Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• met de testwagen die ik had, vond ik het opengaan iets trager dan het sluiten, maar al bij la best ok. als je naar je wagen stapt en je opent hem vanop enkele meters is die mooi open tegen dat je er bent, maar als je er bij staat, dan lijkt het lang te duren, da's wel waar.

kvind het gewoon te duur, zou maar 1/3 van de prijs mogen zijn
    There's no such thing as too much snow

BMW 318d Touring 136pk (donkerblauw)

Comment

• Ziezo.
      Ik kan morgennamiddag mijn auto gaan afhalen
      BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
        Ziezo.
        Ik kan morgennamiddag mijn auto gaan afhalen
        hoeveel tijd was er nu tussen productieweek en afhaling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheAccountant Bekijk Berichten
          met de testwagen die ik had, vond ik het opengaan iets trager dan het sluiten, maar al bij la best ok. als je naar je wagen stapt en je opent hem vanop enkele meters is die mooi open tegen dat je er bent, maar als je er bij staat, dan lijkt het lang te duren, da's wel waar.

kvind het gewoon te duur, zou maar 1/3 van de prijs mogen zijn
          Op volgende link vind je een filmpje van de koffer. Dit is de reële snelheid. Lijkt me toch snel genoeg te gaan. Niet?

Er zijn nog andere opties waar je de nuts-prijsverhouding van in twijfel kunt trekken:
          - Advanced Key - 740 euro
          - ander soort inlegplaatjes - 480 euro
          - universele afstandsbediening - 280 euro
          - skizak - 242 euro
          - ...

Maar wat is duur hé. Als je die optie onbelangrijk vindt dan zal je de prijs ervoor ook snel te hoog vinden en andersom.

Maar het is een feit, de opties bij Audi zijn een stuk duurder dan bij hun concullega's.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dieterdp Bekijk Berichten
            hoeveel tijd was er nu tussen productieweek en afhaling?
            Productie week 29. Er zit ook nog een week administratieve vertraging in wegens leasing

Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten

Er zijn nog andere opties waar je de nuts-prijsverhouding van in twijfel kunt trekken:
            - Advanced Key - 740 euro
            - ander soort inlegplaatjes - 480 euro
            - universele afstandsbediening - 280 euro
            - skizak - 242 euro
            - ...

Maar wat is duur hé. Als je die optie onbelangrijk vindt dan zal je de prijs ervoor ook snel te hoog vinden en andersom.

Maar het is een feit, de opties bij Audi zijn een stuk duurder dan bij hun concullega's.
            Ik vind vooral die Advanced Key ridicuul duur. Het zou eigenlijk goedkoper moeten zijn dan een klassieke sleutel... Voor dezelfde prijs van die Advanced key heb ik in mijn A4 electrische zetels genomen, voor die prijs heb ik dan 10 electrische motoren die twee stoelen instellen...

Comment

• wanneer kunnen we nu de verduisterde ramen bestellen
              da blijft toch weer duren

Comment

• Elektrische zetels (memory) zijn alleen goed als je vrouw ook met de auto moet rijden. Anders is dat geldverspilling want ik kom daar nooit aan. Maar wie laat er hier zijn speeltje van 50K besturen door een vrouw?? grrr mag er niet aan denken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                  Elektrische zetels (memory) zijn alleen goed als je vrouw ook met de auto moet rijden. Anders is dat geldverspilling want ik kom daar nooit aan. Maar wie laat er hier zijn speeltje van 50K besturen door een vrouw?? grrr mag er niet aan denken...
                  Vrijgezel zeker?

Zo nu en dan wil ik eens wat alcoholische dranken binnenwerken bij het uitgaan en dan is het altijd handig om uw vrouwke tot BOB te verkiezen.
                  sigpic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B2F4U Bekijk Berichten
                    Vrijgezel zeker?

