Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Velgen vallen idd op! Echt heel knap, alleen spijtig dat ze snel vuil zijn
Comfortverlies is er niet veel, lijkt mij. Wel merk je de oneffenheden meer in het stuur.
Knappe Bak !
Heb Bijna Dezelfde Config Alleen Met Crome Dakrails En Vesteromlijsting En 20 Mm Gedropt.mijne Is Besteld Op 27/5 En Wordt Geproduceerd In Week 32. Gelukzak !!!
Thx
We hebben idd geluk gehad, levering 2 maand vroeger dan voorzien
Velgen vallen idd op! Echt heel knap, alleen spijtig dat ze snel vuil zijn
Comfortverlies is er niet veel, lijkt mij. Wel merk je de oneffenheden meer in het stuur.
Thx
We hebben idd geluk gehad, levering 2 maand vroeger dan voorzien
als het een zilvere was met Z-platen,dan was het ene van bij ons denk ik,de verkoper die ermee reed had dit al na enkele dagen gekunnen om een paalke te rammen op de parking voor showroom
als het een zilvere was met Z-platen,dan was het ene van bij ons denk ik,de verkoper die ermee reed had dit al na enkele dagen gekunnen om een paalke te rammen op de parking voor showroom
't was een zilveren, reed door Tienen... heb niet op de platen gelet (rechterflank was beschadigd)
Comment