Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
    Normaal gezien heb je één besturingssysteem op een computer, je kan er meerdere hebben maar dan moet je uw pc heropstarten en het andere OS selecteren. Met virtualisatie is dat niet nodig, je hebt programma's zoals VMWare waarmee je verschillende OS'en kunt gebruiken vanuit 1 OS. Zoals je een venster hebt voor uw Internetbrowser heb je dan een venster waar bv. uw Linux in draait.

edit: Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Virtualisatie
    Ah! Ok,

Ik werk op Mac, en ik heb VMware Fusion voor af en toe eens Windows te draaien. Dat dat ook virtualisatie was, wist ik wel, maar ik dacht in de IT dat het meer specifiek was;

Ik neem dan aan dat alles wat je virtueel in iets anders moet draaien virtualisatie heet. Zo trek je de term wel wat open natuurlijk.. Ok! weer wat bijgeleerd! Het sprak me gewoon aan omdat ik ook vaak met virtuele dingen bezig ben (in 3D computeranimatie en visualisatie dan)

Back on topic: Iemand al een wagen geleverd gekregen met de B&O installatie? Ik heb die namelijk ook besteld, maar nog nooit in het echt gehoord eigenlijk... Ik verwacht hier wel veel van.. Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
      Normaal gezien heb je één besturingssysteem op een computer, je kan er meerdere hebben maar dan moet je uw pc heropstarten en het andere OS selecteren. Met virtualisatie is dat niet nodig, je hebt programma's zoals VMWare waarmee je verschillende OS'en kunt gebruiken vanuit 1 OS. Zoals je een venster hebt voor uw Internetbrowser heb je dan een venster waar bv. uw Linux in draait.

edit: Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Virtualisatie
      Het gaat veel verder dan dat. Niet enkel Server virtualisatie zoals met Citrix, VMWare of Microsoft maar ook Desktop virtualisatie (Citrix en VMWare) en Applicatie virtualisatie (Citrix).

Maar laat ons daar op een ander forum maar eens over uitwijden.

Bij Audi spreekt met momenteel over A4 virtualisatie Iedereen heeft virtueel al zijn A4 maar in realiteit ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door AVIER Bekijk Berichten
        Het gaat veel verder dan dat. Niet enkel Server virtualisatie zoals met Citrix, VMWare of Microsoft maar ook Desktop virtualisatie (Citrix en VMWare) en Applicatie virtualisatie (Citrix).

Maar laat ons daar op een ander forum maar eens over uitwijden.

Bij Audi spreekt met momenteel over A4 virtualisatie Iedereen heeft virtueel al zijn A4 maar in realiteit ...
        Had ik wel gedacht hoor, maar wou gewoon ff aantonen wat virtualisatie onder andere is Maar idd, back on topic

Comment

• terugroepactie A4 berline

Deze middag een brief gehad van Dieteren ivm een terugroepactie van de nieuwe A4 berline. Enkele van onze wagens worden teruggeroepen voor een Software update.

Nog iemand dit gehad? Blijkbaar zouden een heel aantal nieuwe A4's teruggeroepen worden. Dit is een preventieve maatregel omdat ze gemerkt hebben dat bij een bepaalde productiereeks er een bug in de software zit waardoor de centrale computer van je wagen wel eens zou kunnen beginnen flippen.

Terugroepen wil niet zeggen dat je je wagen kwijt bent maar je zult wel bijd e garage binnen moeten en daar zullen ze hem een de computer hangen om de nieuwe software er op te zetten.

Waar is de goede oude tijd dat er enkel mechaniek in die wagens zat. Maar ja, nu spreek ik tegen mijn eigen winkel hé. Lang leve de informatica!

Comment

Deze middag een brief gehad van Dieteren ivm een terugroepactie van de nieuwe A4 berline. Enkele van onze wagens worden teruggeroepen voor een Software update.