Zo nu en dan wil ik eens wat alcoholische dranken binnenwerken bij het uitgaan en dan is het altijd handig om uw vrouwke tot BOB te verkiezen.
                    Yep maar toen ik een lief had mocht die ook niet met mijn auto rijden. Vrouwen (90%) denken dat ze goed kunnen rijden maar dat is niet zo. Enja mannen denken dat ook

Deze week al 2 girls tegengekomen die vlot 160 reden op de snelweg en dat doet mij plezier se. Ik ga eens zo'n vriendin moeten zoeken

Als BOB zijn ze wel handig als ze voorzichtig rijden hé

Comment

• Audi test geniaal idee voor milieu

Onder de naam ‘Travolution’ werkt een team van Audi-technici aan diverse oplossingen om het milieu te verbeteren. Ditmaal komt Audi met een wel heel briljant idee, zelfs voor automobilisten die niet zoveel op hebben met het milieu. Het betreft een systeem dat ‘communiceert’ met verkeerslichten en de snelheid van de auto aanpast zodat men door groen licht kan rijden. Het systeem wordt nog getest in Ingolstadt, de vestigingsplaats van Audi. Daar zijn 46 verkeerslichten speciaal geprepareerd voor deze innovatie functie om het milieu minder te belasten. De auto hoeft immers minder vaak op te trekken, wat ten goede komt aan het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot. Audi gebruikt een A5 en een A6 Allroad voor dit project.

Verkeersregelaar
                      Het systeem werkt als volgt. De verkeerslichten laten via geïnstalleerde communicatiemodules aan het MMI-systeem in de auto’s weten hoelang het duurt voordat een nieuwe ‘groene golf’ bij de naderende verkeerslichten in werking treedt. Het geïntegreerde MMI laat vervolgens aan de bestuurder weten hoe snel hij moet rijden zodat de lichten van de volgende verkeerslichten op groen staan. Rijdt men harder dan aangegeven, dan moet je stoppen voor het rode licht. Bovendien is een dergelijk systeem ideaal voor mensen met een haastige levenstijl.

http://belgie.autowereld.com/technie...p?artikel=6439

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                        Yep maar toen ik een lief had mocht die ook niet met mijn auto rijden. Vrouwen (90%) denken dat ze goed kunnen rijden maar dat is niet zo. Enja mannen denken dat ook

Deze week al 2 girls tegengekomen die vlot 160 reden op de snelweg en dat doet mij plezier se. Ik ga eens zo'n vriendin moeten zoeken

Als BOB zijn ze wel handig als ze voorzichtig rijden hé
                        Een vriendin van mij heeft als job 2 jaar lang testpiloot bij ford geweest. In Lommel op het circuit. Al straffe verhalen gehoord van die... amai niet.

Comment

• Zeg,

Ik zie zo in het nieuws, die nieuwe Q5 en de nieuwe A6 en zo, die hebben blijkbaar een nieuwere versie van de MMI of de GPS. Met 3D gebouwtjes op en alles! Ziet er wel erg leuk uit. Is dat ook zo in de A4? Of kan dat geupdate worden? Persoonlijk zou het wel lullig zijn als ik niet de laatste nieuwe DVD's bij de wagen zou krijgen terwijl mijn wagen nog niet eens geleverd is. Eens met de garage gaan babbelen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ge4ce Bekijk Berichten
                            Zeg,

Ik zie zo in het nieuws, die nieuwe Q5 en de nieuwe A6 en zo, die hebben blijkbaar een nieuwere versie van de MMI of de GPS. Met 3D gebouwtjes op en alles! Ziet er wel erg leuk uit. Is dat ook zo in de A4? Of kan dat geupdate worden? Persoonlijk zou het wel lullig zijn als ik niet de laatste nieuwe DVD's bij de wagen zou krijgen terwijl mijn wagen nog niet eens geleverd is. Eens met de garage gaan babbelen...
                            Jammer maar helaas. Bij de A4 voorlopig geen nieuwe MMI. Deze zal voorlopig enkel beschikbaar zijn op de Q5 en A6. Vanaf midden 2009, indien de ervaringen bij de A6 en Q5 positief zijn, zal deze nieuwe MMI waarschijnlijk wel op de A4 beschikbaar zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                              Onder de naam ‘Travolution’ werkt een team van Audi-technici aan diverse oplossingen om het milieu te verbeteren. Ditmaal komt Audi met een wel heel briljant idee, zelfs voor automobilisten die niet zoveel op hebben met het milieu. Het betreft een systeem dat ‘communiceert’ met verkeerslichten en de snelheid van de auto aanpast zodat men door groen licht kan rijden. Het systeem wordt nog getest in Ingolstadt, de vestigingsplaats van Audi. Daar zijn 46 verkeerslichten speciaal geprepareerd voor deze innovatie functie om het milieu minder te belasten. De auto hoeft immers minder vaak op te trekken, wat ten goede komt aan het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot. Audi gebruikt een A5 en een A6 Allroad voor dit project.

