Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A4 B8 Avant

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door V-TIE Bekijk Berichten
    wanneer kunnen we nu de verduisterde ramen bestellen
    da blijft toch weer duren
    Ja idd de verduisterde ramen duren wel héél lang...Mijn A4 is in bestelling en ik had gehoopt dit er noch te kunnen bijzetten, maar het blijft idd maar duren

Volgens de dealer pas tegen januari 2009. Iemand anders die hier ons uitsluitsel over kan geven?

Comment

• Sorry als het al gevraagd is maar kan iemand even het verschil uitleggen tussen het Volcano & Milano leder. Er is een prijsverschil maar ik neem aan dat er ook een kwaliteitsverschil is??

Heb al wat gezocht maar geen duidelijk antwoord kunnen vinden.

Comment

• Eén tegenvaller tot nu toe... blijkbaar speelt de CD-wisselaar slechts nummers van één CD. Of heb ik dat verkeerd begrepen
        BMW 420dA : >>>

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SUpermasj Bekijk Berichten
          Eén tegenvaller tot nu toe... blijkbaar speelt de CD-wisselaar slechts nummers van één CD. Of heb ik dat verkeerd begrepen
          Hmm, dat is toch altijd zo? Hij moet een andere CD laden als je daarvan en liedje wil afspelen hé. Ik heb geen cd's meer, heb me 3j geleden daarvoor een iPod gekocht, veel gemakkelijker en wordt opgeladen in de auto.

Comment

• Ik heb me ook een iPod gekocht, alleen blijkt m'n Touch daar niet op te werken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
              Ik heb me ook een iPod gekocht, alleen blijkt m'n Touch daar niet op te werken
              Dat zijn 2 verschillende dingen hé. Wat heb je nu gekocht?
              Ik iPod Video 30GB en dat werkt perfect in de A4. In de nieuwe zou ik alles via de MMI moeten selecteren zien zoals BMW heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                Dat zijn 2 verschillende dingen hé. Wat heb je nu gekocht?
                Ik iPod Video 30GB en dat werkt perfect in de A4. In de nieuwe zou ik alles via de MMI moeten selecteren zien zoals BMW heeft.
                2 verschillende dingen? Is een iPod Touch. Wat is daar zo verschillend aan?

Comment

2 verschillende dingen? Is een iPod Touch. Wat is daar zo verschillend aan?
                  Mja je zei heb me ook een ipod aangeschaft, alleen werkt m'n touch daar niet op.
                  Dus je bedoelde de iPod functie

Touch is een telefoon, das voor mij geen echte iPod
                  Das wel minder, en wat zegt Audi daarvan? Bestaat er geen andere connector voor die touch?

Comment

Mja je zei heb me ook een ipod aangeschaft, alleen werkt m'n touch daar niet op.
                    Dus je bedoelde de iPod functie

Das wel minder, en wat zegt Audi daarvan? Bestaat er geen andere connector voor die touch?
                    Met een iPod Touch kan je niet bellen hoor

En ik heb het gisteren maar zelf ondervonden dat het niet werkt, en via Google te weten gekomen dat dat blijkbaar "normaal" is

Comment

Jij verwart de iPod Touch met de iPhone. De iPod Touch is géén telefoon. Beide toestellen zijn wel échte iPods met een dock-connector en zouden in theorie aanstuurbaar moeten zijn met de Audi Music Interface.

Comment

• Bij mij is het nu wel op een A3, kan wel zijn dat AMI != iPod voorbereiding A3 is.

Comment

• Ben weer goed bezig
                          Anyway, t'is dus de classic dan dat jij nodig hebt. Das wel minder voor je

Voor m'n huidige auto heb ik het nadien laten inbouwen, was 150euro voor die kabel.
                          Mss bestaat er een andere kabel voor de Touch??

Comment

• Vanavond eens stoppen aan een garage.

Comment

Vanavond eens stoppen aan een garage.
                              Bel naar d'ieteren. Je zal het sneller weten denk ik

Comment

• Jij kent m'n ervaring met D'Ieteren nog niet zeker?

Comment

Jij kent m'n ervaring met D'Ieteren nog niet zeker?
                                  Neen, daarvoor zit ik hier nog niet lang genoeg. Maar dat ze **** zijn wist ik al hoor
                                  Kijk maar naar het hele Q7 verhaal met een wiel dat zomaar afbreekt. In Frankrijk nieuwe Q7, in België kan je de boom in

Comment

• Bij mij zijn ze erin geslaagd om een wagen die begin juli in Kortenberg is toegekomen, gisteren af te leveren

Ohja, en mij vergeten melden dat het kleur gewijzigd was

Voor de rest zijn ze super !

Comment

• Dus je hebt hem geweigerd mag ik aannemen??

Comment

Dus je hebt hem geweigerd mag ik aannemen??
                                        Neen Wel eerst gaan zien of het kleur mij aanstond En zoveel verschil zit er nu ook niet op ..

Comment

• En het werkt wel Deed iets verkeerd

Comment

Working...
                                          X