slapen nog fille...of lig je er al wakker van...lol
            groetjes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patrik5903 Bekijk Berichten
              Bij de nieuwe a4 horen gewoon de leds erbij. Anders is ie niet af. Ik ben geen 'jonge' gast, maar voel me wel jong, ga stillekesaan naar de 50, maar de nieuwe a4 is gewoon het knapst als je hem verlaagd en met minstens 18 inch velgen. 19 inch velgen das de max. Dus fille ik ben razend benieuwd naar je 'pronkstuk', zal wel een kick geven wanneer je hem ziet staan. Telkens opnieuw...en zo hoort het. Ik heb lang gespaard voor deze auto, en moest ik de leds niet kunnen betalen dan zou ik nog liever een half jaar wachten voor hem te bestellen. Hetzelfde voor de velgen. Logo's of niet, alleen een Rs logo achter en voor, das toch 'ferm', waarom niet...
              Hoeveel keer slapen nog fille...of lig je er al wakker van...lol
              groetjes
              Bedankt voor het compliment !
              Smaken verschillen hier maar daar gaan we het niet meer over hebben.

Heb juist telefoon gehad dat de papieren binnen zijn en normaal bol ik morgen rond !

Vermoedelijk zal ik niet goed slapen vannacht ahah
              Dit weekend plaats ik foto's !

Comment

Bedankt voor het compliment !
                Smaken verschillen hier maar daar gaan we het niet meer over hebben.

Heb juist telefoon gehad dat de papieren binnen zijn en normaal bol ik morgen rond !

Vermoedelijk zal ik niet goed slapen vannacht ahah
                Dit weekend plaats ik foto's !
                Ben benieuwd naar de foto's
                Heb zelf ook 19" met sportonderstel en Xenon.
                Ik vind het mooi, dus bestel ik het.
                Als een ander het niet mooi vind, prima, maar behandel elkaar en elkaars mening met respect.
                Moet nog een weekje wachten voor ik die van mij op kan halen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti Bekijk Berichten
                  Ben benieuwd naar de foto's
                  Heb zelf ook 19" met sportonderstel en Xenon.
                  Ik vind het mooi, dus bestel ik het.
                  Als een ander het niet mooi vind, prima, maar behandel elkaar en elkaars mening met respect.
                  Moet nog een weekje wachten voor ik die van mij op kan halen.

Comment

Het feit dat @fille telkens in de aanval of tegenaanval gaat wanneer je iets over hem zegt, bewijst genoeg ...

Dit soort gedrag kan voortkomen vanwege bvb een jonge leeftijd. Jonge gasten hebben vaak nog niet veel kunnen bewijzen op professioneel en/of privé gebied en proberen zich dan via uiterlijk vertoon te profileren of op te vallen (vandaar het Johny gedrag van veel jonge gastjes). Maar aangezien @fille al 30 jaar is zouden we deze theorie normaalgezien toch moeten kunnen uitsluiten.

Andere reden is vaak dat zulke personen met een bepaalde frustratie in hun leven zitten en zich op deze manier trachten af te reageren. Misschien gefrustreerd omdat ze al een bepaalde leeftijd hebben en toch nog niets bereikt hebben. Noch privé, noch professioneel. En dan probeert zulk iemand zich bvb via forums als deze zich te profileren als zijnde de man met alle kennis in pacht die iedereen probeert te overbluffen en alles beter weet/kan als een ander. Maar de realiteit is vaak ontnuchterend ...

Dus aan iedereen op dit forum: heb wat begrip aub voor het gedrag van @fille. Hij kan er echt niet aan doen.
                    En de onderstaande reply bevestigd het bovenstaande! Geweldig. Bedankt dokter voor deze psychologische analyse. We zullen er rekening mee houden.

Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
                    Zo ken ik er genoeg! De helft heeft wel al eens in den bak gezeten, kan zijn kop niet openlijk vertonen zonder het risico te lopen door de kop geschoten te worden... (grapjé hé)

Welke motor had je weer gekozen voor jouw wagen? Een 3.0 TDI Quattro of een TFSI 3.2 Quattro toch op zijn minst zeker als je zo bulkt van het geld en zoveel tijd hebt om met leuke wagens rond te rijden...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                      En de onderstaande reply bevestigd het bovenstaande! Geweldig. Bedankt dokter voor deze psychologische analyse. We zullen er rekening mee houden.