Nog iemand dit gehad? Blijkbaar zouden een heel aantal nieuwe A4's teruggeroepen worden. Dit is een preventieve maatregel omdat ze gemerkt hebben dat bij een bepaalde productiereeks er een bug in de software zit waardoor de centrale computer van je wagen wel eens zou kunnen beginnen flippen.

Terugroepen wil niet zeggen dat je je wagen kwijt bent maar je zult wel bijd e garage binnen moeten en daar zullen ze hem een de computer hangen om de nieuwe software er op te zetten.

Waar is de goede oude tijd dat er enkel mechaniek in die wagens zat. Maar ja, nu spreek ik tegen mijn eigen winkel hé. Lang leve de informatica!
            Even de brief deftig gelezen. Blijkbaar gaat het enkel over de A4's met een 2.0 TDI motor. Het gaat over een 1500-tal wagens in België en Nederland.

Bij deze wagens moet de EGR-koeler worden gecontroleerd en zonodig gerepareerd, en moet een software-update van het motormanagement worden uitgevoerd. Dus niet de software van de centrale computer maar daarom zeker niet minder belangrijk. In tegendeel. Je zult maar voor aap staan als je na een week al op de snelweg in panne staat met je fonkelnieuwe A4 ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bleach Bekijk Berichten
              Hello allemaal.
              Sinds gisteren rijd ik (zo fier als een kermisvogel) rond in mijn nieuwe A4 Avant.

Configuratie:

2.0 TDI 136PK
              Phantom black
              Zwart lederen interieur
              Elektronisch panoramisch dak
              DVD GPS (met 6 cd-lader)
              Xenon lampen
              Hill hold assist
              Regen- en lichtsensor
              Coming/leaving home
              17” 7-spaak velgen
              Verchroomde dakrails + vensteromlijsting
              Parkeersensoren voor en achter

Heb de achterste ruiten laten verduisteren (vind ik echt geslaagd). Begin volgende week ga ik hem ook laten waksen. Tevens heb ik geopteerd om het WE-care pakket te nemen. Dit om het risico op zware en grote onderhouden te beperken.

Foto’s, binnenkort indien er vraag naar is.

(ps: besteld eind februari)
              Hey bleach,

dikke proficiat met je nieuwe wagen -> ziet er een mooie config uit!!!!! TUURLIJK graag wat foto's... Zeker van het dak (binnen & buiten) indien mogeilijk natuurlijk!!

De ruiten heb je dat met folie laten doen? In de garage zelf? Wat heb je betaald?

Bedankt!!

Comment

Hello allemaal.
                Sinds gisteren rijd ik (zo fier als een kermisvogel) rond in mijn nieuwe A4 Avant.
                Heb de achterste ruiten laten verduisteren (vind ik echt geslaagd). Begin volgende week ga ik hem ook laten waksen. Tevens heb ik geopteerd om het WE-care pakket te nemen. Dit om het risico op zware en grote onderhouden te beperken.

Zeg, ge bent toch nie zot zeker Foto's willen we zien en rap !!!
                Ben zeer benieuwd naar uw verduisterde ramen. Zit er zelf ook sterk aan te denken.
                Heb ook 'n zwarte Avant besteld. Mag hem volgende week zaterdag afhalen.
                Mag ik vragen wat je betaald hebt voor het verduisteren?

Comment

IT -ervaring in Virtualisatie en woonachtig in regio Limburg? Dan kan er altijd gepraat worden ...

De eerste nieuwe A4's zijn nu recent bij ons afgeleverd. De Avants echter nog niet. Ik heb er trouwens nog geen ene zien rijden op de baan. Ze zouden nu toch nochthans stilaan moeten gaan beginnen opduiken. Niet?

Of wacht iedereen tot het zonnetje terug gaat schijnen?
                  Oei,oei dat is wat te ver voor mij (om niet te zeggen dat dat chinees is voor mij).
                  Ik zal het maar bij mijnen A5 en mijn taxibedrijf houden zekers.
                  By the way,hoe je het draait of keert avant of berline met of zonder opties,grote of kleine velgen de A4 blijft een prachtige wagen.
                  Ik zou al beginnen twijfelen.

