Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
    Vandaag van mijn dealer gehoord dat m'n wagen half augustus zal geleverd worden ipv begin september.

Good news!
    Wow, jij bent al de zoveelste die hem eerder krijgt dan aangekondigd!

Ik zou de mijne normaal ook begin september krijgen.. Ik heb echter nog geen verlossend berichtje gekregen dat de mijne eerder zou komen

Wanneer heb jij de jouwe besteld? En was dat een stockwagen die ze aangepast hebben of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
      Ik vind dat allemaal heel erg leuk uitzien, die verlagingen enz.. maar ik heb schrik dat er te weinig comfort overblijft. 19"ers + verlaging van 5cm... rij je dan niet met een brik over de weg?

Jij hebt al 30mm verlaging dacht ik? Hoe zit het met comfort? het moet bij mij tenslotte een gezinswagen zijn. Waardat ik bv comfortabel mee naar Spanje kan rijden bv..

Dit is natuurlijk de eeuwige discussie.. Looks <-> comfort.. En wat is comfort? Waar kan je mee leven? Je zou dit moeten kunnen testen.
      Ik heb 19" geplaatst op mijn vrouw hare A6 met Michelins op de velgen en moet zeggen dat het comfort nagenoeg hetzelfde is gebleven ivg.met de originele 16" met Bridgestones.

Comment

• Je zal comfort verlies hebben van 16" naar 19". Je moet rekenen dat de band ook "veert" en dat je daar ook comfort uithaalt. Ik heb gekozen voor 17" en vind het de gulden middelweg tussen comfort en looks, een 2 cm verlaging staat ook wek aangetikt maar daar ben ik niet super bang voor. Uiteindelijk moet de eten toch een mnimale 40000 km per jaar afleggen en comfort blijft dan een troef.

Maar geen comfort verliezen met een overgang van 3" lijkt me eigenaardig.
        AutoMinded.be

Comment

• Aangezien ik geen 57 pagina's ga doorlopen...op het geluk af:

Is de B8 qua zitruimte ruimer als de voorloper?
          Wat zijn de verwachtingen / eerste tests van de 3.0 TDI?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
            Wow, jij bent al de zoveelste die hem eerder krijgt dan aangekondigd!

Ik zou de mijne normaal ook begin september krijgen.. Ik heb echter nog geen verlossend berichtje gekregen dat de mijne eerder zou komen

Wanneer heb jij de jouwe besteld? En was dat een stockwagen die ze aangepast hebben of niet?
            Hij is besteld op 22 mei bij Joly in Kontich. Het is geen stockwagen.
            Bij Joly zijn ze wel ok. Goede service, vriendelijk en altijd correcte informatie.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten

Is de B8 qua zitruimte ruimer als de voorloper?
              Als je kijkt naar de verlenging van de wielbasis (+17cm dacht ik), dan moet de zitruimte achterin ook wel toegenomen zijn. Ik heb nooit in een A4B7 gezeten, ik vond de A4 B8 OK qua ruimte achterin
              BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Quattro_Dt Bekijk Berichten
                Zeer knap...

18" maakt de nieuwe A4 Avant knap, maar met 19" is 'm vet...
                OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Hij is besteld op 22 mei bij Joly in Kontich. Het is geen stockwagen.
                  Bij Joly zijn ze wel ok. Goede service, vriendelijk en altijd correcte informatie.
                  Heb een automaat of een handgeschakelde?

Ik heb de mijne op 3 mei besteld. maar Multitronic was +1 maand. Dus daar kan nog altijd een verschil zitten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jimmy69 Bekijk Berichten
                    Ik heb 19" geplaatst op mijn vrouw hare A6 met Michelins op de velgen en moet zeggen dat het comfort nagenoeg hetzelfde is gebleven ivg.met de originele 16" met Bridgestones.
                    @ Ritsuke
                    De Bridgestones hebben harde zijflanken vergeleken met de Michelins en daardoor hebben we heel weinig verlies aan comfort!!!!
                    Last edited by ; 26/07/2008, 14:50. Reden: Reactie op verkeerde bericht

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
                      Als je kijkt naar de verlenging van de wielbasis (+17cm dacht ik), dan moet de zitruimte achterin ook wel toegenomen zijn. Ik heb nooit in een A4B7 gezeten, ik vond de A4 B8 OK qua ruimte achterin
                      Thanks. In de B7 mis ik toch nog dat tikkeltje extra..ik moet tussen de pedalen mijn benen eens kunnen strekken, dat is de voorwaarde.

Comment

• Aankoopplannen Lefty?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                          Aankoopplannen Lefty?
                          Enerzijds een goede vriend die het overweegt, anderzijds vind ik het zelf ook wel een mooie wagen. Naast de 335d.

Maar niet direct nee. Voorlopig zou ik de power/sound nog te hard missen. Maar soms zou een nog discretere wagen geen kwaad kunnen.

Comment

• Zo'n S line (+ exterieur) 2.0 TFSI 211pk

Comment

Thanks. In de B7 mis ik toch nog dat tikkeltje extra..ik moet tussen de pedalen mijn benen eens kunnen strekken, dat is de voorwaarde.
                              De voorste zetels kunnen over een zeer groot bereik versteld worden...

Comment

Maar niet direct nee.
                                doe jezelf een plezier: afblijven,
                                tenzij je S4/RS4 overweegt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flupke73 Bekijk Berichten
                                  doe jezelf een plezier: afblijven,
                                  tenzij je S4/RS4 overweegt
                                  How flup, al een B8 S4 of RS4 proefgereden dan?

Komaan hè, wat een triestige reactie!
                                  Het is niet omdat jij slechte ervaringen hebt met je A6 en de nieuwe A4 je is tegengevallen dat dat voor iedereen zo is. Ik heb vorig weekend ook een stukje in een B8 Avant 2.0 TDI gereden en was zéér onder de indruk...
                                  Last edited by ; 26/07/2008, 19:39. Reden: Aanvulling

Comment

• De B8 Avant is ruim toegenomen met z'n voorganger anders was ik bij een A6 gebleven.
                                    AutoMinded.be

Comment

• Al 2 dagen geen berichten meer op dit forum ...

Is iedereen in zijn Avant aan het rondcruisen met dit mooie weer?

Nochthans het ideale moment om wat mooie foto's te maken en hier te posten .

Comment

Al 2 dagen geen berichten meer op dit forum ...

Is iedereen in zijn Avant aan het rondcruisen met dit mooie weer?

Nochthans het ideale moment om wat mooie foto's te maken en hier te posten .
                                        Neen, ik wacht op mijn A4 Avant. Geproduceerd in week 29, maar nog niet afgeleverd. Ik vertrek midden volgende week op verlof, vrees dat ik de 'oude' auto nog ga moeten gebruiken .

Ondertussen nog steeds geen A4 Avant gesport op de weg. Gisteren stond er hier wel een kwartsgrijze A4 berline voor de deur... is een waanzinnig mooie kleur... had misschien toch eerder voor kwartsgrijs moeten gaan ipv meteoorgrijs

Comment

• Ik vind het een geweldige auto (zeker als hij mooi uitgerust is), maar het is zo jammer dat de uitlaten zo lelijk zijn. Aan beide kanten één pijpje was mooier geweest, denk ik.

Comment

Working...
                                          X