Zo ken ik er genoeg! De helft heeft wel al eens in den bak gezeten, kan zijn kop niet openlijk vertonen zonder het risico te lopen door de kop geschoten te worden... (grapjé hé)

Welke motor had je weer gekozen voor jouw wagen? Een 3.0 TDI Quattro of een TFSI 3.2 Quattro toch op zijn minst zeker als je zo bulkt van het geld en zoveel tijd hebt om met leuke wagens rond te rijden...
                      Nee toch niet, tis maar nen 2.0 met 143 PK maar ik weet wel dat hij morgen betaald is !
                      Jongen, kijk eerst in uw eigen portefeuille voor je die van een ander gaat openen !

Comment

• DIt is hier nog steeds het Audi A4 B8 Avant topic en niet het Hoe-reken-ik-met-iemand-af-topic.

Dus bij deze, on-topic!!!

Comment

• Het begint hier echt wel kinderachtig te worden...

Mijn papa is toch brandweerman!

Comment

Je moest eens weten ... Heb nu op mijn 31e mijn eigen firma die serieus rendeert en met allemaal mensen die graag komen werken en er goed voor beloond/verloond worden. En 4/5e werken is niets spectaculair hoor. Dat doen genoeg mensen. Maak je geen illusies.

Maar ik ken niemand in heel mijn omgeving die zo de nood heeft om zich te bewijzen tov de rest. Vanwaar heb je toch dat gedrag man? Leer tevreden zijn met wat je zelf hebt en leer respect hebben voor wat een ander heeft of graag zou willen hebben. Jou mening is niet die van een ander. Of moet heel de wereld er zoals jou bijlopen?

Een standaard A4 avant of berline is een mooie wagen. Elke medewerker binnen mijn firma heeft zo een wagen en heeft een extra budget van 3000 euro ex BTW voor extra opties. Dus iedereen doet ermee wat hij wil zolang het fiscaal en verzekerings-technisch binnen de lijnen blijft. Maar geloof me, er zijn er weinigen (lees: geen) van mijn mensen die dat budget spenderen aan de opties die jij als 'heilig' beschouwt. De meeste mensen gaan voor een degelijke 'functionele' uitrusting en een bescheiden buitenuitrusting. Een wagen dient tenslotte om comfortable en veilig mee op de baan te kunnen en niet om op je oprit te zetten en uren naar te zitten kijken. Dat zou je moeten weten indien je gelukkig getrouwd bent en 2 kinderen hebt ...
                            Last edited by ; 19/06/2008, 17:04.

Comment

• Voor de laatste keer, back on!!!

Iedereen stelt zijn persoonlijke prioriteiten bij de aanschaf van een auto. De één kiest voor luxe binnenin, de ander kiest voor een knap uiterlijk waar hij/zij uren kan en wil naar kijken.
                              Wat maakt het uit maar respecteer ieders smaak.

Comment

• A4 Avant gisteren afgehaald!

Hello allemaal.
                                Sinds gisteren rijd ik (zo fier als een kermisvogel) rond in mijn nieuwe A4 Avant.

Configuratie:

2.0 TDI 136PK
                                Phantom black
                                Zwart lederen interieur
                                Elektronisch panoramisch dak
                                DVD GPS (met 6 cd-lader)
                                Xenon lampen
                                Hill hold assist
                                Regen- en lichtsensor
                                Coming/leaving home
                                17” 7-spaak velgen
                                Verchroomde dakrails + vensteromlijsting
                                Parkeersensoren voor en achter

Heb de achterste ruiten laten verduisteren (vind ik echt geslaagd). Begin volgende week ga ik hem ook laten waksen. Tevens heb ik geopteerd om het WE-care pakket te nemen. Dit om het risico op zware en grote onderhouden te beperken.

Foto’s, binnenkort indien er vraag naar is.

(ps: besteld eind februari)

Comment

Je moest eens weten ... Heb nu op mijn 31e mijn eigen firma die serieus rendeert en met allemaal mensen die graag komen werken en er goed voor beloond/verloond worden. En 4/5e werken is niets spectaculair hoor. Dat doen genoeg mensen. Maak je geen illusies.