Comment

• Nieuwe nummerplaat

Vandaag is mijn nummerplaat aangevraagd, zou deze morgen al in mijn brievenbus zitten ?
                    Volgens de verzekering wel !
                    Ik hoop het want mijn wagen staat klaar in de garage maar ik vrees dat ik dit weekend nog niet kan bollen, hopelijk kan ik op de post rekenen !!
                    Iemand een idee hoe lang dit kan duren ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door @fille Bekijk Berichten
                      Vandaag is mijn nummerplaat aangevraagd, zou deze morgen al in mijn brievenbus zitten ?
                      Volgens de verzekering wel !
                      Ik hoop het want mijn wagen staat klaar in de garage maar ik vrees dat ik dit weekend nog niet kan bollen, hopelijk kan ik op de post rekenen !!
                      Iemand een idee hoe lang dit kan duren ?
                      Als je plaat via internet is aangevraagd voor 11h vanmorgen zal je ze morgen waarschijnlijk
                      wel hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                        Als je plaat via internet is aangevraagd voor 11h vanmorgen zal je ze morgen waarschijnlijk
                        wel hebben.
                        Bedankt voor me moed in te spreken, ik hoop dat je gelijk hebt want ik ga er ni van slapen ahha

Comment

• Bleach, ik zou ook graag foto's van het dak hebben. Ik ben nog aan't twijfelen voor die optie.

Tomski op en top hier ze!
                          AutoMinded.be

Comment

• Voila seh. Die van mij ben ik gisteren gaan afhalen! Had speciaal 'n dagske verlof gepakt. En 't is worth it!!! Ben heel content. Rijdt zalig en ben content met de opties die 'k heb genomen (zat al ietske over m'n lease budget).

Foto's heb ik daarnet gemaakt (auto was wel al 'n beetje vuil, ma soit). Op deze link zie je de foto's:

Mijn configuratie
                            Lavagrijs - handgeschakeld
                            A4 Avant 2,0TDi 136pk/cv 4p DPF
                            Multifunctiestuur met leder bekleed >>> had niet gemoeten, is leuke extra
                            Binnenbekleding Empore stof met sportzetels VR >>> zitten sportief en goed
                            Boordcomputer en auto-check systeem (kleurenscherm) >>> heel content van. is eigenlijk dubbele boordcomputer
                            Bandenspanningscontrole >>> hopelijk nooit nodig
                            Radio Concert met 4 LS VR/AR (80W) >>> is handig met SD-kaartje. Heb er nu 'n 2Gb insteken. Wil mijne 8Gb niet lezen -> is SDHC, denk dat ie dat niet ondersteund
                            Verchroomde ruitomlijsting en B-stijl briljantzwart
                            Verchroomde dakreling
                            Opberg-module
                            Pack Lifestyle (zonder APS)
                            Last edited by ; 20/06/2008, 00:31.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantisti Bekijk Berichten
                              Zeg, ge bent toch nie zot zeker Foto's willen we zien en rap !!!
                              Ben zeer benieuwd naar uw verduisterde ramen. Zit er zelf ook sterk aan te denken.
                              Heb ook 'n zwarte Avant besteld. Mag hem volgende week zaterdag afhalen.
                              Mag ik vragen wat je betaald hebt voor het verduisteren?
                              Foto's volgen eerstdaags. Zal mij focussen op het dak (is echt mooi hoor). Ook leuk is het zonnescherm. Dat is elekrtronisch bestuurbaar... Nice to have! (boys & their toys nietwaar :-)).
                              Verduisteren.. 510 EUR geloof ik (ben niet zeker, wacht mijn factuur nog af).
                              Ik vind persoonlijk dat het héél mooi gedaan is en zeker een meerwaarde van de wagen is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door whoepie Bekijk Berichten
                                Voila seh. Die van mij ben ik gisteren gaan afhalen! Had speciaal 'n dagske verlof gepakt. En 't is worth it!!! Ben heel content. Rijdt zalig en ben content met de opties die 'k heb genomen (zat al ietske over m'n lease budget).