Verkeersregelaar
                              Het systeem werkt als volgt. De verkeerslichten laten via geïnstalleerde communicatiemodules aan het MMI-systeem in de auto’s weten hoelang het duurt voordat een nieuwe ‘groene golf’ bij de naderende verkeerslichten in werking treedt. Het geïntegreerde MMI laat vervolgens aan de bestuurder weten hoe snel hij moet rijden zodat de lichten van de volgende verkeerslichten op groen staan. Rijdt men harder dan aangegeven, dan moet je stoppen voor het rode licht. Bovendien is een dergelijk systeem ideaal voor mensen met een haastige levenstijl.

http://belgie.autowereld.com/technie...p?artikel=6439
                              Ik vraag me al een tijd af waarom de overheid geen borden op 1-2 km van een verkeerslicht zet met een aanduiding van aanbevolen snelheid om het volgende licht 'groen' te hebben. Kan volgens mij niet veel kosten...
                              De expressweg Hasselt-Sint-Truiden is een regelrechte ramp: 120 km/h en om de 3 km een verkeerslicht. Ik slaag er soms in om voor elke verkeerslicht te moeten remmen.

Comment

• Nieuwe A4 Avant staat hier dus in de garage
                                Een eerste 100 km mee gereden, over het algemeen zeer tevreden. MMI is wel redelijk ingewikkeld, maar dat zal wel in orde komen

Bestaat er een mogelijkheid om op de GPS je reële snelheid na te gaan (om fout van tellers te controleren?)
                                Last edited by BertVS; 13/08/2008, 23:18.

Comment

• Wat is de configuratie van je wagen SUpermasj ?

Comment

Ik vraag me al een tijd af waarom de overheid geen borden op 1-2 km van een verkeerslicht zet met een aanduiding van aanbevolen snelheid om het volgende licht 'groen' te hebben. Kan volgens mij niet veel kosten...
                                    De expressweg Hasselt-Sint-Truiden is een regelrechte ramp: 120 km/h en om de 3 km een verkeerslicht. Ik slaag er soms in om voor elke verkeerslicht te moeten remmen.
                                    I know. Ik passeer er ook elke dag. Maar ge moogt er eigenlijk maar 90 ipv 120. Allé, toch aan de verkeerslichten. Behalve het eerste kruispunt dat je tegenkomt vanaf Hasselt. Daar staat sinds de vernieuwing geen flitspaal meer.
                                    Last edited by ; 13/08/2008, 23:39.

Comment

Nieuwe A4 Avant staat hier dus in de garage
                                      Een eerste 100 km mee gereden, over het algemeen zeer tevreden. MMI is wel redelijk ingewikkeld, maar dat zal wel in orde komen

Bestaat er een mogelijkheid om op de GPS je reële snelheid na te gaan (om fout van tellers te controleren?)
                                      Ik reed deze avond op de N80 Hasselt - Sint-Truiden achter een Meteoorgrijze A4 Avant. Spjtig van de gietende regen. Anders had ik hem wat beter kunnen bewonderen.

Da waart gij toch niet toevallig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SpeedExceed Bekijk Berichten
                                        Wat is de configuratie van je wagen SUpermasj ?

Audi Avant 2.0 TDi Meteoorgrijs
                                        3 zones Air-conditioning
                                        GSM pré-installatie - Armsteun
                                        Inlegplaatjes Aluminium
                                        Koffermodule
                                        Servotronic
                                        Vensteromlijsting Chroom
                                        Verlichtingspack
                                        Audio Soundsystem
                                        Electrische zetels Pack 1
                                        Pack 'Lounge' - Milano Zwart
                                        Pack Leder 1
                                        Pack 'Lifestyle Plus'
                                        Hill Hold Assist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door OOOO Bekijk Berichten
                                          Ik reed deze avond op de N80 Hasselt - Sint-Truiden achter een Meteoorgrijze A4 Avant. Spjtig van de gietende regen. Anders had ik hem wat beter kunnen bewonderen.

Da waart gij toch niet toevallig?
                                          Neen dat was ik niet

Comment

Working...
                                          X