Maar ik ken niemand in heel mijn omgeving die zo de nood heeft om zich te bewijzen tov de rest. Vanwaar heb je toch dat gedrag man? Leer tevreden zijn met wat je zelf hebt en leer respect hebben voor wat een ander heeft of graag zou willen hebben. Jou mening is niet die van een ander. Of moet heel de wereld er zoals jou bijlopen?

Een standaard A4 avant of berline is een mooie wagen. Elke medewerker binnen mijn firma heeft zo een wagen en heeft een extra budget van 3000 euro ex BTW voor extra opties. Dus iedereen doet ermee wat hij wil zolang het fiscaal en verzekerings-technisch binnen de lijnen blijft. Maar geloof me, er zijn er weinigen (lees: geen) van mijn mensen die dat budget spenderen aan de opties die jij als 'heilig' beschouwt. De meeste mensen gaan voor een degelijke 'functionele' uitrusting en een bescheiden buitenuitrusting. Een wagen dient tenslotte om comfortable en veilig mee op de baan te kunnen en niet om op je oprit te zetten en uren naar te zitten kijken. Dat zou je moeten weten indien je gelukkig getrouwd bent en 2 kinderen hebt ...
                                  Hebde gij geen werk voor mij????Ik wil ook een AUDI A4.
                                  En kan daar eventueel 4/5e bij???

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                                    Hebde gij geen werk voor mij????Ik wil ook een AUDI A4.
                                    En kan daar eventueel 4/5e bij???
                                    IT -ervaring in Virtualisatie en woonachtig in regio Limburg? Dan kan er altijd gepraat worden ...

De eerste nieuwe A4's zijn nu recent bij ons afgeleverd. De Avants echter nog niet. Ik heb er trouwens nog geen ene zien rijden op de baan. Ze zouden nu toch nochthans stilaan moeten gaan beginnen opduiken. Niet?

Of wacht iedereen tot het zonnetje terug gaat schijnen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bleach Bekijk Berichten
                                      Hello allemaal.
                                      Sinds gisteren rijd ik (zo fier als een kermisvogel) rond in mijn nieuwe A4 Avant.

Configuratie:

2.0 TDI 136PK
                                      Phantom black
                                      Zwart lederen interieur
                                      Elektronisch panoramisch dak
                                      DVD GPS (met 6 cd-lader)
                                      Xenon lampen
                                      Hill hold assist
                                      Regen- en lichtsensor
                                      Coming/leaving home
                                      17” 7-spaak velgen
                                      Verchroomde dakrails + vensteromlijsting
                                      Parkeersensoren voor en achter

Heb de achterste ruiten laten verduisteren (vind ik echt geslaagd). Begin volgende week ga ik hem ook laten waksen. Tevens heb ik geopteerd om het WE-care pakket te nemen. Dit om het risico op zware en grote onderhouden te beperken.

Foto’s, binnenkort indien er vraag naar is.

(ps: besteld eind februari)
                                      proficiat! heerlijke config, zeker met dat panoramisch dak!
                                      Foto's, daar hoeven we in principe niet om te vragen... die MOETEN hier gepost worden, hoe dan ook

Comment

IT -ervaring in Virtualisatie en woonachtig in regio Limburg? Dan kan er altijd gepraat worden ...
                                        Wat moet ik daar onder verstaan? (niet dat ik interesse in een job heb, heb mijn eigen bedrijf in 3D computeranimatie/video en Grafische vormgeving) maar puur uit vakinteresse Virtualisatie in de IT? Wat verstaat men daaronder?

Comment

• Normaal gezien heb je één besturingssysteem op een computer, je kan er meerdere hebben maar dan moet je uw pc heropstarten en het andere OS selecteren. Met virtualisatie is dat niet nodig, je hebt programma's zoals VMWare waarmee je verschillende OS'en kunt gebruiken vanuit 1 OS. Zoals je een venster hebt voor uw Internetbrowser heb je dan een venster waar bv. uw Linux in draait.

edit: Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Virtualisatie

Comment

Working...
                                          X