Foto's heb ik daarnet gemaakt (auto was wel al 'n beetje vuil, ma soit). Op deze link zie je de foto's:

Mijn configuratie
                                Boordcomputer en auto-check systeem (kleurenscherm) >>> heel content van. is eigenlijk dubbele boordcomputer
                                Radio Concert met 4 LS VR/AR (80W) >>> is handig met SD-kaartje. Heb er nu 'n 2Gb insteken. Wil mijne 8Gb niet lezen -> is SDHC, denk dat ie dat niet ondersteund
                                Verchroomde dakreling
                                Opberg-module
                                veel plezier ermee! proficiat!
                                mooie en goeie foto's en goed dat je die bepaalde opties efkes beoordeeld hebt (vroeg me al bv af tot hoeveel Gb die SD kon herkennen.. hopelijk 4 Gb mss wel) ... heb ook sportzetels enzo besteld... kan niet wachten om me er in te gaan nestelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ritsuke Bekijk Berichten
                                  Bleach, ik zou ook graag foto's van het dak hebben. Ik ben nog aan't twijfelen voor die optie.

Tomski op en top hier ze!
                                  de correcte term is Tomskitis

Comment

Hello allemaal.

Configuratie:

2.0 TDI 136PK
                                    Phantom black
                                    Zwart lederen interieur
                                    Elektronisch panoramisch dak
                                    DVD GPS (met 6 cd-lader)
                                    Xenon lampen
                                    Hill hold assist
                                    Regen- en lichtsensor
                                    Coming/leaving home
                                    17” 7-spaak velgen
                                    Verchroomde dakrails + vensteromlijsting
                                    Parkeersensoren voor en achter

Zal je toevoegen aan de lijst van bestellingen
                                    Proficiat!

edit: done

Oorspronkelijk geplaatst door whoepie Bekijk Berichten
                                    Voila seh. Die van mij ben ik gisteren gaan afhalen! Had speciaal 'n dagske verlof gepakt. En 't is worth it!!! Ben heel content. Rijdt zalig en ben content met de opties die 'k heb genomen (zat al ietske over m'n lease budget).

Mijn configuratie
                                    Verchroomde dakreling
                                    Opberg-module
                                    Nice!

Comment

• Audi a4 Avant Monza Silver

Hallo Hallo,

Ik wil vanuit NL ook een bestelling doorgeven als dat natuurlijk mag
                                      1 Juli 2008 krijg ik een Audi a4 avant 3.0 tdi in monza Silver!

Hier wat foto's helemaal in bepakking! Indien ik hem heb zal ik nog meer foto's hier neer zetten.

Comment

• Wat een droomauto 3.0 TDI quattro S-line
                                        Proficiat, ik kijk al uit naar meer foto's van je zalige auto.
                                        Veel sterkte bij het wachten

Comment

IT -ervaring in Virtualisatie en woonachtig in regio Limburg? Dan kan er altijd gepraat worden ...

De eerste nieuwe A4's zijn nu recent bij ons afgeleverd. De Avants echter nog niet. Ik heb er trouwens nog geen ene zien rijden op de baan. Ze zouden nu toch nochthans stilaan moeten gaan beginnen opduiken. Niet?

Of wacht iedereen tot het zonnetje terug gaat schijnen?
                                          Heb vandaag de eerste Avant zwart gezien op de parking van TechData Avier, jij die in de IT zit en virtualisatie dan nog, nu doe je me toch echt nadenken, wie zou dat zijn
                                          Citr... VMW... Xen... stuur maar een pmeke, we moeten eens klappen.
                                          Groeten,
                                          P.

Comment

Working...
                                          X