Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Normaal komen de papieren een dag voor de auto toe. Af en toe kan dit eens anders zijn maar de papieren en de wagen komen meestal met één dag verschil bij de dealer toe.
Met de vakantieperiode is dit een beetje ontregeld.
Vandaag zijn ze alvast nog niet toegekomen, net gebeld (kon het mij niet laten ). De reden dat ie zo lang in Kortenberg is blijven staan zou te maken hebben met het feit dat de nieuwe 1.8 TFSI motor nog niet gehomologeerd was voor hier in België. Ze kunnen mij natuurlijk zeggen wat ze willen ..
moet eigenlijk zeggen dat ik geen idee heb van de huidige levertermijnen. Maar iedereen hier heeft gemiddeld 5 maanden moeten wachten denk ik. Sommige 4, sommige 7 of langer..
April zal wel een tikje overdreven zijn, maar Januari kan best zijn!!
moet eigenlijk zeggen dat ik geen idee heb van de huidige levertermijnen. Maar iedereen hier heeft gemiddeld 5 maanden moeten wachten denk ik. Sommige 4, sommige 7 of langer..
April zal wel een tikje overdreven zijn, maar Januari kan best zijn!!
Collega van mij zijn wagen is verleden week besteld (met APS) en zal ergens eind oktober/begin november geleverd worden. 3 maanden dus. Valt dus goed mee. En het is geen stockwagen.
Collega van mij zijn wagen is verleden week besteld (met APS) en zal ergens eind oktober/begin november geleverd worden. 3 maanden dus. Valt dus goed mee. En het is geen stockwagen.
De mijne was besteld op 22 mei en wordt geleverd na het weekend van de 15e augustus. Is dus ook zo'n 3 maanden. Bij onze garage blijkbaar geen vertragingen.
Bizar allemaal hoe dat verschilt van garage tot garage. En niemand bij die dealers die er een deftige uitleg voor kan/wil geven ...
De mijne was besteld op 22 mei en wordt geleverd na het weekend van de 15e augustus. Is dus ook zo'n 3 maanden. Bij onze garage blijkbaar geen vertragingen.
Bizar allemaal hoe dat verschilt van garage tot garage. En niemand bij die dealers die er een deftige uitleg voor kan/wil geven ...
Ik zit zelf ook een beetje in verkoop business.. Zijt er maar zeker van dat dit ook allemaal een beetje van de omzet van de dealer afhangt. Ik kan me niet indenken dat iemand die op jaarbasis 2000 audi's verkoopt, in hetzelfde wachtlijstje staat als iemand die er 200 verkoopt. Bij een hoge vraag en laag aanbod, is er een tekort, en dan gaan ze zien. Het zou onlogisch zijn dat een garage die 100 A4's in bestelling heeft staan, er 1 per week geleverd krijgt, net even snel als die garage die er maar 2 in bestelling heeft staan.
Die ene garage krijgt er waarschijnlijk 5 per week en die andere moet 3 weken wachten op 1 wagen.
Hangt er natuurlijk allemaal vanaf hoe de cijfers echt liggen, en waar je je wagen hebt besteld...
Weet er iemand waar ik een originele technische fiche van de A4 avant kan vinden waarin ik kan terugvinden welke combinatie velgen/banden gehomologeerd is?
8x18 met een bandje 235/40R18 is geen probleem. Op een site vond ik echter een velg 8x18 met een bandje 235/45R18. dit geeft toch weer 5% of 1.1cm meer bandhoogte en dus een comfort wat net tussen een 225/R17 en een 235/40R18 ligt. EN de wielkassen zouden weer net iets beter gevuld zijn.
het ideale compromis dus. Maar ik voel nattigheid omdat ik bij geen enkele officiele audi-velg deze band terugvind. En je moet met die zaken uitkijken dat de ESP enz. niet ontregeld geraakt als de omtrek niet meer klopt enz...
Beste A4-lovers kunnen jullie helpen?
Iemand een idee waar ik in belgie spacers en bouten kan bestellen voor mijn A5 (ik vermoed dat die ook op een A4 passen)?
Ik wil vooraan 10mm per as en achteraan 30mm per as (maw spacers van 1.5cm).
thx
Volgens autoweek.nl is de 2.0TFSI Quattro met 211pk maar 0.1sec trager dan de 3.2FSI Quattro met 265pk. Dus eigenlijk koop je 3.2 enkel voor het geluid?
Comment